Sign in to follow this  
Followers 0
pavel626

205 XAD

9 posts in this topic

pánové od neděle jsem vlastníkem tohoto u nás málo vídaného typu 205-ky. Pro toho kdo nezná je to tří dveřové provedení s nástavbou pickup se čtyřmi sedadly a zadní když se sklopí vznikne docela slušný prostor na náklad. Je v dosti zachovalém stavu je to rok 1993 s dieslem 1,9 v techničáku 2,0D.

Má vadu tu že zadní náprava to má za sebou a tak hledám kdo a kde je repasuje. Vím o firmě z Příbrami a Domin v Humpolci. Víte jěště někdo o firmě která se repasema zabývá za solidní peníz??

Share this post


Link to post
Share on other sites

V Praze to dělá třeba Vašenda, ale vzhledem k tomu, že nepíšeš odkud jsi, je dost těžké Ti poradit (obecně Příbram není nic moc - aspoň podle zmínek na zdejším fóru, servis Domin v Humpolci na mě osobně působí celkem dobře - ale co se týče práce, žádnou osobní zkušenost s nimi nemám)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Autoservis Konečný

Adresa

Sousedská 843

Šenov

email: cielecky-petr@volny.cz

--------------------------------------------------------------------------------

Telefonické kontakty

+420 608 884 624

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pošli nějakou fotečku.

kobra205@centrum.cz

Měl jsem takovou vyhlídlou v Ostravě v bazaru, ale nekonec jsem to vzdal. Podle frantíků se to voziulo jako 1,1 i nebo 1,9 D. Ta nabízená měla 1,4 i, nebylo to origo :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

já nevím v jakých verzích motorů se to vyrábělo ale mám 1,9D a r.v.93 a viděl jsem nabídku 1,8D r.v. 87 tak nevím

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pegoo -- díky za kontakty obzvlášt za ten ze strakonic vypadá to solidně dám vědět až se to provede

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: pavel626

já nevím v jakých verzích motorů se to vyrábělo ale mám 1,9D a r.v.93 a viděl jsem nabídku 1,8D r.v. 87 tak nevím

Multi [bearbeiten]Auf Basis der dreitürigen Limousine erstellten die Hersteller von Sonderfahrzeugen Gruau und Durisotti eine einfache Kastenwagenvariante: der lediglich seines Daches beraubte 205 erhielt einen U-förmigen Bügel zur Aufnahme einer senkrecht stehenden Heckklappe und schließlich einen Kastenaufbau aus GFK, der flächig mit der Karosserie verklebt und vernietet wurde.

Seitenscheiben, Rückleuchten, Heckstoßstange und Schlösser wurden unverändert von der Limousine übernommen. Ergebnis war eine Steigerung des Laderaumvolumens bei gleicher Grundfläche von 1015 Litern auf nun 1600 Liter. Durch das höhere Gewicht des Aufbaus und das unveränderte Fahrwerk sank die Zuladung um ca. 30 kg. Der Multi wurde als 1,1l-Benziner (TU) und als Diesel mit zunächst 1,8, dann 1,9 Litern verkauft.

Mit der Modellpflege von Anfang 1990 verschwand die Stufe im Dach zugunsten der abgebildeten aerodynamischeren Form. Trotzdem kostete der Aufbau ca. 10km/h Endgeschwindigkeit. Vertrieben wurde der Multi über die Peugeot assoziierten Händler.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.