Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Ventilátor


go.play

Recommended Posts

Původně zaslal: go.play

Nevíte někdo při kolika stupních přibližně se zapíná u P 306 ventilátor? Protože mi ručička běhá mezi 90 a 100 (připadá mi to moc) a když zastavim, tak nehučí.

Buď v klidu, nevím, jak u 306tek, ale u 405tek jsou spínací teploty v rozmezí 88 - 102°C, takže není to nic nenormálního. Ale pro klid v duši, až budeš doma, nech auto běžet a uvidíš, jestli to spíná nebo ne:papa

Mě třeba spíná až u 100°C ale to až po delší cestě např. v koloně a pak se teplota srazí zpět na nějakých průměrných 85°C:super

[upravil dne 9.10.07 Supersonic]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No mě se to točí mezi 85 až 100 a hodně záleží na počasí když je moc teplo tak to dost kolísá a jakmile zastavím na křižovatce tak mi to hned leze nahoru pustí se sahary a opět to klesá už se to tady dost často řešilo já z toho byl taky trochu vedle ,ale u Peugoetu prý nic zvláštního

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podle mě by teplota neměla standardně přelézt 100°C. Pokud je vše OK, má Pažout saharamy zajištěno dostatečné chlazení, o jakém si většina aut té doby mohla nechat zdát...:D Jak psali kluci, ca 92°C první rychlost a při 96°C naplno (což jsem nikdy nezažil). První rychlost ventilátorů, klidně i v létě a v koloně, většinou stačí na ochlazení okruhu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mimochodem 405 GRD by na 100% měla spínat první rychlost při ca 90°C, příp. pak výše druhou rychlost. Má bývalá 405 TD se tak chová a slouží v rodině vesele dál :super Takový rozsah teplot spínání neznám ani na jednom Pažoutu v rodině a nezdá se mi příliš pravděpodobný. 88 nebo 102°C je pro motor a zátěž podstatný rozdíl... Pokud je vše v pořádku, tak sahary po překročení dané teploty sepnou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Steiner

Mimochodem 405 GRD by na 100% měla spínat první rychlost při ca 90°C, příp. pak výše druhou rychlost. Má bývalá 405 TD se tak chová a slouží v rodině vesele dál :super Takový rozsah teplot spínání neznám ani na jednom Pažoutu v rodině a nezdá se mi příliš pravděpodobný. 88 nebo 102°C je pro motor a zátěž podstatný rozdíl... Pokud je vše v pořádku, tak sahary po překročení dané teploty sepnou.

Hm, to bude tím, že to neznáš a je to pravděpodobné:aut Je to dle typu motoru, ale to jen tak na okraj a pro příště:xvul

post-0-14109596674445_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem ted´ přijel domů, při normální jízdě se teplota drží na nějakých 95 až 100 stupni, ale když tomu trochu dám do kopce, tak jde i přes sto. To jsem ale snad nikdy neměl. Nechal jsem to běžet před barákem a ventilátor sepnul na plno až na nějakejch 100 stupních. Od tý doby co jsme dával tu nemrznoučku tak se to se*e. Odvzdušněný to určitě ale je, dělal jsem to 3x

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Supersonic: Bavíme se tady o otevření termostatu nebo o sepnutí sahary. To je snad podstatnej rozdíl! Termostat samozřejmě otevírá dle provozní teploty mnohem dříve než vůbec spouští sahary.

Pokud jsem špatně pochopil, tak se omlouvám, ale prostě nevěřím, že sahara v jednom konkrétním autě jednou sepne při 88°C a jindy při 102°C... Pokud jsi to myslel na všechny Pažouty obecně, tak to bylo jen mnou špatně pochopeno. Saharu spíná čidlo teploty, což je naprosto nezávislé od termostatu, a mělo by spouštět pořád stejně podle teloty okruhu bez ohledu na to, jestli je zima nebo léto. Čidlo snímá telotu okruhu a ne venkovní telotu... :) Prostě ventilátory sepne nebo sepne. Není co řešit.

Já jen říkám, že u žádnýho Pažouta jsem nikdy neviděl teplotu nad 100°C včetně, neboť sahary by se měly sepnout při nižší teplotě. A pokud ano, tak není něco v pořádku...:papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bylo to samozřejmě myšleno všeobecně:D A teploty termostatu zde uvádím proto, aby bylo vidět, zhruba při jakých teplotách potom jde kapalina do chladiče. Pokud vím, tak nejdřív čerpadlo bere kapalinu z chladiče přes blok motoru a hlavu válců, potom k termostatu, který je zavřený, když motor není zahřátý. Pak myslím, že ještě někam k topení a zpět:myslim Když tak mě opravte:D Až když má kapalina uvedenou teplotu(y), tak se teprve otvírá termostat a jde do chladiče. Tzn. že tam jde kapalina v rozmezí uvedených teplot a pak záleží na konkrétním čidle kdy spíná sahary:myslim:myslim Je to tak a nebo kecám:aut:mad:???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Georginho_cz406

Odvzdušňoval jsi i na bloku motoru. z vlastní zkušenosti vím, že na to lidi občas zapomenou. odvzušní jen chladič a topení a na motor se zapomene i když bývá na řadě jako první nebo drůhý bod odvzdušnění!!! Mě to dělal vzduch v bloku:D

A kde je prosim tě ten odvzdušnovák na bloku motoru? mám 306 1.6

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...