Sign in to follow this  
Followers 0
Guest jarosujo

Vymena vyfuku

17 posts in this topic

Zdravim,

mam 1.4 55kW rok vyroby 02/2000

Prehrdzavel vyfuk v zadnej casti pred zadnym tlmicom.

Dal som to par krat zvarit kamosovi, ale uz to je zrele na vymenu.

V predajni som sa pytal, ale tam mi ponukli zadny tlmic za cca 2300, co je v pohode, ale strednu cast len v kuse s katalyzatorom a to je uz dost drahe 10tisic+ (katalyzator je v poriadku)

Ja by som potreboval vymenit prakticky vsetko az za katalyzatorom dozadu, cize cca. druhu polovicu vyfuku.

Nevie niekto poradit ako na to ?

Potrebujem zohnat ruru, ktorou spojim katalyzator so zadnym tlmicom, ale v obchode taku nemaju.

Mal tam v katalogu aj iny typ vyfuku na 206, kde bol katalyzator hned za motorom a dole bola len samotna rura, ale neviem ci by mi to pasovalo.

Dik

[upravil dne 8.10.2007 jarosujo]

Share this post


Link to post
Share on other sites

v predaje maju vyfuky sa da kupit iba rura a to myslim je na vw past a stoji 1000sk je dlha asi 110cm ked ti toto bude stačit

Share this post


Link to post
Share on other sites

hej ale iba vykendovy nakup :super:super:super a pozor aby si autom došiel spet :D:D:D:D

vravy sa že::: dnes som vydel tvoje auto v polsku ty si tam bol, nie idem zajtra :D:D ale tvoje auto tam uš je :super:D:super:D:super:D

ps : skusenosti z gliwicama mam :xvul

[upravil dne 8/10/07 Go-Zila-Go]

Share this post


Link to post
Share on other sites

No, nedávno sem měnil skoro celý výfukový potrubí na P206 1.4i, takže mám čerstvý informace. Kromě svodů a katalizátoru se měnilo všechno. Dělal mi to jeden maník ve Zlíně co se specializuje na výfuky a celý mě to vyšlo i s prací na 4.600,- (trubky a koncový tlumič).

U někoho jinýho sem si nechal navařit koncovku (ten původní koncový díl měl takovou trubku zahnutou dolů - prasečí ocásek) a spokojenost.

pokud budeš chtít, můžu snad sehnat popis dílů z čeho se skládá celý vyýfukový potrubí (tešim že to je - svody, trubka, katalizátor, trubka, trubka, koncový tlumič + koncovka)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taky jsem v dubnu měnil výfuk.Já mám kat.hned u motoru a ten je v poho,takže jsem měnil krátkou a dlouhou trubku,koncový výfuk(Ulter Sport 3.535,- Kč) a objímky.Celkem mne to vyšlo na 5.100,- Kč

Share this post


Link to post
Share on other sites

pozri ja som bol v gliviciach asi 50 krat, nemal som ani jeden problem, neviem ze by tam niekto kradol nieco, je tam policajtov ako hadov, akurat vexleri tam ponukaju zamenit eura, mne sa len raz snazil, ale normalny clovek ho posle do ku sipkam. Inak , tovar (je tam asi vsetko) ceny (nenajdes lepsie) , a myslim co sa tyka vyfuku, mohol by sa tam najst za velmi slusny peniaz,

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: denoo

pozri ja som bol v gliviciach asi 50 krat, nemal som ani jeden problem, neviem ze by tam niekto kradol nieco, je tam policajtov ako hadov, akurat vexleri tam ponukaju zamenit eura, mne sa len raz snazil, ale normalny clovek ho posle do ku sipkam. Inak , tovar (je tam asi vsetko) ceny (nenajdes lepsie) , a myslim co sa tyka vyfuku, mohol by sa tam najst za velmi slusny peniaz,

ja osobne som do Gliwic chodil od 1990 takasi si tam chodil častejšie a pred rokom 1990 :super:super:super:super:super tak sa pletiem :xvul

Share this post


Link to post
Share on other sites

minuly rok som chodil do gliwic na diely kazdu druhu nedelu (samozrejme okrem sviatkov), par krat aj do katowic do skladu na prevodovky. Ako nechapem preco by som tam nemohol byt napr 50 krat, to sa ti zda take nemozne ci co ? Ja tomam od domu dakych 150 km, ako vobec neviem o com tocis,, a ak ta tam okradli , tak si si mal davat vacsi pozor, lebo takych ako ty tam hladaju.

[upravil dne 9.10.2007 denoo]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: denoo

a jak ty tam chodis od 1990, tak ja som tam zacal chodit uz pred kristom :papa

tak takich starych ako si ty som tam nevydel a ja som to mal z domu 80km hmm tak maš pravdu

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja jsem menil minulej rok vse krom katu a koncovyho dilu a letos doslo i na ten koncovy dil. Mam kat od autem takze trubku od svodu ke katu a pak jsem mel trubku ktera se napojila na origo trubko od katu (ta origo se jenom urizla flexou a spojilo se to) pravda je ze to je nejproblematictejsi spoj ale uz se mi to podarilo vychytat.

Na spoje se nepouziva tesneni, tesneni je jen na spoji kde se kompenzuji pohyby morotu a vsude jinde jsem daval pastu na vyfuky, je to takova jakoby zubni pasta, tou se namaze ten spoj a ta to dokolane utesni. Pri pusobeni tepla ztvrdne. uz jsem tim tesnim i karburator na modelu letadla a drzi :D:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ked je rec o vyfukoch, tak sa chcem opytat ci niekto nevie ake je uchytenie zadneho tlmica lebo ja som tam nasiel 2 gumove uchyty a vyfuk mam spadnuty asi o 4 cm?:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.