lubor

pada nafta

4 posts in this topic

Po nedavne delsi ceste zacala padat nafta, tj. pri startu motor naskocil a hned zhasnul a musel jsem asistovat s balonkem. Prosel jsem si diskusi na celym peugeotu a pak pozorne prohlidnul cely motor. U tretiho vstriku zleva (neni tam moc videt) bylo vlhko, zjistil jsem naprasklou prepadovou hadicku. Ten kdo ji menil naposled, byl vul, dal tam kratkou zalomenou temer do praveho uhlu.

Takze oprava v cene 5kc a uz to zase chyta na jedno/dve otoceni.

Jinak, muzete mne prosim nekdo vysvetlit jak prepadove hadicky funguji? Mel jsem za to, ze co se nevstrikne to jde do prepadu, ale ten vstrikovaci tlak by hadicky a zpusob jejich uchyceni asi nevydrzel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Den po navratu z HR motor nechtel naskocit. Sel jsem hned po prepadovych hadickach a dve netesnily. Dneska to blaflo uz zase na 1 otoceni. Mel jsem tenkrat pri vymene prvni vymenit hned vsechny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.