Hary605 Odesláno 7. říjen 2007 Sdílet Odesláno 7. říjen 2007 Mám problém se startem u studeného motoru 2.5 TD, koukal jsem na hžavící svíčky a jsou v pořádku. Motor chytne až na třetí dlouhé protáčení motoru. Napadá Vás nějaká rada co stím. (čerpadlo, vstřiky, nebo nějakej snímač teploty .... nevím kde začít) Přívod nafty je ok, filtr nový, membrána nad filtrem taky. Díky Když se motor ohřeje je vše ok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 7. říjen 2007 Sdílet Odesláno 7. říjen 2007 Ventilová vůle je OK? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hary605 Odesláno 7. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 7. říjen 2007 Tak to jsem ještě neřešil, to by byly i tlaky ve válcích špatný ne. (a má to hydroštely nebo normal?) Chci se zeptat zda má vliv i seřízení předvsřiku a jak moc velkej? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 7. říjen 2007 Sdílet Odesláno 7. říjen 2007 Si piš, že ventilová vůle má vliv. Půlka dieselů na ni, jak se trochu ochladí, dojede. Já tyhle obrovský diesely neznám (a ani na to literaturu nemám), ale myslím, že 2,5 TD vychází ještě z 2,5 D a ta se dávala do 505 někdy v polovině 80. let... takže, by to mohlo mít ještě podložky. 2.1 TD má už hydroštely, 3 ventily na válec a podobné vychytávky. O předvstřiku nic nevím - já tohle neřeším, čerpadlo mi zatím klepe dobře Jinak, pokud mi to začíná blbě startovat, tak měním palivový filtr. Nevím sice, jak jsem na to přišel, ale pomáhá to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kocolid Odesláno 8. říjen 2007 Sdílet Odesláno 8. říjen 2007 zdravim asi tyzden dozadu som robil generalku tohoto motoru takze to mam teraz este v hlave.... v prvom rade si skontroluj ci nespaduva nafta ... za druhe.... daj si vyskusat vstrekovace ci rozprasuju ako maju (pretoze pri startovani su tlaky na cerpadle nizsie a VIX pri 2.5TD su olejom nastavovane ventili takze takze vola ventilov nezodrava ziadnu rolu... za 3tie ak je toto vsetko OK tak si daj este zmerat kompresne tlaky valcov a ak nic z tohoto tak skus este skontrolovat natavenie rozvodu... sorry ale viac ti poradit neviem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hary605 Odesláno 8. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 8. říjen 2007 Původně zaslal: kocolid zdravim asi tyzden dozadu som robil generalku tohoto motoru takze to mam teraz este v hlave.... v prvom rade si skontroluj ci nespaduva nafta ... za druhe.... daj si vyskusat vstrekovace ci rozprasuju ako maju (pretoze pri startovani su tlaky na cerpadle nizsie a VIX pri 2.5TD su olejom nastavovane ventili takze takze vola ventilov nezodrava ziadnu rolu... za 3tie ak je toto vsetko OK tak si daj este zmerat kompresne tlaky valcov a ak nic z tohoto tak skus este skontrolovat natavenie rozvodu... sorry ale viac ti poradit neviem Ok díky za rady , nechám zkontrolovat vstřikovače a taky tlaky ve válcích a uvidím. Jinak ta nafta mi opravdu spadávala, ale dal jsem novou membránu na palivový filtr a nový filtr a zdá se to ok, mám tam před filtrem průhlednou hadičku tak to před každým startem pozoruju a vypadá to už ok. Jinak se mi zdá že kontrolka žhavení zasíná moc brzy, někde jsem četl něco o špatném relé hžavení, ale když jsem se na něj díval tak vždycky cvakne tak snad je v pořádku. Nevíte jak dlouho se má hžavit? U mě zhasne kontrolka žhavení tak za 4-5 sekund a to se mi zdá málo. Děkuji všem za příspěvky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hary605 Odesláno 11. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 11. říjen 2007 Tak jsem zatím dělal další pokusy S ŽHAVENÍM a zjistil jsem, že pokud nechám klíč otočený v poloze žhavení TAK 55 sekund tak mi to chytne na první otočení. Žhavičky jsou skoro nové, JE MOŽNÉ ŽE PROBLÉM JE V NĚJAKÉM RELÉ ČI SPOJI, NEBO TAK NĚCO.... DÍKY ZA RADY A NÁPADY Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest petrdustira Odesláno 11. říjen 2007 Sdílet Odesláno 11. říjen 2007 padání nafty je velkej problém a je lepší se na něj dívat hned,než začneš řešit dál.Držím se hesla:buď není co zapálit,nebo není čím zapálit.Co se tíče žhavení,zjistil jsem(poslechem)že relé žhavení vypíná později než zhasne kontrolka.Počkej po zhasnutí kontrolky ještě 5 vteřin a pak startuj. Mě to žhaví v zimě vždy o něco déle než v létě(myslím tím hlavně první start po ránu) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hary605 Odesláno 12. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 12. říjen 2007 Původně zaslal: petrdustira padání nafty je velkej problém a je lepší se na něj dívat hned,než začneš řešit dál.Držím se hesla:buď není co zapálit,nebo není čím zapálit.Co se tíče žhavení,zjistil jsem(poslechem)že relé žhavení vypíná později než zhasne kontrolka.Počkej po zhasnutí kontrolky ještě 5 vteřin a pak startuj. Mě to žhaví v zimě vždy o něco déle než v létě(myslím tím hlavně první start po ránu) Na tom hesle něco bude jinak první start mi jde po 20 sekundách dnes jsem to měřil. A jelikož na vysočině je zrovna pěkná zima 10C tak je to asi ok. Ale podle kontrolky se člověk orientovat opravdu nemůže to je fakt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.