Sign in to follow this  
Followers 0
mygale

volnoběžné otáčky

9 posts in this topic

Potřeboval bych poradit s volnoběžnýma otáčkama motoru.Pořád kolísají a už si nevím rady.Zkusil jsem vyměnit vstřikování,krokový motůrek (diagnostika nic nepíše) Předem díky za radu ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

dělá ti to za studena nebo za tepla?

a koukal jsi na teplotní čidlo, které dává udaj o teplotě do řídící jednotky?

Share this post


Link to post
Share on other sites

dělá mi to pořád,ale víc když je vyšší teplota motoru.No tak já ho zkusím vyměnit a pak dám vědět..díky :super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj muzes ho zkusit zmerit... pri teplote kolem 20 stupnu ma mit 2-3kohm ... pri 90 ma mit 200-300 ohm ... teploty mezi tim sou linearni

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravím,tak jsem přišel ještě na další závadu...měl jsem špatnou podtlakouvou regulaci.Tak jsem sehnal jiný rozdělovač s dobrým potlakem a vyměnil jsem to.Volnoběžný otáčky pořád kolísají,ale auto už tolik při ubrání plynu neškube...čidlo jsem ještě neproměřil,protože v servisu mi řekli že kdybych měl vadný teplotní čidlo tak při přidání plynu to chcípne,že na ty volnoběžný otáčky to nemá vliv...ještě mě napdl modul na rozdělovači,ale to tím asi také nebude..tak si nevím rady....jestli něco vymyslíte tak dejte vědět...díky

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak teplotní čidlo na motoru už mám vyměněný.Volnoběžný otáčky pořád kolísají.Auto už zase škube,netáhne tolik a ještě má vysoký otáčky na volnoběh,který strašně pomalu klesají...nevím jestli jsem to rozhodil tou výměnou rozdělovače(špatný předstih).Poraďte prosím.Předem díky za odpověd..

Share this post


Link to post
Share on other sites

měl jsem podobný problém...myslel jsem že to je potenciometrem ale nebylo..ani ho tam nemám..nevím čím to je...ale tam mám takový elektromagnetický kolík, ktery se při otočení klíčkem vysune a zase zasune...ten kolik je z prave strany karburatoru a drzi na 2 torxech..je tam poměrně hodně špatný přístup. Co mě překvapilo, že když jsem to vymontoval, bylo to celé černé....a mastné...vyčistil jsem to ....mezitím jsem vyměníl papírové těsnění pod karbcem a jel to projet. Světe div se auto jede jako nove...otáčky nekolísají, táhne a aní nesmrdí špatně spáleným benzínem. Já bych doporučil rozebrat karburator...vyčistit a překotrolovat těsnění..veškeré ty stahovací pásky atd...případně potřít locctaitem(nebo jak se to jmenuje) a složit..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Díky za radu....to jak to tam zmiňuješ to je krokový motůrek.Zkoušel jsem dát jinej.Nepomohlo to a ten karburátor se vstřikem jsem dal taky celý jiný...Dneska jsem byl za jedním chlápkem aby mi s tím poradil a říkal že to může dělat počítač...Tak jsem ho zkusil vyměnit.Auto chvíli nechtělo naskočit ale po chvíli se mi to povedlo.motor běželk pěkně,otáčky nekolísaly a ani nebyli vysoký.Po chvíli se to ale začalo zhoršovat.otáčky kolísají,nejsou ale vysoké...mám ale takový dojem že po týdnu ježdění se to ještě zhorší.Příjde mi jako kdyby něco hlásilo počítači nějaký chyby a právě proto než se to vše do nového počítače načetlo tak to bylo v celku dobré...jestli víte co by to mohlo zapříčinit tak dejte vědět,už si opravdu nevím rady....:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.