Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

xenony do Peugeota 307


ladis307

Recommended Posts

RychJ-1: No mě takhle formulovaná otázka fakt zarazila, nevím, co si mám představit. HID je prostě označení výbojek, že se opravdu jedná o výbojky. A H7 je patice a určení vzdálenosti ohniska, nevím, co hledal, ale našel přesně to, co potřebuje, a přesto se mu to nezdá. Pokud teda 307 nemá jinou patici než H7. Ale pokud je mi známo, má kombo H7 potkávací a H1 dálkové.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

RychJ-1....díky.

Fx.... bohužel nejsem v xenonech tak orientovaný jako ty, proto jse ptám. hledal jsem třeba bixenon HID sadu, ale našel jsem jen sadu pro H4. tak třeba někdo z vás má jinou zkušenost.... nebo třeba jestli někdo nemá jinou úpravu světel,čočky atd.

tvá reakce mi přijde zbytečně podrážděná.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nic ve zlým, máš tady 2 příspěvky : Jeden, který ti říká, že je to neschválené, a druhý, který ti na otázku odpovídá. Nevím, co chceš víc.

Můžeš zkusit i jiné alternativy, třeba www.google.com nebo hospodu.

Fakt nemám náladu takovéhle věci tady řešit - ber prostě všechno bez záruky, informace jsou dneska vážně cenné zboží, jejich obstarávání a třídění stojí čas a úsilí.

Takže asi tak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ladis: Pokud máš paraboly bez čočky, úplně nejlepší by byly sady H7R, které se ale vyrábějí dost často pouze třeba s držáky do vozů Mitsubishi. H7 sada v klasických parabolových světlech bez čočky pak na zdi nekreslí tak pěkný ostrý obraz, konce světelného kuželu tedy nejsou tak ostré a je dobré světla mírně sklopit, abys neoslňoval. Intenzita osvětlení je rozhodně větší a subjektivně právě díky té zvýšené intenzitě lépe vidíš do stran.

Pokud bys chtěl bixenony a nic jiného, nezbylo by ti nic jiného než provést nevratnou změnu, řezat do parabol a nahradit je bixenonem s čočkou, což je varianta, která se také dá sehnat.

Výhody: přesný světelný kužel, nepřijdeš o rozumnou funkci světelné houkačky

Nevýhody: nelze ani před STK zaměnit za žárovky, když ti odejde výbojka a nemáš náhradní, jsi taktéž nahraný, je to nevratná změna.

Přestavbová sada:

výhody: rozhodně cena a připravenost k montáži, je to tak na 10 minut včetně hledání míst k upevnění traf, vratná změna, dostupnost náhradních dílů

nevýhody: někdy ne tak přesný kužel světla, v případě použití xenonů i v dálkovách v tvém případě špatná světelná houkačka

Pokud jsi hledal bixenony, měl jsi to uvést hned na začátku, pak opravdu nebylo jasné, co chceš. Neber to jako prudění, jen věcné řešení problému. Bixenony, jak píše Fusion, se dělají v přestavbových sadách pouze jako H4.

Důvod je jednoduchý: ve své 307 máš pro potkávací a dálková světla paraboly zvlášť. Kdo má žárovky H4, má parabolu jen jednu a žárovka je dvouvláknová. Bixenon H4 pak funguje na principu posuvu ohniska a tím plně nahrazuje klasickou žárovku.

Řešení, které nadnesl Fusion, nedoporučuju. Xenony s častými starty trpí a budou rychleji odcházet, nemluvě o záblesku při zapnutí, který by byl v noční jízdě nežádoucí. Také bys přišel o světelnou houkačku, protože xenon startuje tak, že napřed udělá záblesk (při startu) a pak poměrně pomalu zvyšuje intenzitu světla až k maximální.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...