Guest MMMMM Odesláno 6. říjen 2007 Sdílet Odesláno 6. říjen 2007 Kdy se otevírají airbagy? Při jaké rychlosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MatrixChose Odesláno 6. říjen 2007 Sdílet Odesláno 6. říjen 2007 Spis jde o pretizeni - kulicka s pruzinkou a asi to bude jak ve kterem aute... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 6. říjen 2007 Sdílet Odesláno 6. říjen 2007 Původně zaslal: MMMMM Kdy se otevírají airbagy? Při jaké rychlosti. spíše se oteviraji podle síly narazu , je to něco jako takové otřesové čidlo. pokud budeš stat na křižovatce na červenou a nekdo do tebe vrazi tak airbagy vystřeli , což je 0km/h. [upravil dne 6/10/07 Pe.Tr] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MatrixChose Odesláno 6. říjen 2007 Sdílet Odesláno 6. říjen 2007 Původně zaslal: Pe.Tr Původně zaslal: MMMMM Kdy se otevírají airbagy? Při jaké rychlosti. spíše se oteviraji podle síly narazu , je to něco jako takové otřesové čidlo. pokud budeš stat na křižovatce na červenou a nekdo do tebe vrazi tak airbagy vystřeli , což je 0km/h. [upravil dne 6/10/07 Pe.Tr] Vzdyt rikam, v podstate je to pretizeni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoNG Odesláno 6. říjen 2007 Sdílet Odesláno 6. říjen 2007 v principu sensor který udá pokyn do řídící jednotky Airbagů se nazývá akcelerometr (Ddá se říct, že se jedná o senzor měřící dynamické zrychlení (akceleraci), resp. sílu vzniklou změnou rychlosti pohybujícího se předmětu resp. senzoru, nebo statické zrychlení, resp. sílu vzniklou působením gravitace (přitažlivostí) Země). Snímač měří jakýkoliv náraz či pohyb otázkou je nastavení mezní hodnoty v řídící jednotce, která řekne teďka vystřel airbag. Mnohé jednotky jsou naprogramovány tak že jsou schopny pružně reagovat na náraz v 50km/h nebo 90km/h a podle toho přizpůsobit (načasovat) vybuchnutí airbagů, mnohé automobilky používají řízené čelní airbagy (znamená to to že airbag obsahuje tzv. start - stop nebo 2kapsle, které zaručují naplnění určitým množstvím v danou určitu dobu) Takže v 50tce se airbag naplní třeba na 50l a při 90tce naplní 80l Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoNG Odesláno 6. říjen 2007 Sdílet Odesláno 6. říjen 2007 jinak upřesním ještě pe.tr že dnes se již kuličky moc nepoužívají používají se Integrované obvody (Princip měření je založen na změně kapacity vnitřního proměnného integrovaného kondenzátoru vlivem působící síly vzniklé zrychlením pouzdra senzoru. Struktura obvodu obsahuje polykřemíkový mikromechanický senzor a technologií BiMOS integrované obvody pro zpracování signálu ze senzoru. Struktura senzoru umožňuje měřit kladná i záporná statická i dynamická zrychlení) Edit: Taktéž tento senzor je použit pro snímaní polohy vozu (respektive vychýlení z trajektorie)¨systém ESP Celé to pak nějak vypadá takto [upravil dne 6.10.2007 KoNG] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest MMMMM Odesláno 6. říjen 2007 Sdílet Odesláno 6. říjen 2007 A takové jednotky jsou i v Peugeotech. Jak zjistím jak reaguje můj airbag Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoNG Odesláno 6. říjen 2007 Sdílet Odesláno 6. říjen 2007 Původně zaslal: MMMMM A takové jednotky jsou i v Peugeotech. Jak zjistím jak reaguje můj airbag Já bych to raději moc zjistovat nechtěl ona ta rana od bagu není nic moc příjemného, jelikož z důvodu konzervace a bezpečnosti systému je bag zapudrován práškem který zrovna na dvakrát pro oči příjemný není Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 6. říjen 2007 Sdílet Odesláno 6. říjen 2007 Původně zaslal: KoNG jinak upřesním ještě pe.tr že dnes se již kuličky moc nepoužívají používají se Integrované obvody (Princip měření je založen na změně kapacity vnitřního proměnného integrovaného kondenzátoru vlivem působící síly vzniklé zrychlením pouzdra senzoru. Struktura obvodu obsahuje polykřemíkový mikromechanický senzor a technologií BiMOS integrované obvody pro zpracování signálu ze senzoru. Struktura senzoru umožňuje měřit kladná i záporná statická i dynamická zrychlení) Celé to pak nějak vypadá takto [upravil dne 6.10.2007 KoNG] okuličce psal Matrixchose,každopadně pokud si tohle neskopiroval z encyklopedie ,tak před tebou smekám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MatrixChose Odesláno 6. říjen 2007 Sdílet Odesláno 6. říjen 2007 Původně zaslal: KoNG Struktura senzoru umožňuje měřit kladná i záporná statická i dynamická zrychlení) Celé to pak nějak vypadá takto [upravil dne 6.10.2007 KoNG] Asi to chapu spatne, ale kdyz to nekdo do me napali ze zadu tak taky vystreli? "...kladná i záporná..." Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoNG Odesláno 6. říjen 2007 Sdílet Odesláno 6. říjen 2007 ano rovněž se vyhodnocuje náraz ze zadu kdy se jedná o zpětnou energii rovněž v mnoha případech dojde k odpálení bagu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MatrixChose Odesláno 6. říjen 2007 Sdílet Odesláno 6. říjen 2007 Tak snad nebudu zase tak blbej:myslim A tohle se pouziva asi tak od kteryho roku / modelu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoNG Odesláno 6. říjen 2007 Sdílet Odesláno 6. říjen 2007 Původně zaslal: Pe.Tr Původně zaslal: KoNG jinak upřesním ještě pe.tr že dnes se již kuličky moc nepoužívají používají se Integrované obvody (Princip měření je založen na změně kapacity vnitřního proměnného integrovaného kondenzátoru vlivem působící síly vzniklé zrychlením pouzdra senzoru. Struktura obvodu obsahuje polykřemíkový mikromechanický senzor a technologií BiMOS integrované obvody pro zpracování signálu ze senzoru. Struktura senzoru umožňuje měřit kladná i záporná statická i dynamická zrychlení) Celé to pak nějak vypadá takto [upravil dne 6.10.2007 KoNG] okuličce psal Matrixchose,každopadně pokud si tohle neskopiroval z encyklopedie ,tak před tebou smekám. No jak se to vezme je to přeloženo (počeštěno) z datashetu k integrovanému obvodu který jsem zde přiložil na obrázku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoNG Odesláno 6. říjen 2007 Sdílet Odesláno 6. říjen 2007 Původně zaslal: MatrixChose Tak snad nebudu zase tak blbej:myslim A tohle se pouziva asi tak od kteryho roku / modelu? Nevím jak organizace PSA ale jiné automobilky tohle již praktikují jelikož se umístí IO přímo do jednotky který pak slouží zároveň jako jednotka ESP Tento Integráč se vyrábí od roku 2005 ale to se bavím od dvojitém obvodu který lze použít i pro ESP jednoduchá akcelerometr se vyrabí od 2004 PS: kdysi jsem spolupracoval na vývoji jdnoho zařízení u kterého bylo právě třeba vědět zrachlení + vychýlení z osy trajektorie - takže o tom něco malinko vím [upravil dne 6.10.2007 KoNG] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MatrixChose Odesláno 6. říjen 2007 Sdílet Odesláno 6. říjen 2007 Původně zaslal: KoNG Původně zaslal: MatrixChose Tak snad nebudu zase tak blbej:myslim A tohle se pouziva asi tak od kteryho roku / modelu? Nevím jak organizace PSA ale jiné automobilky tohle již praktikují jelikož se umístí IO přímo do jednotky který pak slouží zároveň jako jednotka ESP Tento Integráč se vyrábí od roku 2005 ale to se bavím od dovjitém obovdu který lze použít i pro ESP jednoduchá akcelerometr se vyrabí od 2004 Takze v mym aute bude jeste ta kulicka s perkem, ze? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoNG Odesláno 6. říjen 2007 Sdílet Odesláno 6. říjen 2007 Původně zaslal: MatrixChose Původně zaslal: KoNG Původně zaslal: MatrixChose Tak snad nebudu zase tak blbej:myslim A tohle se pouziva asi tak od kteryho roku / modelu? Nevím jak organizace PSA ale jiné automobilky tohle již praktikují jelikož se umístí IO přímo do jednotky který pak slouží zároveň jako jednotka ESP Tento Integráč se vyrábí od roku 2005 ale to se bavím od dovjitém obovdu který lze použít i pro ESP jednoduchá akcelerometr se vyrabí od 2004 Takze v mym aute bude jeste ta kulicka s perkem, ze? Každopádně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 6. říjen 2007 Sdílet Odesláno 6. říjen 2007 Původně zaslal: MatrixChose Původně zaslal: KoNG Původně zaslal: MatrixChose Tak snad nebudu zase tak blbej:myslim A tohle se pouziva asi tak od kteryho roku / modelu? Nevím jak organizace PSA ale jiné automobilky tohle již praktikují jelikož se umístí IO přímo do jednotky který pak slouží zároveň jako jednotka ESP Tento Integráč se vyrábí od roku 2005 ale to se bavím od dovjitém obovdu který lze použít i pro ESP jednoduchá akcelerometr se vyrabí od 2004 Takze v mym aute bude jeste ta kulicka s perkem, ze? ty tam máš malinkého trpajzlíka který drží dva kabliky a čeka až nabouráš aby spojil ty dva drátky.:D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MatrixChose Odesláno 6. říjen 2007 Sdílet Odesláno 6. říjen 2007 Původně zaslal: KoNG Původně zaslal: MatrixChose Původně zaslal: KoNG Původně zaslal: MatrixChose Tak snad nebudu zase tak blbej:myslim A tohle se pouziva asi tak od kteryho roku / modelu? Nevím jak organizace PSA ale jiné automobilky tohle již praktikují jelikož se umístí IO přímo do jednotky který pak slouží zároveň jako jednotka ESP Tento Integráč se vyrábí od roku 2005 ale to se bavím od dovjitém obovdu který lze použít i pro ESP jednoduchá akcelerometr se vyrabí od 2004 Takze v mym aute bude jeste ta kulicka s perkem, ze? Každopádně Takze jsem "nelhal" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoNG Odesláno 6. říjen 2007 Sdílet Odesláno 6. říjen 2007 pro kompletnost ještě znázorním jak obvod mění hodnoty dle situace, a tím bych tohle uzavřel abychom se zbytečně na večer netlačily něco do mozku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoNG Odesláno 6. říjen 2007 Sdílet Odesláno 6. říjen 2007 Původně zaslal: MatrixChose Původně zaslal: KoNG Původně zaslal: MatrixChose Původně zaslal: KoNG Původně zaslal: MatrixChose Tak snad nebudu zase tak blbej:myslim A tohle se pouziva asi tak od kteryho roku / modelu? Nevím jak organizace PSA ale jiné automobilky tohle již praktikují jelikož se umístí IO přímo do jednotky který pak slouží zároveň jako jednotka ESP Tento Integráč se vyrábí od roku 2005 ale to se bavím od dovjitém obovdu který lze použít i pro ESP jednoduchá akcelerometr se vyrabí od 2004 Takze v mym aute bude jeste ta kulicka s perkem, ze? Každopádně Takze jsem "nelhal" Já netvrdil že jsi lhal pouze jsem upřesnil tvoji odpověď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.