Sign in to follow this  
Followers 0
Hics

ECU - SRS

25 posts in this topic

Asi je to jako hledání jehly v silážní jámě, ale zkusím to... Sháním nějaký info o deblokaci ECU od aibagů. Softíky, komunikační protokoly atd...Je to spís témátko pro Elektronický š?ouraly taxem zědav...

Share this post


Link to post
Share on other sites

podívej se do anonce,už jsem tam narazil na pár inzerátů na odblokování ECU na bagy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pokial viem tak airback sa neda nijako elektronicky odblokovat, ani zablokovat. Mozno sa mylim.Niektore vozi maju moznost zablokovat len stranu spolujazdca, a to klucom. Ak je niektory vystreleny a svieti kontrolka na pristrojovke tak sa na miesto neho na konektor dava cca 1Kohm odpor. Tym sa nasimuluje ze je OK a kontrolka zhasne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já spíš sháním info, jak ECU debloknou sám...:D:D:D. Jde o to, že pokud jsou jednou airbagy vystřelený, tak si ECU tuhle událost zaznamená - tzv. Crash code. Tenhle event bych potřeboval z EEPROMky ECUčka odmáznout.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hics: zdar a silu, koukam ze se poustis do tweakovani ECU :P Jeste jednou pro mou hlavu pomalou - chces jen z ECU vymazat info o prestrelce airbagu? Tak to je celkem easy, zalezi na jednotce, kterou mas? V nejhorsim potrebujes diagnosticky pristroj za 15 EUR bez postovneho, ale jinak by se to dalo zrealizovat pomoci dvou dratu, zarovky a sroubovaku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 Dydzej: rozepis se trochu. Ten pristroj za 15 euro a ta metoda zerovka-2draty-sroubovak me zajima velice. Tadle sranda me totiz stoji celkem casto celkem dost penez.

Share this post


Link to post
Share on other sites

all: Na 605 se pripojuje tester TEP-92 nebo TAD4-99 na konektor C6560. Oba umi cist i vymazat ECU kody.

Ten konektor ma dle schematu zapojeny jenom jeden drat (druhy tedy bude asi na kostre). Jedna se o seriovy prenos.

Predpokladam, ze plati finta se sroubovakem a zarovkou, to potvrzuje i popis TAD 4-99. Takze jedine, co by melo stacit je smazat chybove kody z ECU (radeji az po jejich vyblikani). Podle Affnana (sroubovak) i TAD 4-99 to vypada, ze se mazou vsechny kody najednou (coz mi docela prekvapuje) a pak to vypada relativne bezpecne. Affnan to limituje na jednotky Magneti Marelli 8P, G5, G8, Bosch MP 3.1, 3.2, 5.1 & ML 4.1, ty testery funguji na 605, ale nevim jestli i na dieselech.

Pozor, cele je to na vlastni nebezpeci, ja to nikdy nedelal!!!

David 106s16: original TEP 92 byl na ebay.de za 15EUR nekdy pred dvema mesici. Ja ho nakonec nekoupil, protoze jsem ho nepotreboval.

P.S. tou zarovkou je myslena kontrolka (K) alias tranzistor.

Hics: vymazem chyboveho kodu ale niceho nedosahnes, pokud ECU zavadu dokaze detekovat a ty ji nejak neprevezes (treba jak psal jofo)! V dalsim cyklu to zjisti a kontrolku zase rozsviti. Viz vymaz chyboveho kodu u Alfy. Ted koukam, tys tam psal SRS, pekne popsane to maji u Volva.

[Editován dne 28/10/03 Dydzej]

Share this post


Link to post
Share on other sites

No chlape!!!! Ty prostě nikdy nezklameš!!! Hlubokosklon :cool::cool::cool: Ach ti rusové že? :D:D:D Vééélký danke čéče...

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 Dydzej: jdou vymazat vsechny chybove hlaseni- prechodna ztrata napreti, rozpojeni okruhu, ale hlaseni o tom, ze byly aktivovany pyropasy nebo airbagy takhle jednoduse vymazat nejde. Ani TEPem ani DIAGem.Peugeot to resi vymenou jednotky, kterou je trba navic jeste prave TEPem nakodovat. Tak jednoduse to jde, co ja vim, jen u Mercedesa. Pokud tedy TEPem myslis tu original diagnostiku co ji dodava Peugeot.

Muzu se ale plest, tady tomu ja moc nerozumim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

David106s16: je to slozitejsi, nez jsem myslel, existuje totiz vice systemu, ale vymazat by to snad melo jit, aspon u tech starsich. Koukal jsem na specifikace ruznych scanneru a i u airbagu to umej zresetovat (aspon to pisou). Zatim ale vic nevim, musim to prozkoumat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak s tema pyropasama bych se hadal, protoze me jeden na mej 306-ce vystrelil a nikde neni zadnej zaznam(a ani zadna kontrolka nesviti). Delal jsem si test pres tu diodu.:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak je asi neco spatne, protoze je K.O. jenom jeden(alespon si to myslim, protoze ten druhej nevypada, ze by byl yatahlej dovnitr) a nikde nic neblika. Bude to asi tim, ze mam kontrolku na airbag pouze ve volantu.

[Editován dne 29/10/03 ©]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ten druhy bude taky, jen s nim byl asi nekdo pevne pripoutany a on se tolik nevtahnul dovnitr. S tou kontrolkou jsi me zaskocil, ty mas asi nejake auto do r.v. 96.

Kdyz otocis klicek, je tam ta kontrolka rozsvicena a pak zhasne?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Byl jsem s nim pripoutan ja :-) Tak to me nenapadlo, to se to mohlo zatahnout tak o centimetr, protoze furt kouka asi 8-9 cm.

Dostal jsem te s tou kontrolkou :-) Je to z 95 a na chvili se po otoceni klickem rozsviti(tak 3s) a pak zhasne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sem z toho jelen, veteranum nerozumim!:cool::D:D:D

Sorry, nemyslim to vazne. Ja na to prijdu, podle me to nekde proste musi mit hlasku o zavade.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak na to si pockam :-)))

Ale je mi divny, ze ani pres vycteni kodu tam neni zadna zavada. Ja jsem se na to snazil prijit nekolik tejdnu(nezebych autum nejak rozumnel), ale volal jsem i do Peugota a tam mi nedokazali taky poradit proc se to nikde neindikuje.

Tak jsem zvedavej jak se ukazes pred mim \"veteranem\" :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dovolil bych si jeden postřeh k těm \"veteránům\", už jsem se tu kdysi o tom zmiňoval: Pokud máš kontrolku na volantu, máš airbag, který se aktivuje mechanicky (kulička, úderník) a je nastaven na určité přetížení. Stejně tak je tomu u pyropásů. Pak bych viděl jako příčinu špatné nastavení toho jednoho zřejmě z výroby. Mělo by to být vše sladěno na jednu hodnotu. Indikovaný je pouze airbag ledkou na volantu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeptam se jinak, pokud by to byl starej typ pyropasu, tak kolik dratu tam vede(me knim vedou dva draty).

Pokud by to byl novej, tak kolik dratu??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.