striker

cerpadlo

5 posts in this topic

Ahoj chtel sem se zeptat jestli by nekdo nemohl zmerit odber proudu palivoveho cerpadla na 405 micku ....

Staci vyndat pojistku cerpadla .. otocit klickem ( nestartovat )

a misto pojistky na drat 76 privest +12 pres ampermetr ;)

I kdyz malicko pochybuju o tom, ze by byl nekdo tak ochotny ;) ale pokud se nekdo najde tak by to bylo super...

Pripadne pa protykat palivo listou i pri vyplem motoru ? ( tzn kdyz je vyply motor je podtlakovy regulator uplne zavreny nebo ne ? )

Dikas ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dlouho trvá, než to nastartuje? Logicky vzato by regulátor měl držet. Záleží, v jakém je stavu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tlakový regulátor funguje tak, že se jeho otevírám/zavíráním reguluje tlak paliva při běhu pumpy.

Aby palivo nenapadalo, na to je zase zpětný ventil.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: vix

Tlakový regulátor funguje tak, že se jeho otevírám/zavíráním reguluje tlak paliva při běhu pumpy.

Aby palivo nenapadalo, na to je zase zpětný ventil.

Vono je to jedno s druhým....

Share this post


Link to post
Share on other sites

problem odstranen .. .jen kdyz by to nahodou nekdo resil ... tak cerpadlo u Micka ma proud v ok stavu cca 3A ... ( kdyz tlaci ) pokud budete mit nekdo min ... a auto vam nepojede tak je v haji pravdepodobne prave podtlakovy ventil ktery pousti palivo pod mensim tlakem tudiz cerpadlo nema tolik namahy .. == mensi proud ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.