Guest MMMMM

Umytí elektronů

31 posts in this topic

Potřebuji sundat elektrony a celkově je hlavně uvnitř pořádně umýt, je tam takový zaschlý černý prach z destiček uvnitř celého elektronu. Čím bych to měl umýt, stačí použít technický benzín nebo existuje něco speciálního na elektrony?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Technický benzín bych na lak radši moc nedával :myslim Jde to v pohodě i vodou a hadrem krásně dolu.:super Jinak dělaj se speciální spreje na elektrony, na benzínkách jich najdeš určitě hafo, já mám takovou pěnu ve spreji, nastříkáš, necháš chvíly působit a opláchnej vodou, pak už stačí je doleštit... Přeji hodně zdaru :papa

[upravil dne 5.10.2007 Schreek]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokud to bude zapečené, doporučuju přípravek na čištění kol Velvana. Sonax a další se můžou jít zahrabat.

2Schreek: Ty světlomety ve 206 jsou origo? Angel Eyes jsou z fabriky, nebo dodělávané?:o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já používám průmyslovej čistič, je to nějaká kyselina a kola potom vypadají jak z fabriky.

Dobře zabírá aji Cilit Bang.

Schreek: Technickej benzín to absolutně nemůže nijak ohrozit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fusion: Neříkám, že může, jen mi to přijde takový dost agresivní jít na lak s technickým benzínem, ale v zásadě v tom problém asi nebude :super

Jinak když už se tu nakouslo toto téma, zajímalo by mě jestli máte nějaké zkušenosti s odstranování jemných škrábanců z ALU kol, nemyslím hluboké rejhy, s tim se nic moc nezmůže, ale takový ty drobný, od větviček apod. Dá se s tim něco dělat? A pokud ano, co se na to dá použít? Dík za názory

Share this post


Link to post
Share on other sites

K tomu myti - minulej rok sem nemel nic po ruce, kromes spreje od Sheronu na odstranovani hmyzu :D- a elektrony byly jak novy... zkuste to...

PS: Ty skrabance by me taky zajimali.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Technický benzín s lakem nic neudělá. Což se ale nedá říci o některých ředidlech.

Škrábanečky (jakékoliv málo hluboké) řeším jemnou brusnou pastou a hadrem. Nanést a leštit leštit leštit. Naprosto geniální je to i na prostor u klik dveří, tam to bývá podrápané fest. A po pár minutách leštění je to jako nové.

Tu pastu jsem kupoval kdysi ve Fr v supermarketu. Tady budou mít určitě něco podobného. Jako nouzovku jsem kdysi slyšel, že je možno použít Colgate Total s mikrogranulemi, jen mám obavu, že to bude jemný až moc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ticcino: Brusné pasty jsou mi známé, ale dá se to použít na elektrony? :mrk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já bych se toho nebál. Když už máš ten elektron poškrábanej, tak proč to nezkusit. Já jsem tou brusnou pastou likvidoval i škrábance na zadních světlech. Vypadají jako nové (a to jsem hodně velký puntíčkář)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Můžu se vetří s otázkou, které elektrony se nesmějí používat v zimě? Slyšel jsem, že některé v zimě se již mohou v zimě použít a nemusí mít člověk strach ze solení silnic.

Díky.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Marcel.Z

Můžu se vetří s otázkou, které elektrony se nesmějí používat v zimě? Slyšel jsem, že některé v zimě se již mohou v zimě použít a nemusí mít člověk strach ze solení silnic.

Díky.

Reklamní trik aby lidi kupovali "zimní liťáky".

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Marcel.Z

Můžu se vetří s otázkou, které elektrony se nesmějí používat v zimě? Slyšel jsem, že některé v zimě se již mohou v zimě použít a nemusí mít člověk strach ze solení silnic.

Díky.

Používat můžeš všechny, ale asi to na nich bude znát, i když třeba míň než dřív. A v různé míře.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já jsem četl, že na zimu vyloženě nevhodné jsou hlavně ty leštěné. Ovšem nejlepší jsou plecháče s nějakými slušnými poklicemi (nemusejí být nutně origo) a máš klid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leštěný jo, protože je to leštěnej hliník a někdy na něm není ani lak takže není co by ten hliník chránilo.

Ta vrstva laku na liťácích je kuřna tlustá a tvrdá, takže ochrana dobrá, jen se nesmí proškrábnout na hliník (o obrubník). Ten lak je mnohem odolnější, než ten na autě. Jestli se nepletu tak se dokonce na kolo vypaluje při vysokých teplotách.

Jak už sem někde psal, na 605 sem měl na kolech pár chytlých míst ale to kvůli tomu, že mají 16 let a byly odřený.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já jsem tento problém nikdy nemusel řešit, protože jsem měl plecháče pořád a najednou Alu-kola, bomba, ale první problém je právě zima. Když to srovnám s Alu na Octávii, tam jsou čistý leštěný, ale na P406 v originálech je lak, který by měl dle mého elaktron chráni, a proto jsem si dovolil tu otázku. No uvidíme po zimě.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja pouzivam sprej na kola od Sheronu a spokojenost. Jinak ta brusna pasta (lestenka) na lak se da, myslim, v klidu pouzit taky.

[upravil dne 5/10/07 f3Rd@]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: f3Rd@

Ja pouzivam prej na kola od Sheronu a spokojenost. Jinak ta brusna pasta (lestenka) na lak se da, myslim, v klidu pouzit taky.

tak ja som tiez jeden cas pouzival ten sprej ale nebol som s nim spokojny.mal problem vycistit ciernu usadeninu od brzd po dlhsom case necistenia

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: jozefsv

Původně zaslal: f3Rd@

Ja pouzivam prej na kola od Sheronu a spokojenost. Jinak ta brusna pasta (lestenka) na lak se da, myslim, v klidu pouzit taky.

tak ja som tiez jeden cas pouzival ten sprej ale nebol som s nim spokojny.mal problem vycistit ciernu usadeninu od brzd po dlhsom case necistenia

tak to taky nesmis umyvat 1x za rok :D Ne, jasne ze existuji lepsi. Ja mam nove litaky, takze z tech to jde vicemene i bez spreje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj,

Oživím trochu tohle téma.

Chci se zeptat, jestli nemáte někdo zkušenost čím by se pokud možno šetrně daly odstranit

pásky starého lepidla po vyvažovacích závažích.:myslim viz. foto

I když jsem měl přípravek přímo na disky, tak ta špína z brzd pustila absolutně super, ale tohle né a né jít dolů. Takže sice kolečka jsou z vnitřní strany čistá, tak ty černé pásky po lepidlu to totálně kazí:grr

post-32358-1410961656041_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.