Romero

po otvoreni vicka na olej fuka

15 posts in this topic

Cafte peugeot-aci.Poradte ak mozte.Mam peugeot 306 1.4B 98.Neviem v com je problem.Po otvoreni vicka(pri nastartovanom motore) na olej mi z neho fuka smerom hore.Je to ok?Casto som na fore a tam sa spomina,ze to moze byt tesnenie pod hlavou alebo prasknuta hlava..No chladiaca kvapalina mi neunika ani pri otvoreni chladiacej nadobky pri nastartovanom motore nemam bubliny.V oleji ziadna voda.Olej tiez neubuda.Cim to moze byt?Je to normalne?Rad si precitam vase nazory.Dakujem

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. je to normalni, zvlast u skoro 10 let staryho motoru

2. muze to byt hodne veci : ventily, pricpany vyfuk, pis. kruhy, simering na vent. drikach ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

taxem se na to ptal kdysi i v servisu a je to docela normální ... hlavně když olej dolíváte až na hranici ... to se pak z toho valí lehkej kouř a je to ,,normální,, ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mal som ho v servise a olej mi doliali az na hranicu MAX.Ze by to bolo tym?predvcerom sa mi stalo,ze mi puklo spojkove lanko.Za jazdy.Mal som tam 2-ku,chcel som stlacit spojku a vyradit a v tom mi to lanko prasklo.Zastavil som len za pomoci rucnej a auto zdochlo.Lanko som vymenil.Auto ide.No po otvoreni vicka od oleja fuka smerom hore.Kamarat ma 605 a 250000km a nerobi mu to.No olej nema na maximum.Nemohlo mi jak mi puklo to lanko a zastavil som za pomoci tej rucnej presmiknut napriklad rozvodovy remen alebo...?Este k tomu oleju.Kedze mi ho tam naliali na MAXIMUM zrejme to neni OK.Mam trochu vypustit?A vyskusat ci po otvoreni vicka bude znovu fukat?

Dakujem vam za vase reakcije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tos měl udělat jinak, naopak sešlápnout plyn tak aby auto ani nebrzdilo motorem ani neakcelerovalo. Nechá se takto dokonce řadit bez spojky aniž bys frčel přes zuby.

Nicmémě tím tvojím způsobem se stejně zřejmě nic nepodělalo. Vem si kolikrát se stane, že ti auto při rozjezdu zdechne.

A oleje na max. bych se nebál. Od toho tam jsou ty rysky. Jo, pokud máš olej 3cm nad max., pak je to špatný. Pokud jsi na rysce, tak ok. (ono i kdybys byl kousek nad ryskou, tak se taky prd stane)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo a rozvoďák se určitě nepřesmýknul. Kdyby se to stalo, tak jsi uplně v háji. Motor by v lepším případě nefungoval tak jak má. V horším případě by se ti písty potkaly s ventily a konec. To že jde průvan z prostoru kde je olej mi přijde celkem normální, ale na druhou stranu mě nikdy nenapadlo otevírat víčko oleje při nastartovaném motoru. U Tempry jsem ho jednou zapomněl nasadit a vyrazil na cesty. Po 60km jsem tam měl oleje asi půlku. Zbytek rozstříkaný všude po motorovém prostoru. Nicméně k zadření nedošlo a auto odjezdilo dalších 100.000km a dnes jezdí dál.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako spoznam,ze su zle piestne kruzky ?Prejavovalo by sa to aj na zvuku motora?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z vyfuku mi kour nejde.Olej sa mi nestraca.Takze by to malo byt OK?Dakujem za odpovede

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mě to u mýho auta taky dost fouká, když za běhu motoru otevřu víčko oleje. Je to normální.

Kdybys měl špatný kroužky a žralo ti to olej, tak to bude bíle kouřit a dost smrdět po spáleným oleji.

Mám najeto 190000.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vzdyt to je normalni jev, zvlast, kdyz je kousek od vicka odvetravani do sani... :super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mě to na 605 taky dělá. To je taková obecná povídačka, která většinou jenom vystrašuje lidi.

Kámošová firemní Fábka bublá do vody a těžce žere olej, to už je pak horší...

Share this post


Link to post
Share on other sites

no co ja vim, tak ono to vypada ze to z toho fouka, ale zkus na to prilozit ruku a uvidis ze ti ji to jakoby pricucne.. takze to nefouka, ale jenom tak pulzuje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.