Stoupa Odesláno 25. říjen 2003 Sdílet Odesláno 25. říjen 2003 Pekne se drandim s 1,8 TD,ale obcas se mi stane,ze ztraci tah,musim hodne slapat,abych ho dostal do otacek,ale je to jak kdyby ho neco drzelo zezadu.Koukal jsem na hadici k turbu,vypada,ze tesni,pakny na zadku to nebrzdej,tak nevim...Prejedu treba pres koleje a najednou je to OK.Dela to jen obcas,ale sere me to.Pri teplym motoru,pri vsech rychlostech,pri normalnim razeni,filtry novy,nafta-NAFTA.Nejakej napad? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 25. říjen 2003 Sdílet Odesláno 25. říjen 2003 nevím, jaký motor máš, ale tipnul bych to na váhu vz´duchu, aspoŇ na mém VW TDi to tak bylo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David 106s16 Odesláno 25. říjen 2003 Sdílet Odesláno 25. říjen 2003 Krome motoru HDi zadny diesel u Peugeota meric objemu nasavaneho vzduchu (vaha vzduchu) nepouziva. Muze to byt spousta veci, jednou jsem se v takovem pripade setkal se zasekavajicim se obtokovym ventilem na turbu (velmi lehce tomu nasvedcuje i ten prejezd pres koleje). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stoupa Odesláno 25. říjen 2003 Autor Sdílet Odesláno 25. říjen 2003 Ja jezdim denne tak 100 km a dela mi to fakt jen nekdy,rek bych tak jednou tejdne na par kilaku.Ale asi to bude neco na turbu,prece jen je to uz dedek,taky je zezadu trochu od oleje(jinak hladinu hlidam pravidelne a je OK)Otazka je jak dlouho jeste vydrzi,ja bych potreboval aspon 100 000:-),protoze cela kara je jinak v pohode Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 27. říjen 2003 Sdílet Odesláno 27. říjen 2003 Může to být ten přetlakový pojistný ventil na turbu, příp. jeho táhlo (já ho např. měl vypadlé, takže ventil upouštěl jak ho zrovna napadlo), nebo špatná přetlaková regulace na čerpadle. Koukni nejdřív na to turbo, zespoda je to celkem dobře vidět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hics Odesláno 27. říjen 2003 Sdílet Odesláno 27. říjen 2003 A hele? Oddie má TD 2 dny a už mu z toho paday kdejaký táhla...:D:D Čéče, tys to nějak odflák ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 27. říjen 2003 Sdílet Odesláno 27. říjen 2003 Sem si toho všim při montáži, že tam chybí ségrovka, nééé... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hics Odesláno 27. říjen 2003 Sdílet Odesláno 27. říjen 2003 No eště, že sis to všim nééé... Na motoru v autě už se to tam dává kurva blběéé. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stoupa Odesláno 27. říjen 2003 Autor Sdílet Odesláno 27. říjen 2003 Uz jsem na to tahlo koukal,kdyz jsem kontroloval hadici.No vypada zarezle,to je fakt,tak tam holt musim vlizt jeste jednou... 2 Hics:mam pocit,ze mame stejnou karu(i lak),to jen tak btw. dik za rady:-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hics Odesláno 28. říjen 2003 Sdílet Odesláno 28. říjen 2003 To Stoupa: K tý kárce... Ono to samozřejmě vidět nejni, ale ta moje stříbrná je ve skutečnosti taková mírně do zlatova a pokud máš nový model, tak se do něj dávali jen 1,9. Starší modely měli 1,9 pouze v atmosféře. TD byli 1,8 respektive 1768 ccm. Možná máš nějakej bast, ale takoveych je tu víc viď Oddie... :-))) No, foto napoví asi víc. Sorry za kvalitu, ale fo?ák v mobilu je fujtajxlovej.:D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stoupa Odesláno 28. říjen 2003 Autor Sdílet Odesláno 28. říjen 2003 No me to pak napadlo,ze to nebude uplne identicky,ale lak mame stejnej.V papirech mam teda seda metal,ale to je blbost,protoze je to spis takova sampan.No a krome motoru mam samozrejme jeste jiny rozdily,vcetne interieru...atd.Holt jsem kapanek starsi model.Jinak jizda dneska v pohode,ale este sem nemel cas se v tom stourat,nemam garaz a kdyz vecer prijedu z prace,tak je na dvorku tma a kosa... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hics Odesláno 28. říjen 2003 Sdílet Odesláno 28. říjen 2003 Nebud mekkey! :D:D Já sem pred dvema lety s kámosem prehazoval v -5 stupnich celey interier. Vysrali sme se na to az ve chvili, kdy nam primrzla gola ke strese. :D:D. Jak pravi Oddie, bud to bude tim blow off ventilem, nebo tou automatikou na mnozstvi nafty v cerpadle. Tam pokud vim spis zlobily cerpadla od Lukase. Bosh byli v cayku. Mrkni co tam mas za cerpadlo. Jo a pro sichr vytahni jeste tu hadicku z pretlakovyho vzduchu co jde do cerpadla. Vytece z ni nejspis olej a trocha bordelu. Muze se stat, ze je pricpana. Delej to pri nastartovanym motoru a az ji odpojis (na strane u cerpadla), tak kapku pridej otacky, at se tlakem od turbiny profoukne. Ty sracky co z toho potecou je z prusaku oleje od lozisek na turbine a castecne z odvetrani klikovky, ale nedelej si z toho hlavu. Je to tam vzdycky a nejni to zadnej pruser - tedy pokut ti uz nepropustej loziska v turbu moc, ale to zacne az tak u 250 tis a vejs. Nekomu vydrzi turbo i vic. zalezi, jaxe k tomu kdo chova. btw. šampaň metla - to je wona! taxe to ofiko zove a je to fááákt hustá barva!!! :D:D [Editován dne 28/10/03 Hics] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.