Sign in to follow this  
Followers 0
Mišule

Servořízení 205

8 posts in this topic

Prosím o radu a zkušenosti

Mám servořízení z 205 nafta, z řízení vede jakási dlouhá trubka pod auto a z5 do čerpadla. Jaký má toto prodloužení význam a jestli vadí když ho zruším nebo zkrátím ???

Řízení chci dát do 1,6 GTI

Dík za info Michal

Share this post


Link to post
Share on other sites

ta trubka slouží jako chladič na ochlazování servokapaliny.

kdyby tam nebyla potřeba tak by ji tam asi francouzští inženýři z peugeotu nedávali.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak. namísto toho by šli do restaurant ua dali by si lanýže , šneky a božoléééééé. Je to stejný i na 405-tce.

Trubku tam nech, nebo ji prodluž !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co tomu servu chybí ? Jo, trubka.. tak ji tam dáme.

A takhle vzniklo auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kobra, Mišule:

Máte fotku té trubky? Hod' te sem někdo fotku, jak to vypadá. Díky

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Marcel505

Kobra, Mišule:

Máte fotku té trubky? Hod' te sem někdo fotku, jak to vypadá. Díky

Nikdo nic? Nebo aspon rozkreslený v knížce...

Please...

Share this post


Link to post
Share on other sites

olda:

Dík.

Takže se ochlazuje ta kapalina co se vrací. Aha.

Nemáte to někdo vyfocený na autě?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.