Sign in to follow this  
Followers 0
Vvitty

308 - prvni dojmy

15 posts in this topic

tak jsme se dneska byli projet novou 308, prvni dojmy muzete nalezt tady dole. vzhledem k tomu, ze srovnavam hlavne s tim co znam (tj 306 S16), muzou nektere veci byt subjektivne ovlivnene :)

vzhledove vypada moc hezky, dynamicky, fotky budou dodany pozdeji, co zaujme je mimo jine panoramaticka strecha. Zevnitr na me interier pusobil prostorne, v 306 se za me uz druhy clovek pohodlne nevejde. Zajimave pusobi zvednute zadni sedacky, takze zezadu opravdu vidite na silnici, a ne zada ridice. Jedine, co mi vadilo je nemoznost nastaveni vysky volantu u pristavenych vozu, v serii ale tuto moznost maji mit (vyskove i osove). Jinak jsem si celkem rychle zvyknul :)

Co se tyka motoru, dodavaji se benzinove (spoluprace s BMW) 95/120/150k (1.4 16V/1.6 16V/1.6 THP) a nafta 90-136k.

Ta 150k verze jede pekne, ale proti S16 je znat +200kg hmotnosti a -10k. Uvidime, jak si s tim poradi na pristi rok slibena benzinova 170k verze :)

Na druhou stranu slibovanych 7.1l kombinovane spotreby neni spatnych.

Oproti 306 je ale auto mnohem tissi, ve 190km/h nebyl prakticky slyset ani motor, ani aerodynamicky hluk.

Tot prvni dojmy :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ano, i já jsem se dnes za volant 308 posadil. Z mého pohledu bylo v autě víc místa, než jsem očekával, dokonce i při rozměrech medvědí postavy a tomu uzpůsobenému nastavení sezení se za mnou dalo sedět.

Řídil jsem dvě motorizace (benzín 150 k a HDI 110 k), z kterých jsem měl subjektivně lepší pocit z HDIčka. Benzínek sice byl rychlejší, ale když jsem viděl na kompjútru okamžitou spotřebu, bylo mi docela ouzko (hodnoty přes 30l/100 nebyly vyjímkou). To svezení s HDIčkem, s kterým jsme se dostali na maximálku cca 170 (benzín až 190) bylo ve vztahu ke spotřebě podstatně šetrnější. Motor HDIčka tahal od opravdu nízkých otáček a tahal trvale, u benzínu mi přišlo, že se nějakou dobu neděje nic a pak auto vystřelí jak z praku (možná je to ale jen můj subjektivní pocit).

Share this post


Link to post
Share on other sites

nesmis si tak brat okamzitou spotrebu :)

ta 110k naftova 207 taky umi na tom displeji cisla 30+

[upravil dne 3.10.07 Vvitty]

Share this post


Link to post
Share on other sites

kdyz si vzpomenu na felicii ta mela taky okamzitou pres 30l kdyz si ji polechtal..:D

jinak vzhledove se mi 308ka libi, myslim dustojny nastupce meho auti :aut

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedo, a ja si rikal ze po tve 1.6 bude nastupcem nejake cerne GTIcko :D

jinak ta 170k verze by mohla byt dustojnou nahradou za S16, az se ji budu chtit zbavit a budu hledat neco usedlejsiho :))

a protoze jim nejak chybeli ridici, tak jsem se jeste po oficialni casti svezl znovu v te 110k HDi 308 pri prevazeni ze Stirina do Prahy, svezeni je to prijemne. A zdala se mi trosku zivejsi, nez pri te predvadeci jizde, ze by to bylo tim ze Garfield s Medvedem tuto cast jeli necim jinym? :myslim:D

A ze zbylych dojmu jen kratke shrnuti...

407 coupe jede pekne, ale na muj vkus je to prilis velky korab :)

207 SW - pohodlne, na svoji velikost prostorne, je to lehci nez 308, takze s tim 110k HDI se da jezdit :) libi se mi zavazadlovy prostor, to ze se daji sklopit zadni sedacky a vznikne rovna plocha, a taky oteviraci zadni okno...

a uzasna je panoramaticka strecha, moc se mi to libi, jak na 207, tak na 308.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vvitty: co bude nastupcem je jeste ve hvezdach ale tohle by byl vcelku dustojny nastupce.. pokud ale sezenu GTi-6 v nejakym top stavu tak je to pak jasny..:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak to sorry, že jsem založil další téma. Tak snad toto téma poslouží pro info o 308...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jen tak me napadlo, jake oznaceni asi bude mit nastupce 308?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dneska sem se si prohlížel 308 a můžu říct,že se jim povedla:super

Nic proti 307 ale ten diesing byl dosti zvoraný,strašně moc to oproti 306 zvedly na výšku udělali z toho krabici a jak sem dneska viděl tu 308 tak ta je parádní i ty zadní světla vypadájí skvěle:super,vypadá ohodně sportovnějí než 307,konečně se vrátily víc do stylu 306.Motorově to byla 1,6Hdi což si myslím nejoptimálnější pro tohle auto ,interier oproti 307 nebe a dudy.

Je to jen můj názor,jak se říká 100 lidí 100 chutí,Tak mně 307kaři nekuamenujte,počkám jak to bude z elektrikou,aby nedopadla jak u třistasedmiček:nevim,no začínám šetřit :super

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: chuck11

Dneska sem se si prohlížel 308 a můžu říct,že se jim povedla:super

Nic proti 307 ale ten diesing byl dosti zvoraný,strašně moc to oproti 306 zvedly na výšku udělali z toho krabici a jak sem dneska viděl tu 308 tak ta je parádní i ty zadní světla vypadájí skvěle:super,vypadá ohodně sportovnějí než 307,konečně se vrátily víc do stylu 306.Motorově to byla 1,6Hdi což si myslím nejoptimálnější pro tohle auto ,interier oproti 307 nebe a dudy.

Je to jen můj názor,jak se říká 100 lidí 100 chutí,Tak mně 307kaři nekuamenujte,počkám jak to bude z elektrikou,aby nedopadla jak u třistasedmiček:nevim,no začínám šetřit :super

Já jsem byl taky nadšený z 607 a 207SW, a šetřit teda nezačínám. :bojim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jsem seděl za volantem P 308, ale z časových důvodů nevychutnal zátah nového motoru 1,6 120k.

Podle mého názoru se jedná o sebevědomý automobil, který se může směle postavit proti konkurenci.Jediné co bych vytknul je cenová politika Peugeotu, ale na to zapomenete po usednutí za volant.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.