Sign in to follow this  
Followers 0
alhanak

Zhasíná motor

11 posts in this topic

Potřeboval bych poradit proč mě zhasíná motor. Stalo se mě, že jedu, mám 200m ke křižovatce, tak vyřadím na neutrál (i když to normálně nedělám) a po cca 20m mě zhasne motor. Pak buď nejde natočit a nebo se to podaří, ale musím startovat s plynem. Dneska sem jel po rovince a když přeřazuju z dvojky na trojku, tak v okamžiku, kdy tam skočil neutrál, zas motor zhasl a rozsvítila se kontrolka motoru. Natočit to zas nešlo asi na 5x, tak pak se podařilo zase s plynem. Na neutrál se mě taky nedaří nastartovat když to zkouším (normálně ale startuju na jedničku s vyšláplou spojkou). Vůbec si s tím nevím rady. Nerad bych zůstal trčet na nějaké frekventované křižovatce. Před cca měsícem mě mechanik měnil rozvody. Bylo podfouklý těsnění pod hlavou, brousila se hlava..... říkal, že se mají po pár set kilometrech seřídit znova ventily. Může to být ventilama? prosím poraďte. dík

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neviem aky mas rocnik. Mozes mat vadny spinac volnobehu alebo bezec na potenciometry plynu. Skor by som tipoval na ten spinac.

Dalsia moznost je vadny regulator volnobehu. Ak vypnes teply motor a potom budes startovat studeny, pri zapnuti zapalovania by si mal pocut (mozno vidiet, neviem ako je to pri tomto motore) ako sa prestavi regulator volnobehu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

rok výroby mám 1999. a taky se mě jednou stalo, že když sem nechal motor na volnoběh a šel sem zavřít vrata od baráku, tak motor valil na nějakých ckoro 2tis otáčkách. po cca 1 minutě teprve klesly otáčky na 800

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: alhanak

rok výroby mám 1999. a taky se mě jednou stalo, že když sem nechal motor na volnoběh a šel sem zavřít vrata od baráku, tak motor valil na nějakých ckoro 2tis otáčkách. po cca 1 minutě teprve klesly otáčky na 800

No to by mělö být zaležitostí krokového motorku,nebo zkusit při takovémto abnormalním stavu napojit konektor krokáče a zjistit jestli nekolísa napětí... :myslim

Byla udělana diagnostika??

Share this post


Link to post
Share on other sites

diagnostiku mě dělali někdy v březnu. hned jak sem auto koupil. žádnou chybu nenašli. dávat 800,- za další se mě nechce. teď to začalo zhasínat na tom neutrálu občas jinak to šlape jak má....

Share this post


Link to post
Share on other sites

NJN ale v březnu není jako v řínu,je možné že od té doby se něco pokazilo...a 206 má snad OBD(on board diagnostic) ne? :myslim

I takovy paltest s analizatorem plynu a osciloskopem by určitě zjednododušil,ne-li vyřešil tvůj problém...;)

[upravil dne 3/10/2007 Pája Rybišár]

[upravil dne 3/10/2007 Pája Rybišár]

Share this post


Link to post
Share on other sites

mě to taky dělá moje 306 řekli mi že to sou svíšky pač tam nemám krokovej motorek..;-) Tak skukím vyměnit svííčky..;-) Ale skus tu diagnostiku

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam taky 306 a podobný problémy. A jak zjistim, jestli mam krokovej motorek nebo ne? Všichni vždycky při tomto problému odkazují na krokáč a já ani nevim, co to je.:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

taky by mě zajímalo jak ten krokáč vypadá a kde ho najdu pokud ho tam vlbec mám. Díval sem se do knížky JAK NA PEUGEOT 206 a nikde tam o krokáču nic nepíšou....

Share this post


Link to post
Share on other sites

skus vymenit regulator volnobehu este radi odchadzaju vstreky na 1.4 skus ich premerat ohmetrom mali by mat okolo 15ohmov

a este taka banalita skus si skontrolovar vzduchovy filter

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.