Sign in to follow this  
Followers 0
omegaalfa

ukazatel teploty chladící kapaliny - 1,6 i benzin 80kw

11 posts in this topic

Zdravim všechny, chci se zeptat jestli vam taky ručička ukazatele chladící kapaliny u 1,6 i benzinu 80 kw po otocení klíčku do první polohy ( rozvícené kontrolky) pohne tzv. motorkovým efektem - vyjede do maxima a pak se vrátí zpátky ( jako kdyz se startuje motorka) ? u 2,0 hdi 66kw to nedělá, tak se ptám jestli je to u tohoto motoru normální.....tak díky předem všem kdo mají 1,6i za odpovědi.

hezkej den všem !

Share this post


Link to post
Share on other sites

ahoj, me to dela taky tak :) pokud je motor zahraty uz a zapnu klicek, tak vyjede nahoru a pak klesne na aktualni teplotu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: petr307

ahoj, me to dela taky tak :) pokud je motor zahraty uz a zapnu klicek, tak vyjede nahoru a pak klesne na aktualni teplotu.

a děla ti to pokazdy ? i kdyz to mas studeny ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

abych nekecal, tak si nejsem uplne jistej, zitra kouknu a napisu jeste, ale pri to,m zahrati to dela urcite. za studena bych rekl ze nestihne spadnout pac hned startuju, ale stopro to nevim. dam vedet. myslis ze to je zavada?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: petr307

abych nekecal, tak si nejsem uplne jistej, zitra kouknu a napisu jeste, ale pri to,m zahrati to dela urcite. za studena bych rekl ze nestihne spadnout pac hned startuju, ale stopro to nevim. dam vedet. myslis ze to je zavada?

no to prave nevim, jezdi s tim manzelka a menili ji tam cidlo teploty - tusim ze jsi mel ten problem taky - z niceho nic to ukazalo prehrati, stop apod. zkratka to litalo jak chtelo , ted to ukazuje dobre ale nejsem si vedom ze predtim prave pri kazdem otoceni klicku to dojelo na konec a pak se to vrati na aktualni teplotu - u HDI mi to tenhle motorkovy efekt nedela (ale ten ma i trochu jinou pristrojovku / kontrolky)

Share this post


Link to post
Share on other sites

jo, presne to jsem resil. ale delalo to (pri zahrati se vratil na akt. teplotu) i pred vymenou.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: petr307

jo, presne to jsem resil. ale delalo to (pri zahrati se vratil na akt. teplotu) i pred vymenou.

tak se prosim mrkni jestli ti to dela i kdyz to mas studeny a dej vedet, budu ti moc vdecny ( jinak tu zavadu mi taky odstranili zadaco, protoze na to pry byla svolavacky tj. nebylo to na zaruku ale na svolavacku)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mě to tenhle motorkový efekt dělá vždy. Ať je to teplý nebo studený. A dělalo to i před výměnou i po výměně teplotního čidla (se mi zbláznilo a teplota lítala sem-tam-stop)

Závěr: je to normální :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Ticcino

Mě to tenhle motorkový efekt dělá vždy. Ať je to teplý nebo studený. A dělalo to i před výměnou i po výměně teplotního čidla (se mi zbláznilo a teplota lítala sem-tam-stop)

Závěr: je to normální :)

díky za postřeh, v servisu netusili jestli to je spravne nebo ne ( říkali že zaleží na výrobě, ročníku), ale co jsem si vsim tak mame oba po faceliftu, dovoz a chova se to stejne tak to bude OK, díky moc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mně to dělá taky. Myslím, že to je OK. Dělá to teploměr i palivoměr. Prý kvůli kalibraci. Aby věděl, jak vypadá plná :D (palivo).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.