ajsik

Zkušenosti s 206CC

94 posts in this topic

Tak už jsem rozhodnutý že v zimě resp. po novém roce půjde kombík z domu a místo něj půjdu do CC.

chtěl bych 1.6 Garose a nebo Platinum a novej model.

A sháním zušenosti těch kteří s ním jezdí ;-)

Takže v bodech :-) :

- pro dva lidi je to stejný jakoby jeli v obyč. 206 ? myslím místo na hlavou

- dá se střechou nahoře hodit na zadní sedadla, klasická cestovní taška (ta s popruhem přes ramena) ?

- jak velký je kufr když je střecha nahoře ?

- jak se dá použít kurf když je střecha dole ?

- jaký je hluk v autě bez střechy kolem 130kmh ?

- máte windschorth (či jak se to píše), je to k něčemu ?

ZIMNÍ PROVOZ:

- přimrzají bezrámová okna ke střeše ?

- počítám že se to přes zimu chová jako běžné coupe, tj. že střecha je udělána kvalitně a auto může stát celou zimu venku a jezdit v běžném provozu ?

- vím že to je kravina ale zkoušel s tím už jet někdo na lyže ? dají se sehnat držáky na ten originální nosič a 2 páry lyží to odveze dle fotek v pohodě ?

díky za odpovědi klidně pište i vaše postřehy prostě co vás k tomu napadne ...:super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak až daleko moje vědomosti sahají, vím tady o dvou lidech co aktivně přispívají a mají CC (jeden z nich teď zrovna píše), takže moc reakcí asi nečekej :D Krom toho - já mám CC dva měsíce, feldo snad ani ne měsíc :)

Ale k věci:

- srovnání s obyč 206 nemám. Jestli bude nějaká na Korábě a přijde na to řeč, můžem porovnat ;) Ale myslím že místa tam bude míň. Několikrát v tom seděl kámoš co má rovný dva metry a vejde se opravdu jen tak tak. Nechá se to poladit větším sklonem opěradla, ale to někomu nemusí vyhovovat. Abych to shrnul. Jestli máš víc jak 185, budeš se tam cejtit stísněně.

- bez sklopení sedadla těžko. Má paměť poslední polohy, takže to není takovej problém. Jinak co se týče prostoru na zadních sedačkách, tak na tašku přes rameno je to optimum :)

- 400 l - hodně velkej a praktickej. Myslím že je to víc jak v 3dv i 5dv. Se střechou nahoře pohoda

- mizerně. Ubyde ho přesně půlka, takže zbejvá 200l. Je to nízký, placatý a má to malej vstupní otvor. Placatý věci prostrčíš, krabici ne. Třeba na nějakej takovej obyč batoh (řekněme 30l ne přehnaně narvanej) to postačí.

- poměrně velkej. V jednom to nevadí a nijak neobtěžuje (po dálnici jezdím bez střechy běžně), na pohodlnou konverzaci to moc není.

- windstop. Nemám. Origo v Peugeotu stojí desítku, po bazarech nesehnatelný. Je v plánu, ale až na jaře, teď už to nemá cenu. Všichni říkájí že to za to stojí.

ZIMA:

- netuším :D Pořádnej mráz ještě nebyl :) Zeptej se znovu až přituhne ;)

- teorie je taková a i s tím počítám, garáž nevlastním.

- pochybuju že na tol lyže odvezeš. Jak bys je tam dal? Napříč? To mi přijde jako nesmysl, na obou stranách by ti čouhaly. I když záleží samozřejmě co za lyže, muselo by se vyzkoušet. Žádný držáky sem neviděl, ale ani sem po nich nekoukal.

Co jinýho k tomu říct. Vlastnost která mě překvapila asi nejvíc je tuhost podvozku, která je brutální. Na pěkný silnice super, v zatáčkách sedí, ale rozbitá okreska je utrpení. Absence střechy má za následek zjistou ztrátu tuhosti karosérie a ve spojení s tuhým podvozkem to nedělá úplně dobrotu. Zatím sem neměl čas si s tím hrát, ale vrže mi to docela dost. Poslední dobou se ozývá hlavně spoj mezi střechou a rámem čelního skla. Je otázka nakolik se mi povede to odstranit, rád bych s tím něco zkusil udělat. Ale spíš počítej s tím, že bez vrzání to nepůjde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jestli chceš cc tak si kup raději 2,0 ,protože si myslím,že 1,6 ,je málo když je to auto těžší o 100kg nebo tak nějak,protože 1,6 16V od peugeota není co 1,6 16V v Saxo VTS a nadbytečná kila dělají fakt hodně.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@jozefsv: Z výroby ne. Leda by si ho tam vyrobil :D Za sedačkama sou průchodky do kufru na elektriku, jak velkej ten otvoru je si teď nevybavím. Ale stejně by to bylo houby platný, na zadních sedačkách je místa 0 a ten kufr zas tak dlouhej není.

@L.I.P.O.8: Těžko říct, "papírově" v dynamice mezi 1.6 a 2.0 nijak dramatický rozdíly nejsou. Taky sem původně koukal spíš po 1.6, ale pak si říkám že když už tak už - no a je doma dvoulitr. Spotřebu neřeším a těch pár stovek ročně navíc na povinným ručení a havarijku taky nějak přežiju...

Share this post


Link to post
Share on other sites

2.0 16V nechci , pac to ma realne o cca 1-2 litry vyssi spotrebu a do kabria je to fuk, tech 110koni s tim zahyba akorat ... na blbnuti to neni sprinty taky ne ...

jinak myslim ze ten TU5J4 je akorat pohodove naladen, ma kroutak nize ... na TU5J4P to nema, ale myslim ze v kabriu by to nebylo ono hlavne jeho prubeh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wow, ty kola a lyže sou hustý :D Nad nosičem taky přemejšlím, jen váhám, nakolik bych ho opravdu využil. Ale nevypadá na tom autě zle. Což se bohužel už nedá říct o nosiči naloženým :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

mirasCC a jak se sedi v lete na tech kozenych sedackach :-)?

jo a jak fungujou okna ?

jakym zpusobem se tsahuji ty zadni ? lze je ovladat nejak nezavisle ?

jde je vysunout dalkove ?

[upravil dne 2/10/07 ajsik]

Share this post


Link to post
Share on other sites

S kůží sem v létě kupodivu žádnej problém neměl :) Pohoda, sedí se na nich parádně, nevím jestli je to klimatizací, jízdou bez střechy, nebo tou kůží, ale naopak je v nich lepší tepelná pohoda jak na látce

Ovladače oken jsou jen dva - pravá a levá strana, nic jako předek a zadek se neřeší. Na první dotek ovladače sjede předek, na druhej zadek. Zpátky to de obráceně, navíc ovládání směrem nahoru není jednodotekový - musíš ovladač držet celou dobu. Při stahování i vytahování střechy sjedou automaticky, vždycky pak zůstanou dole.

Dálkově ani dojezdy po uzamčení auta to nemá. Ovládat jdou jen s klíčkem v zapalování. Takže jestli seš zvyklej na automatický dojezdy, buď si je doděláš, nebo budeš ze začátku často sedat zpátky do auta, strkat klíček do zapalování a vytahovat okna :D

Ad motor: Ten dvoulitr je velice slušně pružnej, nechá se s tím jezdit kolem dvou, dvou a půl tisíce otáček. Něco trochu víc se děje od tří vejš, pak to táhne až do těch šesti. Je hodně citlivej na zacházení s plynem. Pokud jezdíš piánko, je celkem skromnej, když za to vezmeš, daleko na nádrž nedojedeš. Ale vono je to těžký, občas na to nešlápnout :) Ale samozřejmě záleží co preferuješ, myslím že i 1.6 pojede slušně.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazdarek.Mna len teší že niekto uvažuje pridat sa do rodinky sCC.Je to iba imidžovka a pokial nemusíš rozvažat celu rodinu do prace tak nieje očom.Tie sedadla vzadu su takzvana nudzovka a pokial ma ist 2metrovy chlap peso tak sa tam radsej nasklada.Ja som za 2liter je to sila ktora sa ti zide v takom aute.:super

Share this post


Link to post
Share on other sites

no ja jezdim 99% procent sam a kombika jsem vyuzil jen zridka takze pohoda:-)

uz mam jeden kousek v merku tak uvidime jestlito vyjde.

No dvou litr bych nevyuzil, verim ze to pojede dobre, ale ja s tim preci jen budu jezdit trochu vice takze radeji 1.6 tku ktera s tim taky pohne :-) kdyz jsem do ted jezdil s SWckem 50kw co vazi jen o 30kg mene, tak tech extra 30kw urco poznam

[upravil dne 3/10/07 ajsik]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Praktičnost v tom člověk nemůže hledat ani totálně zhulenej, s tím doufám ajsik počítá :D

Ještě koukám na ten obrázek báglu na nosiči - ten nosiš si nebude origo, ne? Nebo jak je tam chycenej? Nikde nevidím takový ty příčníky nad kufrem...

Share this post


Link to post
Share on other sites

no na ve tride kabrii je prakticke :D

jinak spoluzacka z VS ho mela asi 3 roky a v zime pohoda takze se neni ceho bat... jen rikala ze obcas zavrzala strecha ale s tim se da pocitat zvlaste u kabria

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: MirasCC

Ještě koukám na ten obrázek báglu na nosiči - ten nosiš si nebude origo, ne? Nebo jak je tam chycenej? Nikde nevidím takový ty příčníky nad kufrem...

jojo to je držák od jiné firmy ... já bych šel pouze do originálu, kola vozit nechci a lyže se dají případně odvézt i na originálním.

akorát musíš bágl zhodit když sklápíš/otevíráš střechu ale to není problém. Líbí se mi když tam hodíš takový ten stylový kufr co se kdysi vozil na autech :-) ten co vypadá jako dřevěný :-) -> pak je to parádní stylovka ;-)¨

PS: jinak tento rok jsem v alpách viděl přijet Porsche Carrera a taky měl v zadu držák na lyže a vypadalo hodně dobře :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahojky chtěla jsem se zeptat jestli náhodou nevíte kolik stojí ten nosič na baťohy??? A jesti má 206cc vystřelovací ochranné oblouky - pro případ převrácení auta s otevřenou střechou,,dík za odpověd

Share this post


Link to post
Share on other sites

GALERIE DE TOIT - NOSIC ZAVAZADEL - 206CC- 00009616P3- cena 7541.36

Jinak ty oblouky by měli být vystřelovatelné - respektive to je u každého kabria :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.