Sign in to follow this  
Followers 0
matos

korozia na podvozku

15 posts in this topic

caute! Cez vikend som trosku pozeral na podvozok mojho P406 hdi 2001. Bol som dost sklamany z toho, kolko skorodovanych casti som tam nasiel:bojim "otras". Nosniky, pod plast. krytmi hnede ostrovceky a okolo tlmicov hnedocervene more!!!

ked som ho kupoval ani vo sne ma nenapadlo, ze podvozok bude "chyteny".(dovoz nemecko) vonkajsi vzhlad mojho P je veeelmi dobry.

Ma niekto podobne skusenosti s vasim P alebo si z toho nemam robit tasku hlavu, zeby na 6 rocnom aute korozia nebola ziadnou novinkou aspon u Peugeotu(povrchova uprava na podvozku je asi minimalna):myslim

Je to moj 2 peugeot a asi posledny, uz nemam taku doveru k tymto autam!!!

Podelte sa so svojimy skusenostami. dakujem

Share this post


Link to post
Share on other sites

nejak by som si nenamyslal ze u inych znaciek nekoroduje podvozok.videl som uz kadeco.

ber to tak ze sol je svina a moze byt aj z muzea ked sa niekto o auto nestaral a ani raz nevystriekal zo spodu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nevím , na co si v těch fabrikách hrají. Řízená životnost! Já mám 205 RV 1986 a nekoroduje. Jezdí s ním díky obsahu a nákladů každej, kdo má nohy a ruce a podle toho by se dalo říct, že jezdí každodenně. Nedovedeu Ti poradit, jak to ošetřit , pokud to už začalo. Popsalo se na toto téma dost místa , teď už to můžeš jen oddalovat.

Nekvalitně provedený nástřik může situaci ještě podstatně zhoršit, dostane-li se sůl mezi podklad a nástřik , je to konec.

Není to ještě v záruce ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nerieš. Ja mám to isté (auto je z NL) a bolo to zatiaľ na každej 406, ktorú som videl. Ja som menil rozvody a skrutky držiace spodný plast pod motorom som musel odflexovať, čo sa s nimi nedalo hnúť. Som si istý, že žiadne podstatné nosné časti ani časti karosérie hrzdavé nemáš, sú to len všelijaké úchyty, držiaky a skrutky. Viem, mohlo to byť ošetrené lepšie, ale na každom aute máš niečo...;)

[upravil dne 2.10.2007 Tomášik]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čau,taky mám 406 rok 2002.Pěkně sem si sní užil když sem jí koupil. Auto 100% nebourané, přesto dveře u řidiče a spolujezdce pěkně dole vykvetlé.Před tím jsem řešil přední kapotu (schnilá) Naštěstí jsem mněl servisku tak mně jí pežot vyměnil.CO se mně tyká pežotů tak je to poslední co jsem v baráku kdy měl.Měl sem dřiv i jiný typy peugeotů ale vždycky se na nich někde něco našlo,vždycky to ten pežot někde odfláknul.Příště to bude Oktávka a tam je to ůplně o něčem jiném.Koukal jsem na 8 leté oktávie ježdené u nás a spodek absolutně bez koroze.Takže pežot už nikdy více.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: franta

Čau,taky mám 406 rok 2002.Pěkně sem si sní užil když sem jí koupil. Auto 100% nebourané, přesto dveře u řidiče a spolujezdce pěkně dole vykvetlé.Před tím jsem řešil přední kapotu (schnilá) Naštěstí jsem mněl servisku tak mně jí pežot vyměnil.CO se mně tyká pežotů tak je to poslední co jsem v baráku kdy měl.Měl sem dřiv i jiný typy peugeotů ale vždycky se na nich někde něco našlo,vždycky to ten pežot někde odfláknul.Příště to bude Oktávka a tam je to ůplně o něčem jiném.Koukal jsem na 8 leté oktávie ježdené u nás a spodek absolutně bez koroze.Takže pežot už nikdy více.

No vidíš já mám už skoro 11 let starýho peugeota a nemůžu si na korozi stěžovat. Že je na podvozku pár lehce chycených místeček to se dá očekávat. Jinak kastle úplně v pohodě a to to bylo opřený an jeden bok o svodidla.

Takže co člověk to názor. Asi záleží na jaký auto narazíš. :roker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taky nemám žádnou viditelnou korozi...

Ale podvozek bych chtěl nastříknout nějakým tím Tlumexem nebo tak!

Možná by to bylo dobré před zimou nee?

Share this post


Link to post
Share on other sites

taky jsem koukal onehdy a kromě dílů podvozku v pohodě. Nějak bych to neřešil. Ale je vidět,že panové při výrobě šetří na antikorozní úpravě.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No jo, tatik (Rasputin) ma na 405ce v laku i vnitřek, já na 406té bez vrchniho laku, ale nějaká barva tam je a dokonce podobná té navrchu, sousedka s 206tou (2006) už má motor prostor a kufr pod tapecem černý (nebo šedý) teď nevím....hustý...Pak že kdo šetří má za tři!:potlesk

Správně je:

Kdo šetří - nemá nic!

Share this post


Link to post
Share on other sites

mal som aj P 405mi16 a karoseria bola v pomerne dobrom stave, primerane k jeho veku 15rokov(ked som to predal) trosku lak bol zvetraly inac nic. Podvozok uz bol chyteny aj prahy ale dalo sa na to pozerat. No neviem si predstavit ,ze ta moja 406 sa "dozije" takeho veku. Vlastne tak dlho si ho neplanujem nechat :bojim ,lebo ho po par rokoch budem chciet predat a neviem si to predstavit ako bude zospodu vyzerat, ak este bude drzat pokope.

:D:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

No ja na povrch úpravu u Peugeota nedám dopustiť. Keď som predával 405-ku, mala 13 rokov, 245.000km a jediné hrdzavé na nej boli vrchy zad. dverí z vnút. strany (tam, kde sú pritlačené o tesnenie), inak nebolo nikde NIČ. Ani podbehy, ani podvozok, ani lemy, nikde ani hrdzička.

Teraz na 406-ke pripúšťam, že odspodu je tam tých častí hrdzavých dosť, ale je to ako som písal - žiadne časti karosérie, len rôzne skrutky a držiaky, takže tiež žiadna tragédia. Jediné chybné miesto je stred kapoty z vnút. strany, kde sa odlupuje git a tam to začína chyteť hrdzu. To sa chystám vyškriabať, očistiť, pregitovať a je po probléme.

Keď má niekto 2002-ku, a má rozkvitnuté spodky obidvoch dverí (zaujímavé, že iba predných... :D), tak by som zvážil tvrdenie o tom, či to nikdy nebolo opravované... :roker

A ešte jedna vec - po kúpe som s tým bol u známeho, ktorý má servis a pozerali sme ten spodok. Pýtal som sa ho, či sa mu to nezdá byť hrdzavé - tak vraj oproti autám dovezeným z Nemecka (akejkoľvek značky vrátane Octavií) to je ešte v super stave. Tie vraj bývajú podstane viac hrdzavé kvôli tým chemikáliám, čo tam v zime sypú na cesty.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No obecně si myslím že je na tom Peugeot docela dobře!

Občas jde o to zda-li bylo auto bouchnuté nebo ne!

A jinak není problém vidět v bazarech auta o mnoho mladší a rezatější...dnes už i u BMW a jiných!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto bouchnuté nebylo, vím to přesně protože jsem ho kupoval jako nové

Share this post


Link to post
Share on other sites

na dutiny používám rezistin ,olej a tech.benzin ten vyprcha a je to paráda.ten spodek umejt vapkou,ošetřit z větší rezu a nanest zinkovou barvu a poté nastříkat nějakym na spodky,ale rzi to nezabraní ,ale bude to o mnoho lepší.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.