Sign in to follow this  
Followers 0
Driver

tvrdý brzdový pedál

14 posts in this topic

Řeším problém s brzdami. Brzdový pedál je takový "tvrdý", musí se něj víc šlápnout. A připadá mi, že z první třetiny chodu pedálu to skoro nebrzdí. Ale jinak auto zabrzdí, když potřebuju zastavit a postavím se na pedál, tak kola jdou do smyku. I na technický to prošlo bez problémů. Jenom je ten pedál tvrdší než byl. Na jaře byli vyměněný přední kotouče a desky a teď v létě byly dělaný zadní brzdy (bubnový) s tím, že se Vašendovi nezdál posilovač a tak jsem si sehnal starší (měl by být ok), ale řekl bych že se žádná změna k lepšímu ani horšímu nestala.

Mám podezření na hlavní bzrdový válec, co jsem tak pročítal různě na forech tak ty příznaky by tomu nasvědčovali.

Jinak ten rozdíl je markantní, když si přesednu do firemního VW nebo Fabie, to při prvním přibrždění mlátím hlavou o volant, protože na to šlapu jako u svojí 306ky než si zvyknu :D

Vím, že to nikdy nebude brzdit jako nový auto, ale nemůžu si pomoct dřív to prostě brzdilo víc a brzdy šli krásně plynule.

Tak co mi poradíte? :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Driver

Řeším problém s brzdami. Brzdový pedál je takový "tvrdý", musí se něj víc šlápnout. A připadá mi, že z první třetiny chodu pedálu to skoro nebrzdí. Ale jinak auto zabrzdí, když potřebuju zastavit a postavím se na pedál, tak kola jdou do smyku. I na technický to prošlo bez problémů. Jenom je ten pedál tvrdší než byl. Na jaře byli vyměněný přední kotouče a desky a teď v létě byly dělaný zadní brzdy (bubnový) s tím, že se Vašendovi nezdál posilovač a tak jsem si sehnal starší (měl by být ok), ale řekl bych že se žádná změna k lepšímu ani horšímu nestala.

Mám podezření na hlavní bzrdový válec, co jsem tak pročítal různě na forech tak ty příznaky by tomu nasvědčovali.

Jinak ten rozdíl je markantní, když si přesednu do firemního VW nebo Fabie, to při prvním přibrždění mlátím hlavou o volant, protože na to šlapu jako u svojí 306ky než si zvyknu :D

Vím, že to nikdy nebude brzdit jako nový auto, ale nemůžu si pomoct dřív to prostě brzdilo víc a brzdy šli krásně plynule.

Tak co mi poradíte? :myslim

No já to vidím že posilovač neposiluje;) Zkus brzdit v jinym autě s vypnutym motorem, mělo by to být podobný, ale až po několikatym sešlapnutí pedálu, než se vyšlape podtlak z posilovače, ale bacha ať někoho před sebou nepostrčíš

[upravil dne 1/10/07 Radek Hurvajz]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Radek Hurvajz

No já to vidím že posilovač neposiluje;) Zkus brzdit v jinym autě s vypnutym motorem, mělo by to být podobný, ale až po několikatym sešlapnutí pedálu, než se vyšlape podtlak z posilovače, ale bacha ať někoho před sebou nepostrčíš

[upravil dne 1/10/07 Radek Hurvajz]

Tak at' Driver zkusí brzdit ve svém autě - nejdřív s puštěným motorem a pak s vypnutým motorem, a vyloučí nebo nevyloučí posilovač... :)

Ale at' to nahlásí předem, kde to bude dělat, rád bych byl hodně daleko...

Kdo ví na co Driver šlapal a pak se mu to zdálo tvrdý, poslední dobou ho uháněj furt nějaký ženský. Není hodiny aby mu nějaká nevolala...

[upravil dne 1/10/2007 Marcel505]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Když v 605 "natlakuju" brzdu s vypnutým motorem a pak nahodím motor tak ten pedál okamžitě povolí z změkčí.

Jinak v 306 jsme měli oproti 605 velice citlivej a měkkej pedál brzdy, pro mě až nepříjemný.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Marcel505

Původně zaslal: Radek Hurvajz

No já to vidím že posilovač neposiluje;) Zkus brzdit v jinym autě s vypnutym motorem, mělo by to být podobný, ale až po několikatym sešlapnutí pedálu, než se vyšlape podtlak z posilovače, ale bacha ať někoho před sebou nepostrčíš

[upravil dne 1/10/07 Radek Hurvajz]

Tak at' Driver zkusí brzdit ve svém autě - nejdřív s puštěným motorem a pak s vypnutým motorem, a vyloučí nebo nevyloučí posilovač... :)

Ale at' to nahlásí předem, kde to bude dělat, rád bych byl hodně daleko...

Kdo ví na co Driver šlapal a pak se mu to zdálo tvrdý, poslední dobou ho uháněj furt nějaký ženský. Není hodiny aby mu nějaká nevolala...

[upravil dne 1/10/2007 Marcel505]

No nevim co Driver vyloučí:D:D:D:D:D Ale jinak máš pravdu. Tak jak piše Fusion našlapat brzdu a stát na ní, pak nastartovat, musí se propadnout níž, pokud to neudělá nebo jen málo tak je něco s posilovačem, napadá mě neupadla ta podtlaková hadice:myslim

[upravil dne 1/10/07 Radek Hurvajz]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posilovač úplně kaput není, s vypnutým motorem a bez něj je to rozdíl a rozhodně by to neprošlo na technický, kdyby byl KO. Navíc jsem jezdil se Š105 bez posilovače takže vím jaký to je ;) A jak jsem psal dával se tam jiný a beze změny. A odvzdušněný to je taky, to by byl pedál naopak měkký kdyby tam byl vzduch. Ještě zkusím vyměnit hadici od podtlaku, na pohled vypadá ok, ale pro jistotu jí vyměním.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ihned po zastavení motoru vytrhni z hrnce posilovače hadici i se zpětným ventilem. Musí být slyšet zasyčení - do hrnce vniká vzduch, protože tam má být podtlak od sání motoru a zpětný ventil nedovolí úniku podtlaku.

Pokud nic nezasyčí /v hrnci není podtlak/ - to bude tvůj případ, jsou tři možnosti :

1. Je děravá hadice od motoru k posilovači

2. Je děravá membrána v hrnci posilovače

3. Je vadný zpětný ventil na hrnci posilovače /na konci hadice/

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Driver

Posilovač úplně kaput není, s vypnutým motorem a bez něj je to rozdíl a rozhodně by to neprošlo na technický, kdyby byl KO. Navíc jsem jezdil se Š105 bez posilovače takže vím jaký to je ;) A jak jsem psal dával se tam jiný a beze změny. A odvzdušněný to je taky, to by byl pedál naopak měkký kdyby tam byl vzduch. Ještě zkusím vyměnit hadici od podtlaku, na pohled vypadá ok, ale pro jistotu jí vyměním.

Spíš jde oto zda při odvzdušnování se pedál propadá(klesá),zda není problém třeba někde jinde - hadičky zátěžák válečky ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

No pak by to mohli být brzdový hadice, nabobtnaj a je to...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Marcel505

No pak by to mohli být brzdový hadice, nabobtnaj a je to...

Taky jsem se stím setkal,nevrací se kapalina úplně.Taky jsem se setkal se zasekávajícími pístky na předních brzdičích. Ale ?? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja sem tedka taky menil kotuce a brzdovy platnicky a mam taky ten problem. No uvidim po par 100 km ci je to len v surovich brzdach a ci si to sadne. Bo tedka musim dupaaaaaaat

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: qity3

ja sem tedka taky menil kotuce a brzdovy platnicky a mam taky ten problem. No uvidim po par 100 km ci je to len v surovich brzdach a ci si to sadne. Bo tedka musim dupaaaaaaat

No to já na tom mám už pár tisíc km. A být tebou tak na to zrovna zbytečně moc nedupu jestli ty nový kotouče a desky nechceš hned oddělat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hele ja mel treba brzdovej pedal hrozne tvrdej nez sem rozchodil valecky - byly pridreny.. a pistky taky zadna hitparada, na vsechno novy prachovky, vycistit promazat a kdyz se mi ted podarilo vyndat zalomenej odvzdusnovak tak sem i vymenil kapalinu a brzdy 1A

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.