milda

Závislost vstřikovacího čerpadla na BSI ????

2 posts in this topic

Kamarádovi kleknul v Partnerovi 1,9D (DW8) rok2001 motor a když koupil druhý z bouračky a namontoval jej, tak ani ten nejede, protože vstřikovací čerpadlo nedává žádnou naftu. Vše co se týče přívodu nafty se zdá být v pořádku, elektromagnetický ventil na čerpadle taky, nárazový spínač taktéž, prostě vše je asi OK. Jen na předku čerpadla je pod jedním nerozebiratelným krytem asi další nějaký ventil, což by údajně měl být imobilizér, který komunikuje s BSI a pokud nejsou spolu sladěni, tak to čerpadlo prostě nebude nic dávat. Je to pravda?? Co se s tím dá dělat, krom toho, že by se tasm hodilo to původní čerpadlo? Jde to nějak přeprogramovat v BSI??? Dík za rady

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jojo, imobilizer, pokud BSI nepřečte kod klíče a neřekne OK, neodemkne ta kostka pod krytem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.