Timberland

307 2.0 66kw má FAP??

20 posts in this topic

Dobrý den, volal jsem na servis Olomouc a řekli mi že ANOMALIE ANTIPOLLUTION je pravděpodobně nedostatek aditiv ve filtru, tak jsem volal ještě do Brna a řekli mi že moje 307 FAP nemá, tak nevím jak to je, ať někde neplatím za něco co nemám :-)

Doplňuji že mám 307SW rv 11/2004 2.0 HDI 66KW. Díky za odpovědi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: p406b

Nema FAP,neodchazej setrvaky,komu to staci tak lepsi nez 80kw.

ale páčky sú na h----.:xvul

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: silex

P307 2.0 HDI 66kW FAP nema. Pri takomto vykone splnuje normu aj bez FAP filtra.

post-0-14109596604401_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: bladerunner

pegoo, čo tým chceš naznačiť?

- VZNĚTOVÝ MOTOR TURBO DW10TD

nemá FAP

VZNĚTOVÝ MOTOR TURBO DW10ATED FAP Má obrázek:

post-0-14109596605045_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Netreba si pliet FAP s katalizatorom. Katalizator, na rozdiel od FAP, nepotrebuje aditivum ....

Neviem o tom ze by sa do 66 kW daval FAP - ani na zelenie. Kto by si zelal "zhovadit" motor? Videl uz nieko FAP v 2.0 HDi 66 kW na vlastne oci?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jste mi chlapci poradili:aut ale uvidíme v servise, zatím na mě nemají čas a tak tam pojedu až příští týden. Ten nápis pořád střídavě svítí a zhasíná, tak snad se nic nepo.... Pokud by jste věděli o někom, kdo dělá v okolí Prostějova nebo Olomouce Peugeoty doma nebo nějak fuškou, tak dejte vědět... A nevíte co stojí ten EGR ventil??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mělo by se s tím dát dál (do výměny) v poho jezdit, maximálně ti to trochu míň potáhne.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Timberland

A nevíte co stojí ten EGR ventil??

Erg ventil mě stál 1500,- (-:

A po dobu jeho nepřítomnosti (urazil jsem ho o obrubník) jelo auto v nouzovém režimu a vůbec nespínalo turbo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Ferin007

To, že nespínalo turbo, poznals jak?

Netáhlo to vůbec, nenechal se motor vytočit, vždycky skončil na +- 2700 otáčkách a pak to vadlo... A žádnej záběr, prostě stejný chování v 1000 i ve 2000 otáčkách (kdy už by mělo turbo naplno pracovat - alespoň tak mi to vysvětlil můj servisák).

Share this post


Link to post
Share on other sites

pekna volovina EGR s tým nič nemá.Bol to podtlakový ventil vpredu dole pod autom.EGR je vzadu hore za motorom.Tak by som chcel vydieť ako sa to da odraziť na obrubniku ???ten podt.ventil stoji 300 Sk tak ťa dobre obtiahli.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdarec, má někdo zkušenosti s 1.6 HDI 80kw?r.v. 2004, jedná se mi o fap filtr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.