lordlacik Odesláno 1. říjen 2007 Sdílet Odesláno 1. říjen 2007 Nevie náhodou niekto z Vás kedy 106tka (1,4 r.v.:2000) žerie najmenej? Mám na mysli ideálne podmienky rovinka, zaradená 5ka a rýchlosť? Typujem niekde medzi 90-110. Nemá niekto palubný PC aby mi to povedal presne? Som hrozný šetřílek Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kujon106 Odesláno 1. říjen 2007 Sdílet Odesláno 1. říjen 2007 106ka 1.4 žere nejméně z kopce se zařazenou rychlostí, bez plynu Ostatně jako každý jiný auto se vstřikovánim ) jinak na rovince jde o otáčky, né o rychlost. Nejmíň bude žrát při konst. otáčkách, na 5ku, rychlost okolo 105-110km/h. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozefsv Odesláno 1. říjen 2007 Sdílet Odesláno 1. říjen 2007 prosim ta co chces este na tom setrit?to je uz choroba najmenej ti bude zrat ked stoji zaparkovane Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lordlacik Odesláno 1. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 1. říjen 2007 jozefsv týmto si vyradený z fóra Toto je fórum pre Peugeot 106 a nie pre Pininfarinu. Ja mám 55kw a Ty 152. Nehanbíš sa tu chváliť? Je jasné že aj Tvoje žerie najmenej keď stojí zaparkované, ale chcel som vedieť, kedy je najmenej hladný, čo je na tom? Nie každý má na Pininfarinu ako Ty. [upravil dne 1.10.2007 lordlacik] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 1. říjen 2007 Sdílet Odesláno 1. říjen 2007 Původně zaslal: lordlacik jozefsv týmto si vyradený z fóra Toto je fórum pre Peugeot 106 a nie pre Pininfarinu. Ja mám 55kw a Ty 152. Nehanbíš sa tu chváliť? Je jasné že aj Tvoje žerie najmenej keď stojí zaparkované, ale chcel som vedieť, kedy je najmenej hladný, čo je na tom? Nie každý má na Pininfarinu. Nejmíň žere když má optimální otáčky, tak aby se motor nenamáhal, ale ani nepřetáčel. Prostě jedeš a když náhle přidáš musí se ochotně sebrat a zvýšit rychlost, pokud by se tak nestalo motor se víc namáhá a taky si víc vezme. Musíš to vycítit z chování motoru a auta celkově, nedá se to říct přesně že např. v tomhle a tamtom režimu žere nejmíň. Na druhou stranu mi řekni proč to řešit, jestli si vezme 6 nebo 7 to máš skoro jedno. Někteří řidiči ve snaze ušetřit motor trápí v nízkých otáčkách a mají pak spotřebu vyšší než kdyby to točili;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozefsv Odesláno 1. říjen 2007 Sdílet Odesláno 1. říjen 2007 Původně zaslal: lordlacik jozefsv týmto si vyradený z fóra Toto je fórum pre Peugeot 106 a nie pre Pininfarinu. Ja mám 55kw a Ty 152. Nehanbíš sa tu chváliť? Je jasné že aj Tvoje žerie najmenej keď stojí zaparkované, ale chcel som vedieť, kedy je najmenej hladný, čo je na tom? Nie každý má na Pininfarinu ako Ty. [upravil dne 1.10.2007 lordlacik] paneboze kto sa tu chvali? kolko ti zerie ta 106? 5 litrov? ked ti tu niekto narozprava ze ako mas jazdit aby si mal co najmensiu spotrebu tak co usetris?1 dcl benzinu? toto je u mna choroba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bazy Odesláno 1. říjen 2007 Sdílet Odesláno 1. říjen 2007 Mno mě ten můj červený drak žere i 5,2/100 a to sním jezdím deně, ale to jsem opravdu hodný kluk a nejedu nad 100 km... jinak tak 5,4-5,6 normalní jízda kolem 100-120km, ale nad 6/100 se málo dostanu. A pokud ti tak záleží na co nejmenší spotřebě a to už i tak toto autí, keré nežere, tak potom jedině řad 1-3-5 , ale zkušenost, že pokud jedeš kolem kila, tak to žere fatk málo.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 1. říjen 2007 Sdílet Odesláno 1. říjen 2007 Původně zaslal: lordlacik Nevie náhodou niekto z Vás kedy 106tka (1,4 r.v.:2000) žerie najmenej? Mám na mysli ideálne podmienky rovinka, zaradená 5ka a rýchlosť? Typujem niekde medzi 90-110. Nemá niekto palubný PC aby mi to povedal presne? Som hrozný šetřílek Dík Odhadujem 80 - 90 km/h. Tempo ako Tiráci - jemne zrýchľovať, jemne brzdiť. Navyše sa neunavíš, a do cieľa dôjdeš za skoro rovnaký čas. Mám palubný počítač a zistil som, že spotreba rastie priamo umerne s rýchlosťou. Pod 70 km/h už to ale neklesá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kobra Odesláno 1. říjen 2007 Sdílet Odesláno 1. říjen 2007 To s těma tirákama je fakt , hlavně vynechej prudký brždění po zbytečných akceleracích. Jezdi, jako vy auto ani brzdy nemělo a budeš mít zase deci... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 1. říjen 2007 Sdílet Odesláno 1. říjen 2007 jozefsv: ak Ťa nezaujíma téma malej spotreby, kľudne založ tému "Vysoká spotreba". Netreba hneď označovať za chorobu, ak niekto napr. dochádza do práce a nechce zarobené peniaze hneď investovať do naftového/benzínového priemyslu a daní. Veď nikto netvrdí, že tak bude stále a bez výnimky jazdiť, iba tu porovnávame skúsenosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozefsv Odesláno 1. říjen 2007 Sdílet Odesláno 1. říjen 2007 Původně zaslal: P607Olda jozefsv: ak Ťa nezaujíma téma malej spotreby, kľudne založ tému "Vysoká spotreba". Netreba hneď označovať za chorobu, ak niekto napr. dochádza do práce a nechce zarobené peniaze hneď investovať do naftového/benzínového priemyslu a daní. Veď nikto netvrdí, že tak bude stále a bez výnimky jazdiť, iba tu porovnávame skúsenosti. no hlavne ked mu 30 ludi poradi nieco ine tak potom z toho urcite bude mat osoh.nech sa zvezie na nejakom aute co ma palubny poc. a sam nech vidi. co je lepsie?10 krat pocut alebo 1 krat vidiet? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Driver Odesláno 1. říjen 2007 Sdílet Odesláno 1. říjen 2007 Nejlepší je jezdit tak jak to člověka baví a jak mu to vyhovuje. Ale abych se pořád hlídal jestli motor moc nevytáčím nebo zbytečně nešlapu plyn až na podlahu tak to by mě třeba nebavilo, zkoušel jsem taky jezdit na spotřebu ale tenhle styl jízdy mi nevyhovuje. To si to řízení vůbec neužiju, když musím pořád hlídat výše zmíněné věci. To se radši smířím s tím, že mám o litr větší spotřebu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pegoo Odesláno 1. říjen 2007 Sdílet Odesláno 1. říjen 2007 Původně zaslal: lordlacik Nevie náhodou niekto z Vás kedy 106tka (1,4 r.v.:2000) žerie najmenej? Mám na mysli ideálne podmienky rovinka, zaradená 5ka a rýchlosť? Typujem niekde medzi 90-110. Nemá niekto palubný PC aby mi to povedal presne? Som hrozný šetřílek Dík Nejmíň žere když je v garáži a padá nani prach promin pokus o ftip Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozefsv Odesláno 1. říjen 2007 Sdílet Odesláno 1. říjen 2007 Původně zaslal: Driver Nejlepší je jezdit tak jak to člověka baví a jak mu to vyhovuje. Ale abych se pořád hlídal jestli motor moc nevytáčím nebo zbytečně nešlapu plyn až na podlahu tak to by mě třeba nebavilo, zkoušel jsem taky jezdit na spotřebu ale tenhle styl jízdy mi nevyhovuje. To si to řízení vůbec neužiju, když musím pořád hlídat výše zmíněné věci. To se radši smířím s tím, že mám o litr větší spotřebu. presne tak, jazdenie by malo byt radostou. [upravil dne 1.10.07 jozefsv] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 1. říjen 2007 Sdílet Odesláno 1. říjen 2007 Původně zaslal: Driver Nejlepší je jezdit tak jak to člověka baví a jak mu to vyhovuje. Ale abych se pořád hlídal jestli motor moc nevytáčím nebo zbytečně nešlapu plyn až na podlahu tak to by mě třeba nebavilo, zkoušel jsem taky jezdit na spotřebu ale tenhle styl jízdy mi nevyhovuje. To si to řízení vůbec neužiju, když musím pořád hlídat výše zmíněné věci. To se radši smířím s tím, že mám o litr větší spotřebu. Přesně, proto ani nechci palubní PC, což někteří nedokážou pochopit, jen by mě otravoval a znepřijemňoval mi požitek z jízdy:mrk:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MatrixChose Odesláno 1. říjen 2007 Sdílet Odesláno 1. říjen 2007 Původně zaslal: jozefsv Původně zaslal: Driver Nejlepší je jezdit tak jak to člověka baví a jak mu to vyhovuje. Ale abych se pořád hlídal jestli motor moc nevytáčím nebo zbytečně nešlapu plyn až na podlahu tak to by mě třeba nebavilo, zkoušel jsem taky jezdit na spotřebu ale tenhle styl jízdy mi nevyhovuje. To si to řízení vůbec neužiju, když musím pořád hlídat výše zmíněné věci. To se radši smířím s tím, že mám o litr větší spotřebu. presne tak, jazdenie by malo byt radostou. [upravil dne 1.10.07 jozefsv] Tot i ma slova, na spotrebu nehledte a jizdy uzivejte Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomingo Odesláno 1. říjen 2007 Sdílet Odesláno 1. říjen 2007 hmm tak to mám asi nejakú zázračnú káru, lebo nech sa snažím ako chcem, tak nad 5 ltr. sa nedostanem. či mesto, diaľnice (max. 130 kmh), krátke trasy, plná záťaž, kopce. asi to vymením za niečo normálnejšie... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lordlacik Odesláno 2. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 2. říjen 2007 No natankoval som 41L a v nádrži už niečo bolo, takže počítam nádrž okolo 45L a najazdil som 600km a mám ručičku v rezerve. A to som ho sem tam vytočil sem tam išiel šetrne, všetko boli dlhšie trasy z Prešova do Popradu a späť čo je okolo 100km, ale nie po dialnici (Teraz už zbytočne vyhadzovať peniaze za dialničnú nálepku), takže cez Branisko. Skúsim ísť až do nuly s bandaskou benzínu, aby som presne vedel, koľko najazdím na nádrž a spotrebu. Plánujem ho prerobiť na plyn. Je rozdiel dať za benzín 40 a za plyn 20 Sk. Trošku sa toho bojím, nemá niekto skúsenosti? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MatrixChose Odesláno 2. říjen 2007 Sdílet Odesláno 2. říjen 2007 Původně zaslal: tomingo hmm tak to mám asi nejakú zázračnú káru, lebo nech sa snažím ako chcem, tak nad 5 ltr. sa nedostanem. či mesto, diaľnice (max. 130 kmh), krátke trasy, plná záťaž, kopce. asi to vymením za niečo normálnejšie... Tak ja se z 6,22 - 6,37 nehnu ani kdybych chtel. At jezdim na spotrebu nebo to tocim, nebo at je to jen mesto nebo cesta na SK (450 km) tak proste spotreba stale stejna. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 2. říjen 2007 Sdílet Odesláno 2. říjen 2007 Původně zaslal: lordlacik Plánujem ho prerobiť na plyn. Je rozdiel dať za benzín 40 a za plyn 20 Sk. Trošku sa toho bojím, nemá niekto skúsenosti? Pozri si príspevky o tom ako nejde naštartovať, problémy so sviečkami, atď. Nádrž v kufri?? Ak parkuješ v garáži (v dome) tak únik je problém. A či sa tá investícia vôbec vyplatí - koľko najazdíš? Radšej hladký diesel, a je pokoj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.