Přejít na obsah
  • Current Donation Goals

306tka. Ztrácí se voda


Rowdy

Recommended Posts

Zdravím vás pežoťáci. Mám problém se svojí 306tkou dvoulitrem. A jsem z toho problému strašně nešťastnej. Ztrácí se mi totiž voda...Prostě když jedu tak jsou vidět kapky, prostě člověk pozná kudy jel podle kapek. Teče to ze zadní strany motoru, u předního levýho kola. Co myslíte??? Prasklá hlava? :( :( nebo jenom těsnění pod hlavou?? já sem z toho vyřízenej díky za odpovědi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Fusion

To může být klidně malá prasklina v hadici, prasklá hlava asi ne.

Pokud je to hadice tak se to akorát blbě hledá. Další možnost je, že už je v háji vodní čerpadlo.

Vodní čerpadlo je u pravyho kola, nalevo je převodovka, tam by snad jedině od hadice u termostatu a nebo od chladiče a po krytu to steče na stranu
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Rowdy

Ach jo a to se dá nějak poznat?? to čerpadlo.... já fakt nevím sem z toho nešťastnej, nechce se mi do servisu,kde si berou 800kč na hodinu.....

Odkud jsi, jsou servisy který berou jen 300 za hodinu, a dobrý;) Kolik vody se ztrácí?

[upravil dne 30/9/07 Radek Hurvajz]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mně to kapalo jen někdy. Ato když jsem zastavil v práci na asfaltovém parkovišti-tak tam byla vždy "loužička". A když jsem jednou přifrčel domů a nechal běžet motor a odpojil ventilátor, zapálil si a čekal kde to "prdne" . Gumová hadice od filtru k chladiči měla prasklinku. Za studena nebyla vidět, jen když se to dostalo do tlaku, tak to začalo prdět.Nouzově jsem to zalepil flastrem na duše kol ( myslím šlapacích) je to jen nouzovka než mi Federal car objednal druhou , byla prasklina už mimo flastr. Skus to jako návod na hledání pod tlakem to uvidíš. Nebo vyměn náplň za nemrznoucí a hledej flek-bude to někde "oblité". Pak uvíš i co stím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Rowdy

no tak sem to dal do servisu, a co myslíte???? vypadá to na to těsnění pod hlavou...tak sem zvědavej, jestli s tim pojedu do Dánska.... Vy by ste jeli takhle čerstvě po servisu???

Hm, pokud je to dobrej servis tak proč ne, těsnění pod hlavou bude ok, hlavně aby něco nezanedbali, třeba přebroušení hlavy atd. Ale v každým případě bych tak 1000km nejezdil předtím tady, nikdy nevíš. :myslim Mám stejnou skušenost -

[upravil dne 1/10/07 Radek Hurvajz]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím jak to mají 306, ale mi se taky ztrácela voda (cca 1l na 500 km). Auto nevařilo,jen se mi rožla kontrolka nízkého stavu kapaliny. Voda nikde nebyla vidět. Stalo se mi to na dovolené na Slovensku. Po dojetí domů jsem to hned hodil k mechanikovi s podezřením na vodní pumpu. Po kontrole mi mechanik volal, ze je vadný jakýsi rozváděcí plastový díl, který rozvádí vodu z motoru do topení a je umístěný na zadní straně motoru u spolujezdce. Je přišroubovyný přes O kroužek 3 šrouby. Část mezi 2 šrouby byla uštíplá a při větším tlaku se O kroužek vytlačil z drážky. Po opravě vše OK. Cena dílu okolo 500,- + práce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...