Sign in to follow this  
Followers 0
Rowdy

306tka. Ztrácí se voda

19 posts in this topic

Zdravím vás pežoťáci. Mám problém se svojí 306tkou dvoulitrem. A jsem z toho problému strašně nešťastnej. Ztrácí se mi totiž voda...Prostě když jedu tak jsou vidět kapky, prostě člověk pozná kudy jel podle kapek. Teče to ze zadní strany motoru, u předního levýho kola. Co myslíte??? Prasklá hlava? :( :( nebo jenom těsnění pod hlavou?? já sem z toho vyřízenej díky za odpovědi

Share this post


Link to post
Share on other sites

To může být klidně malá prasklina v hadici, prasklá hlava asi ne.

Pokud je to hadice tak se to akorát blbě hledá. Další možnost je, že už je v háji vodní čerpadlo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach jo a to se dá nějak poznat?? to čerpadlo.... já fakt nevím sem z toho nešťastnej, nechce se mi do servisu,kde si berou 800kč na hodinu.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Fusion

To může být klidně malá prasklina v hadici, prasklá hlava asi ne.

Pokud je to hadice tak se to akorát blbě hledá. Další možnost je, že už je v háji vodní čerpadlo.

Vodní čerpadlo je u pravyho kola, nalevo je převodovka, tam by snad jedině od hadice u termostatu a nebo od chladiče a po krytu to steče na stranu

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Rowdy

Ach jo a to se dá nějak poznat?? to čerpadlo.... já fakt nevím sem z toho nešťastnej, nechce se mi do servisu,kde si berou 800kč na hodinu.....

Odkud jsi, jsou servisy který berou jen 300 za hodinu, a dobrý;) Kolik vody se ztrácí?

[upravil dne 30/9/07 Radek Hurvajz]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Rowdy

Jsem z Prahy...vody se ztrácí hodně...

Co třeba Autoservis Vašenda, mají tu reklamu a je s nimy spokojenost, ale před tím bych zkontroloval hadice a chladič, pokud se ztrácí hodně vody tak to musí být někde vidět

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mně to kapalo jen někdy. Ato když jsem zastavil v práci na asfaltovém parkovišti-tak tam byla vždy "loužička". A když jsem jednou přifrčel domů a nechal běžet motor a odpojil ventilátor, zapálil si a čekal kde to "prdne" . Gumová hadice od filtru k chladiči měla prasklinku. Za studena nebyla vidět, jen když se to dostalo do tlaku, tak to začalo prdět.Nouzově jsem to zalepil flastrem na duše kol ( myslím šlapacích) je to jen nouzovka než mi Federal car objednal druhou , byla prasklina už mimo flastr. Skus to jako návod na hledání pod tlakem to uvidíš. Nebo vyměn náplň za nemrznoucí a hledej flek-bude to někde "oblité". Pak uvíš i co stím.

Share this post


Link to post
Share on other sites

no tak sem to dal do servisu, a co myslíte???? vypadá to na to těsnění pod hlavou...tak sem zvědavej, jestli s tim pojedu do Dánska.... Vy by ste jeli takhle čerstvě po servisu???

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Rowdy

no tak sem to dal do servisu, a co myslíte???? vypadá to na to těsnění pod hlavou...tak sem zvědavej, jestli s tim pojedu do Dánska.... Vy by ste jeli takhle čerstvě po servisu???

Hm, pokud je to dobrej servis tak proč ne, těsnění pod hlavou bude ok, hlavně aby něco nezanedbali, třeba přebroušení hlavy atd. Ale v každým případě bych tak 1000km nejezdil předtím tady, nikdy nevíš. :myslim Mám stejnou skušenost -

[upravil dne 1/10/07 Radek Hurvajz]

Share this post


Link to post
Share on other sites

no tak sem mluvil se servisákem, a vyjde to cca 2000 za díly a veme si asi trojku za práci.. takže jako student z toho nadšenej nejsem,ale co se dá dělat :( :( :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nevím jak to mají 306, ale mi se taky ztrácela voda (cca 1l na 500 km). Auto nevařilo,jen se mi rožla kontrolka nízkého stavu kapaliny. Voda nikde nebyla vidět. Stalo se mi to na dovolené na Slovensku. Po dojetí domů jsem to hned hodil k mechanikovi s podezřením na vodní pumpu. Po kontrole mi mechanik volal, ze je vadný jakýsi rozváděcí plastový díl, který rozvádí vodu z motoru do topení a je umístěný na zadní straně motoru u spolujezdce. Je přišroubovyný přes O kroužek 3 šrouby. Část mezi 2 šrouby byla uštíplá a při větším tlaku se O kroužek vytlačil z drážky. Po opravě vše OK. Cena dílu okolo 500,- + práce.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koukni na tohle nevim jak to má 2,0l ale mě to teklo odsuď je to hned za vodní pumpou a na sazujou se na to hadice k chladíči a k topení

Share this post


Link to post
Share on other sites

Věřili by ste že mi to v tom servisu dělají od neděle, a budu to mít až v pondělí???

Share this post


Link to post
Share on other sites

No jako já sem byl hodně hodně překvapen, protože sem jim to tam dával v neděli večer a díly jim tam přišli až ve čtvrtek.....fakt jako paráda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.