Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Výměna motoru 1.4 za 1.6


Rainy

Recommended Posts

Hoy chlapí,chtěl jsem se zeptat, jestli má někdo v autě jiný tip motoru,než je napsaný v papírech s pozměněnýma identifikačníma číslama. Jde mi o to,že chci přehodit stávající motor z mý 306tky 1.4 rv 98 za 1.6 rv.96 taky z 306stky a chci to udělat cestou "ilegální=D" . Jde o to,že po kámošově nehodě ,kdy se mu auto doslova scvrklo a jediná věc,která byla o.k.., byla převodovka s motorem. Motor je komplet s řídící jednotkou ,všemy hadicemy,rozvody atd...Ale jde mi o to,jestli nebude problém v přehození těch 2 tipů motorů tedy 1.6 za stávající 1.4ku. Už jen kvůli STK,kde by mohli poznat(fpohodě),že se nejedná o 1.4ku ,ale objemově větší motor,poněvač má jiný sání a je snadno rozpoznatelnej,i když si technickou mohu zařídit i bokem,ale je to zbytečně dražší :nevim Pak je tu další problém,nebo nevím jestli je to problém,ale ta 1.6stka měla ten velký chladič (na2 větráky) a 1.4 jen ten malý,tak nevím,stli to bude stačit k uchlazení,i když by asi mělo. Kdyby měl s tímto nějaký zkušenosti,tak ať se zde se svýmy zkušenostmi vyleje :D Jinak bych prodal ten stávající motor ...na ceně bysme se dohodli ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nedávno sem se bavil s mechanikem co dělá aji STK a on mě řekl "Pokud to není kradený, omlazený, s jiným motorem nebo s upadajícíma kolama, všechno ostatní je OK."

U některých typů motorů je rozdíl jenom ve vrtání a to na STK samozřejmě nepoznají, tohle ale myslím není případ 1.4 -> 1.6.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mno...leč s technickou asi problémy nebudou,poněvač známých je "zatim" dost :D Tak při prodeji by to mohlo dělat neplechu....nevím,co bych řek případnému kupci =D Mno od 1.6 do 2.0 jsou ty motory myslim na chlup stejný,ale jak říkáš 1.4 je v mnoha věcech jiná.. nu ...a to by mohl být problém

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Rainy

Motor v lepšim stavu + větší výkon ,a když je možnost ten motor mít zadáčo,tak proč to neudělat =)

i kdyby byl ten motor uplne novy a ten stary na vyhozeni, tak je porad 100x jednodussi sehnat dalsi pouzitelnou 1.4...

Pokud se nepletu, tak rozdil mezi 1.4 a 1.6 je "celych" 10kW... jestli se cely pristi rok nudis, tak smele do toho... :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale prdlajs,je to otázka víkendu(tam problém nebude)a hlavně 1.4 a 1.6 je rozdíl jako sfiň,takhle se to nezdá,ale jinak je to fest rozdíl a ještě k tomu bude chipnutá na 100PS ,takže labůžu za pár korun =) Takže to smysl má,jen jsem chtěl vědět,stli vadí ty rozdíly ve velikosti chladiče a názory na to,jestli to přinese problémy mít překlepaný čísla na motoru,i když by to asi neměl být problém(když se to udělá pořádně):myslim

[upravil dne 29.9.2007 Rainy]

[upravil dne 29.9.2007 Rainy]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Rainy

Ale prdlajs,je to otázka víkendu(tam problém nebude)a hlavně 1.4 a 1.6 je rozdíl jako sfiň,takhle se to nezdá,ale jinak je to fest rozdíl a ještě k tomu bude chipnutá na 100PS ,takže labůžu za pár korun =) Takže to smysl má,jen jsem chtěl vědět,stli vadí ty rozdíly ve velikosti chladiče a názory na to,jestli to přinese problémy mít překlepaný čísla na motoru,i když by to asi neměl být problém(když se to udělá pořádně):myslim

[upravil dne 29.9.2007 Rainy]

[upravil dne 29.9.2007 Rainy]

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :super

ps: Kup si ochcavku f Tdicku f metle na hlinach :cool::mrk:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1.4i je motor řady TU, 1.6i je motor řady XU.

Peugeot CZ není blbej, a pokud nebude blbej ani mechanik na STK máš prostě smolíka - v každém případě máš problémy, včetně následného prodeje vozu.

A pokud přehodit TU/XU motor zvládneš za den a máš funkční další celky - chladič, těhlice, poloosy, držáky motoru, kastlíky na baterku apod. - nehledě na to, že těch 100 PS jaksi ty nevětrané kotouče z 1.4i neubrzdí, jseš fakt machr.

Ale jo, pohádka je to hezká.

Bych tu 1.6i střelil na díly, vyděláš na tom víc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A zase sem napíšu jenom jedno. Zoby podobnou srandu podstoupil při změně benzín - nafta , toto je v podstatě to samé. Rozhodně souhlasím s názorem , že pořádně to udělat chce 2 zdravá auta a ne jen jedno zdravé auto a drátěný hlavolam. Bych do toho nešel. Pokud je to tak EASY, pak nevím , proč se tady o tom bavíme. Pusť se do toho a v pondělí 8/10/2007 napiš , jak to šlo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mno...teď se do toho nepustíme,poněvač mě v tom blokuje zlomená haxna,ale tydlecty woloviny jako větraný kotouče za pár stovek ,nebo silnější poloosy to je detajl,kterej se v průběhu života auta asi nebude nikdy řešit,poněvač ta 1.6 neni až zas tak zářivě silná,aby to nepřežily poloosy a už vůbec ne větraný kotouče,když to auto bude vážit stejně a žádný rychlostní rekordy se s tim trhat nebudou,to ukáže až provoz,ale ten chladič bude asi zapotřebí.Snad za 14dní se mi povede se sádry zbavit a podíváme se na to,co nám bude chybět. A je mi jasný,že by to pracovník STK nepoznal,to by musel být hňup s IQ 34,ale spíš jestli jsou k tomu shovívaví. I když to zase záleží jen a jen na člověku. Jinak nemá někdo nejlepší postup,jak upravit plastový kryt mezi světlama a znak kapoty na úpravu "bez znaku:D"?? Jestli je lepší to nalaminovat?,nebo tu kapotu nabodovat a zakitnout.?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mno,ale předovka,která byla na té 1.6stce není z benzínového motoru ale dieselu(na stejnou rychlost byly otáčky v porovnání s benzínem o 500ot. vyšší),takže tu převodovku necham z 1.4ky a poloosy by se řešit neměly =) Tak si kdyžtak rozbiju držku :D snad se na to vrhnu za těch 14dní

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...