Rainy Odesláno 28. září 2007 Sdílet Odesláno 28. září 2007 Hoy chlapí,chtěl jsem se zeptat, jestli má někdo v autě jiný tip motoru,než je napsaný v papírech s pozměněnýma identifikačníma číslama. Jde mi o to,že chci přehodit stávající motor z mý 306tky 1.4 rv 98 za 1.6 rv.96 taky z 306stky a chci to udělat cestou "ilegální=D" . Jde o to,že po kámošově nehodě ,kdy se mu auto doslova scvrklo a jediná věc,která byla o.k.., byla převodovka s motorem. Motor je komplet s řídící jednotkou ,všemy hadicemy,rozvody atd...Ale jde mi o to,jestli nebude problém v přehození těch 2 tipů motorů tedy 1.6 za stávající 1.4ku. Už jen kvůli STK,kde by mohli poznat(fpohodě),že se nejedná o 1.4ku ,ale objemově větší motor,poněvač má jiný sání a je snadno rozpoznatelnej,i když si technickou mohu zařídit i bokem,ale je to zbytečně dražší Pak je tu další problém,nebo nevím jestli je to problém,ale ta 1.6stka měla ten velký chladič (na2 větráky) a 1.4 jen ten malý,tak nevím,stli to bude stačit k uchlazení,i když by asi mělo. Kdyby měl s tímto nějaký zkušenosti,tak ať se zde se svýmy zkušenostmi vyleje Jinak bych prodal ten stávající motor ...na ceně bysme se dohodli Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 28. září 2007 Sdílet Odesláno 28. září 2007 Nedávno sem se bavil s mechanikem co dělá aji STK a on mě řekl "Pokud to není kradený, omlazený, s jiným motorem nebo s upadajícíma kolama, všechno ostatní je OK." U některých typů motorů je rozdíl jenom ve vrtání a to na STK samozřejmě nepoznají, tohle ale myslím není případ 1.4 -> 1.6. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rainy Odesláno 28. září 2007 Autor Sdílet Odesláno 28. září 2007 Mno...leč s technickou asi problémy nebudou,poněvač známých je "zatim" dost Tak při prodeji by to mohlo dělat neplechu....nevím,co bych řek případnému kupci =D Mno od 1.6 do 2.0 jsou ty motory myslim na chlup stejný,ale jak říkáš 1.4 je v mnoha věcech jiná.. nu ...a to by mohl být problém Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pata Odesláno 29. září 2007 Sdílet Odesláno 29. září 2007 no pockej a co si od te vymeny slibujes? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rainy Odesláno 29. září 2007 Autor Sdílet Odesláno 29. září 2007 Motor v lepšim stavu + větší výkon ,a když je možnost ten motor mít zadáčo,tak proč to neudělat =) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pata Odesláno 29. září 2007 Sdílet Odesláno 29. září 2007 Původně zaslal: Rainy Motor v lepšim stavu + větší výkon ,a když je možnost ten motor mít zadáčo,tak proč to neudělat =) i kdyby byl ten motor uplne novy a ten stary na vyhozeni, tak je porad 100x jednodussi sehnat dalsi pouzitelnou 1.4... Pokud se nepletu, tak rozdil mezi 1.4 a 1.6 je "celych" 10kW... jestli se cely pristi rok nudis, tak smele do toho... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rainy Odesláno 29. září 2007 Autor Sdílet Odesláno 29. září 2007 Ale prdlajs,je to otázka víkendu(tam problém nebude)a hlavně 1.4 a 1.6 je rozdíl jako sfiň,takhle se to nezdá,ale jinak je to fest rozdíl a ještě k tomu bude chipnutá na 100PS ,takže labůžu za pár korun =) Takže to smysl má,jen jsem chtěl vědět,stli vadí ty rozdíly ve velikosti chladiče a názory na to,jestli to přinese problémy mít překlepaný čísla na motoru,i když by to asi neměl být problém(když se to udělá pořádně) [upravil dne 29.9.2007 Rainy] [upravil dne 29.9.2007 Rainy] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pata Odesláno 29. září 2007 Sdílet Odesláno 29. září 2007 Původně zaslal: Rainy Ale prdlajs,je to otázka víkendu(tam problém nebude)a hlavně 1.4 a 1.6 je rozdíl jako sfiň,takhle se to nezdá,ale jinak je to fest rozdíl a ještě k tomu bude chipnutá na 100PS ,takže labůžu za pár korun =) Takže to smysl má,jen jsem chtěl vědět,stli vadí ty rozdíly ve velikosti chladiče a názory na to,jestli to přinese problémy mít překlepaný čísla na motoru,i když by to asi neměl být problém(když se to udělá pořádně) [upravil dne 29.9.2007 Rainy] [upravil dne 29.9.2007 Rainy] :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D ps: Kup si ochcavku f Tdicku f metle na hlinach Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 30. září 2007 Sdílet Odesláno 30. září 2007 1.4i je motor řady TU, 1.6i je motor řady XU. Peugeot CZ není blbej, a pokud nebude blbej ani mechanik na STK máš prostě smolíka - v každém případě máš problémy, včetně následného prodeje vozu. A pokud přehodit TU/XU motor zvládneš za den a máš funkční další celky - chladič, těhlice, poloosy, držáky motoru, kastlíky na baterku apod. - nehledě na to, že těch 100 PS jaksi ty nevětrané kotouče z 1.4i neubrzdí, jseš fakt machr. Ale jo, pohádka je to hezká. Bych tu 1.6i střelil na díly, vyděláš na tom víc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kobra Odesláno 30. září 2007 Sdílet Odesláno 30. září 2007 A zase sem napíšu jenom jedno. Zoby podobnou srandu podstoupil při změně benzín - nafta , toto je v podstatě to samé. Rozhodně souhlasím s názorem , že pořádně to udělat chce 2 zdravá auta a ne jen jedno zdravé auto a drátěný hlavolam. Bych do toho nešel. Pokud je to tak EASY, pak nevím , proč se tady o tom bavíme. Pusť se do toho a v pondělí 8/10/2007 napiš , jak to šlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rainy Odesláno 30. září 2007 Autor Sdílet Odesláno 30. září 2007 Mno...teď se do toho nepustíme,poněvač mě v tom blokuje zlomená haxna,ale tydlecty woloviny jako větraný kotouče za pár stovek ,nebo silnější poloosy to je detajl,kterej se v průběhu života auta asi nebude nikdy řešit,poněvač ta 1.6 neni až zas tak zářivě silná,aby to nepřežily poloosy a už vůbec ne větraný kotouče,když to auto bude vážit stejně a žádný rychlostní rekordy se s tim trhat nebudou,to ukáže až provoz,ale ten chladič bude asi zapotřebí.Snad za 14dní se mi povede se sádry zbavit a podíváme se na to,co nám bude chybět. A je mi jasný,že by to pracovník STK nepoznal,to by musel být hňup s IQ 34,ale spíš jestli jsou k tomu shovívaví. I když to zase záleží jen a jen na člověku. Jinak nemá někdo nejlepší postup,jak upravit plastový kryt mezi světlama a znak kapoty na úpravu "bez znaku:D"?? Jestli je lepší to nalaminovat?,nebo tu kapotu nabodovat a zakitnout.? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 30. září 2007 Sdílet Odesláno 30. září 2007 spíš bych se předně bál hodně o brzdy (a vím proč), pak o ty poloosy (aby tam vůbec šly), chladič je víceméně podřadnej. Ale dělej jak myslíš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rainy Odesláno 30. září 2007 Autor Sdílet Odesláno 30. září 2007 Mno,ale předovka,která byla na té 1.6stce není z benzínového motoru ale dieselu(na stejnou rychlost byly otáčky v porovnání s benzínem o 500ot. vyšší),takže tu převodovku necham z 1.4ky a poloosy by se řešit neměly =) Tak si kdyžtak rozbiju držku snad se na to vrhnu za těch 14dní Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 30. září 2007 Sdílet Odesláno 30. září 2007 pokud chceš dávat TU převodovku na XU motor, tak si držku nerozbiješ. Bez redukce to nepůjde OK, za 14 dní dej vědět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rainy Odesláno 30. září 2007 Autor Sdílet Odesláno 30. září 2007 S tou "držkou"to bylo na ty brzdy oki Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.