Sign in to follow this  
Followers 0
Hafan

405 vs. 309

21 posts in this topic

Ahoj,

Na jare a nebo v lete bych si chtel kupovat auto budu na to mit tak cca 60-70 tis.A co jsem tak prolitaval inzeraty, tak me nejvic zaujali Peugeoty a to 405 a ted sem si i vsim 309.Problem je v tom ze o Peugeotech nevim vubec nic :(

Proto bych vas rad pozadal o radu a informace.

a)A to do jakyho z tady tech dvou by jste sli?

b)Jaky je vubec mezi nima rozdil, (myslim motorove,podvozkove a vybavou)

c)na co si dat pozor a kolik maji zivotnost tyhle motory (chtel bych benzinaka moc mi nezalezi na rychlosti klidne bych bral 1,3 (ale ta se snad nevyrabela a nebo neda sehnat u 405 :(( )

To je snad tak nejak vsechno DIKY MOC za odpoved

Share this post


Link to post
Share on other sites

ad a) sel by do 405, velikej kufr a pohodli

ad b) motory jsou v podstate ty samy jako v 309, do 405 se daval nejslabsi 1,4, ale tu asi nesezenes, bezne k sehnani je 1,6, kvalita podvozku je asi na srovnatelne urovni, 405 ma trochu lepsi intrerier nez 309 a muzes do ni nacpat lepsi vybavu, ikdyz s motorem 1,6 ty priplatkovy vybavy az zase tak moc nebylo.

ad c) jako u kazdyho jinyho jetyho auta, ale u 309 a 405 se jeste musis zajimat o to v jakym je stavu zadni naprava. Slaba je elektroinstalace no a brzdy taky nebyvaji zrovna v nejlepsim stavu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Diky moc za odpoved..

Jeste by me zajimalo jestli nedochazelo behem let vyvoje k nejakym vyraznym zmenam na podvozku atd...?

A jak vypada po tech vsech letech karoserie??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokud se nepletu, tak zasadni zmeny nebyly, ale u frantiku nikdy nevis, jestli se vecer neozrali a rano tam nanestrkali co jim pod ruku prislo :-))

Karoserie u rady x05 byva jiz pozinkovana, takze pokud to nebyla nejak brutalni bouracka nebo na to majitel vylozene neaslal, tak by mela byt v poradku

Share this post


Link to post
Share on other sites

:)))

Dik, tak sem na 90% rozhodnutej ze na jare a nebo v lete rozsirim vase rady a asi se rozhodnu pro tu 405tku :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jestli muzu radit, radeji kup Peugeotka v zime:

A) auta se v zime prodavaji nejlevneji

B) spousta Peugeotu \"nesnasi\" zimu a spatne startuji, tak alespon budes mit jistotu, ze te v zime nevypece

Share this post


Link to post
Share on other sites

jj taky bych ho rad koupil ted :((

Jenze nejdriv musim prodat svoji upravenou S120 (coz bude problem a nakonec to stejne skonci ze ji budu muset rozprodat na dily) :(

A taky musim usetrit :((

Takze nejdriv na jare :(((

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokud bys měl možnost si to nechat přitáhnout z Germánie, tak doporučuju. Lidi se tam o auta podstatně pečlivěji starají. Z technický tam prostě neodjede nic co by nebylo na 100% v cayku a ne jak tady, že podmázneš typa na TK a technickou pak má kdejakey střep. Auto bude na tuty v lepčím technickém stavu. Pokud nejseš \"závodník\" , tak doporučuju radši naftu a radši atmosferický disel než TD. Oba motory sou dobrý, ale s narůstajícíma Km se v tom TD musíš starat o repas turba a to stojí slušnej peníz. Navíc u TD sem tam praskne hlava, ale to je spíš způsobený plynem na podlaze se studeným motorem, nebo dlouhodobým zatížením na plnej céres.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hics: proto radeji benzin :D Ale jinak mas s tim Nemeckem pravdu

Share this post


Link to post
Share on other sites

jj to Nemecko me napadlo taky...ale

a) neznam nikoho kdo by se tim zabejval

b) asi bych se tam s nima nedomluvil a jentak tam vyrazit kdyz jsem nikdy nekupoval nic v cizine asi neni nejstastnejsi napad :(((

ohledne nafty....zavodnik nejsem teda sem ale prave sem nejak zacal mit trochu strach atd..a proto bych klido bral neco klidnejsiho, ale do nafty mi pripada u me zbytecnost jit najezdim tim autem v prumeru cca 10 000km rocne.Tudiz klidne vezmu ten benzinak to me nerozhodi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Peugeot dělal diesely lepčí, než benzíny, v těhle ročnících, ale na 10tis km ročně diesel moc nemá smysl (pokud není za nějakou supernízkou cenu).

Porovnání 309x405: 405-ka je větší, to už sis asi všiml :) Je taky pohodlnější, to je celkem nasnadě... Pozor, pokud chceš vozit větší věci - 405 sedan nemá sklápěcí zadní sedačky, kdežto 309-ka jo, takže se do ní vejde víc, když jedeš sám. Ideální je 405 combi :) :)

309-ka se dělala i 1,1 motorem, doporučuju ale 1,4 nebo 1,6, a to v novém modelu - od r.90 výš. 405-ka byla v 1,4 (sporadicky, a nedoporučuju), pak 1,6i a 1,9i - doporučuju ten 1,9i, žere stejně jako 1,6, a líp jede.

Pokud máš na auto 70tis, vezmi 405-ku 1,9i za nějakých 50, a zbytek dej do servisu - tutově brzdy, rozvody, čepy a silentbloky přední nápravy, náplně, pneu a ručení - a jsi v tom tak akorát...

Share this post


Link to post
Share on other sites

hafan: skoda, zes neprisel driv.. Mohls mit mou 405. Vlastne ji muzem mit porad, protoze ten chlapek, co ji ode me koupil ma financni potize a bude ji prodavat dal.

jestli mas zajem, zavolej mi. Je To 405 break 1,9i - benzin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jj, s jednou skudkou koncim ale jeste si nechavam uplne rozebranou s110r ktera ceka az bude cas a zacnu ji vyvarovat ta se pak predela...

georg:diky za nabidku,ale ja ted vubec nemam penize a nejdriv v uvahu to opravdu pripada na jare a to jeste musim prodat tu skudku :(((

Share this post


Link to post
Share on other sites

hafan: dovol otazku, to, za starou skudku, i kdyz upravenou, dostanes 60 - 70 tis? :o:o:o To jsem ja nedostal za pazouta, i kdyz v seriovem vybaveni a super stavu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hafan: jj, to erko by byla skoda prodavat... to je dost dobre vozitka a da se z toho udelat moooc krasna karka..... i bez laminatu :)

JIank pazouta ti tady asi pochvali vsichni.... :cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.