Sign in to follow this  
Followers 0
mira206

řemenice

20 posts in this topic

ahoj pežotáci,chtel bych poprosit o radu.Dnes jsm si nechal dělat rozvody na 80kw hdičku ve 406 a pak po sestvování zpět,jsem zhodnil stav řemenice a raději ji taky vyměnil.Nakopl motor a paráda,ševelení.Pak po nasazeni řemene pomocných agregátů a dotažení exentru kladky se začalo ozývat poklepávání.Před výměnou nic,teď tohle.Řemen se chvěje v místě od řemenice po klimu.Tj. asi 10cm.Má to tak být?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: mira206

ahoj pežotáci,chtel bych poprosit o radu.Dnes jsm si nechal dělat rozvody na 80kw hdičku ve 406 a pak po sestvování zpět,jsem zhodnil stav řemenice a raději ji taky vyměnil.Nakopl motor a paráda,ševelení.Pak po nasazeni řemene pomocných agregátů a dotažení exentru kladky se začalo ozývat poklepávání.Před výměnou nic,teď tohle.Řemen se chvěje v místě od řemenice po klimu.Tj. asi 10cm.Má to tak být?

Definuj lepšie "Řemen se chvěje v místě od řemenice po klimu". Čo znamená se chvěje? Je voľný? Alebo hádže?

Share this post


Link to post
Share on other sites

No,při běžícím motoru se řemen mezi řemenicí a kompresorem chveje,tj jako že poskakuja nahoru a dolu.A to dělá ten zvuk.Napínaci kladka je dostatečně napnutá,myslím že téměr na doraz.Pravděpodobně tím,že je dost napnutá,tak je řemen asi dost přitáhnutý k altiku,kompresoru a k servu a to zas při otočení kol na místě zvyšuje ten nepříjemný zvuk.Když napínací kladku povolím,tek chvění je ještě větší.Napadlo mě,dát menší řemen,ten starý měl délku tuším 1750 a ja tam dával 1744. Tak nevim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak neviem, to by som asi neriešil... A ktorú remenicu si to menil? Tú veľkú, čo je na kľuke a je na nej ten pozdĺž. drážkovaný remeň? Alebo malú na rozvodový remeň?

Share this post


Link to post
Share on other sites

tu plochou s drážkováním na klice.Blbej je ten zvuk.Sam o sobě ten motor bez nahozeného plochého řemenu šlape krásně potichu,ale jak se tam dá ten řemen a nahodí na pomoc. agregáty, je po klidu.Koukal jsem tam na Partnera 1.9d a ten na tom mistě kde se mi to chvěje ma malinkou kladku která to asi eliminuje.Mimochodem ten Partner ma na tachometru milion km,to je síla.A šlapal pěkně.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vrchní kladka ta taky lítá nahoru dolu,přidává další zvuk,jsem z toho na prášky.Mam hdi a zvuk jak vylágrovanej traktor.Celý se to třepe,co s tím?:(:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

jo a jinak,ta řemanice mě přišla na 4200kč,made in spain.Výměna velmi jednoduchá.Ta stará se mi při běhu motoru lehce chvěla do strany.Když se sundávala a hodila na zem,měla takovej nakřaplej zvuk.Nová při stejném "pohození" má zas takovej tlumenej.Je zkrátka poznat,že v té staré je něco povolenáho,či utrženého.Na běhu motoru motoru je to taky poznat,teda pokud tam vam nemláti ten drážkovanej řemen jak mě.Motor je takovej klidnější,netřepe se.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak to už fakt neviem. Remeň by mal byť našponovaný dobre, je tam automatický šponovák. Skús ešte prípadne, či je nejaký rozdiel so zap. a vyp. klímou. Alebo reklamovať remenicu... zložil si to dobre?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taky jsem po výměně řemenu myslel, že nepůjde slyšet.

Starý byl celý takový olezlý a v jednom místě dokonce naprasklý...inu včasná výměna.

Ale to naklidnění by mě taky zajímalo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak je to v servisu.Verdikt: špatná automatická napínací kladka + volnoběžka alternátoru.To je super,zase se můžu zbavit 5 litrů,to mě baví.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nejdřív jsem šel vyměnit rozvody,ale koukam řemenice taky nic moc,pak vidím že dražkovane řemen ma prasklinky,pak se ozvala kladka a završil to alternátor.Doufám.Snad. Jinak koukám Georginho cz406,že ji úplnej uměleckej fotograf.Pěkný fotky!:super

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: mira206

nejdřív jsem šel vyměnit rozvody,ale koukam řemenice taky nic moc,pak vidím že dražkovane řemen ma prasklinky,pak se ozvala kladka a završil to alternátor.Doufám.Snad. Jinak koukám Georginho cz406,že ji úplnej uměleckej fotograf.Pěkný fotky!:super

ja to mel taky ale v obracenem gardu. rozvody, remenice byla ok, po cca15k sla remenice do..... potom zadrena kladka na altiku, ten to vodnes celej (ted mam s pevnou remenici) a vzapeti opet remenice (po20k) no proste hotovo:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

buml:

neodesla ti remenice podruhe proto, ze mas altik s pevnou remenici?

Odpruzena remenice vyrovnava uhlove kmity klikovky pri nizkych otackach a vetsim zaberu. Stejny duvod ma i volnobezka remenice altiku a dvouhmotovy setrvak.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: P607Olda

buml:

neodesla ti remenice podruhe proto, ze mas altik s pevnou remenici?

Odpruzena remenice vyrovnava uhlove kmity klikovky pri nizkych otackach a vetsim zaberu. Stejny duvod ma i volnobezka remenice altiku a dvouhmotovy setrvak.

ee tam remenice sla cca2k po altiku a pevna se tam dava normalne, zalezi na vyrobci co zrovna najde, takze me kluci sehnali snad jedinej altik v cely Praze a byl zrovna s pevnou coz sem jenom rad

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Georginho_cz406

Nee...umělecký neee....jen se učím s foťákem na manuál, tak fotim co se hne!

ale moc pěkný!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takže pánové,5 litříků fuč,ale motor šlape jak hodinky.Můžu všem doporučít,že výměna špatné řemenice za novou je na motoru znát.Téměř se neklepe a dokonce i ten slavnej drážkovanej řemen jede bez jediného zachvění.:)

To mám ted ale perfektní kárku.

Děkuji všem za rady a at vám jen a jen jezdí :roker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.