TondaS Odesláno 27. září 2007 Sdílet Odesláno 27. září 2007 Uz to tady bylo, ale nemuzu to dohledat. Mam uvedeny model z roku 1990, bosch monomotronic a mel jsem s nim ty potize, ze v nizkych otackach cukal, ne ze by uplne vynechval, ale bylo citit, jak kolisa vykon pri akceleraci. Pokud jsem se ale dostal nad urcite otacky, tak jel normalne. A pak kdyz jsem jel a vyradil, tak obcas, dost casto chcipnul. Zvlast studeny. Procetl jsem forum, elektrikar nejsem, ale zkusil jsem vymenit lambdu, potenciometr a ted to ani nechce chytit. Startuju a jako by to strili do vyfuku. Co muze byt spatne. Docetl jsem se, ze se musi nejak dostelovat poloha skrtici klapky, ale netusim jak. Byl tu kdesi kontakt na nejakeho pana ze slaneho, mam to kousek, ale nemuzu to najit. Mohl bych poprosit o rady ci kontak na nekoho z okoli prahy? Diky! [upravil dne 27.9.07 TondaS] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 27. září 2007 Sdílet Odesláno 27. září 2007 Co svíčky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TondaS Odesláno 28. září 2007 Autor Sdílet Odesláno 28. září 2007 Svicky a kabely jsou novy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Escaper Odesláno 28. září 2007 Sdílet Odesláno 28. září 2007 Strileni do vyfuku nevim, ale to chcipani mi obcas dela taky a je to vadne cidlo tlaku vzduchu v sani. Kdyz jedu a vyradim tak to chcipne. Pak to treba nejde dvakrat nastartovat (chytne kdyz ho podrzim plynem) a pak to chytne a zase jede. Ma to ale porad nizsi vykon. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TondaS Odesláno 28. září 2007 Autor Sdílet Odesláno 28. září 2007 Me to jelo normalne, ale delam to pro holku, tak jsem chtel aby bylo vsechno v pohode, aby se ji to nejak nekazilo, tal jsem moc nespekuloval, povymenoval co se dalo a vysledek je takovy, ze to nejede. Kdyz podrzim trochu plyn, tak to ma vetsi snahu chytit, ale porad to trochu strili do vyfuku. Mel jsem za to, ze se ma nejak seridit poloha skrtici klapky. Vymenil jsem ten potenciometr za novy. Ale snad by to mohlo aspon chytit. Pak jsem mel odpojenou lambdu, tak jsem ji pripojil a jelo to silene, tak jsem dal novou a taky nic.. Nevim co jsem udelal blbe. Myslim si, ze problem bude v te poloze skrtici klapky. Po vymene to proste zacalo hned blbnout jak pisu. Ale nejsem zadny machr a tak bych radeji, kdyby se na to nekdo podival, kdo tomu rozumi, umi to a ma na to veci. Jsem z prahy zapad, ale neni problem to odvezt kamkoliv, to si nejak zaridim. Pokud to teda nebude na moravu:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
durino81 Odesláno 1. říjen 2007 Sdílet Odesláno 1. říjen 2007 Aby to nastartovalo, potrebuje to mat signal od snimaca otacok (na rozdelovaci), musi to hadzat iskru a musi tam ist benzin. S tym by som zacal. Skontroluj najskor vsetky konektory, ci nie su zakorodovane a su dobre pripojene. Aj ten potenciometer musi byt spravne nasadeny. Ak si vymienal celu skrtiacu klapku, musi dobre tesnit a neprisavat si to vzduch, lebo mas potom zly pomer zmesi benzin-vzduch a nezapali sa. Tiez skontroluj podtlakove hadicky okolo skrtiacej klapky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pata Odesláno 1. říjen 2007 Sdílet Odesláno 1. říjen 2007 pozor na ten potenciometr, musi byt spravne nasazeny, jinak se to prechlastava, nebo je to moc chude a nestartuje to Mame v 309tce stejny motor... Edit: Nasazeny myslim to, ze s nim jde hybat v ose klapky a musi se spravne nastavit... [upravil dne 1/10/2007 Pata] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TondaS Odesláno 2. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 2. říjen 2007 Diky! Vcera jsem se v tom zas hrabal a kdyz jsem mel sundane sani, vsiml jsem si, ze mam dost pootevrenou klapku. Kouknu na krokovy motorek a byl dost vyjety. Kdyz jsem zapl zapalovani, tak krasne cvakalo rele pri seslapovani plynu. Ale furt do bylo na cca 20% pootevrene. Tak jsem sundal konektor a zajelo to na zavreno, nasadil konektor a uz to zustalo. Jdu startovat a jasne citim snahu. Ale nechytlo. Tak jsem zkusil lehce plyn a hned to chytlo. Krasne to bezi, nehoupe, ale absolutne to neudrzi volnobeh. Jakmile sundam nohu z plynu, chcipne to. Mam novou lambdu a vymeneny potak, procistene vsechny kontakty, zkontrolovany vsechny hadicky. Vim, ze s tim potakem se necha lehce pootacet. Ja ho dal do puvodni polohy jako stary. Pomohl bych tim necemu? Nebo kde mam hledat chybu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.