januvky Odesláno 27. září 2007 Sdílet Odesláno 27. září 2007 Zdravím všechny, prošel jsem si skoro všehny příspěvky, které by se mohly týkat problému se startováním 405. My máme SRI 1,9 z 1988. Narozdíl od většiny nám starter točí. Spíše na začátku nezasyčí pumpa a motor nenaskočí. Podle všeho to vypadá, že pumpa nenatáhne benzín. Měli jsme to na kontrole s elektrikou a nic. To samé bylo s hledáním mechanické závady. Vždycky, když jsme to dostali k mechanikům, tak to startovalo jako nový. Stává se nám to obvykle, když stojíme trochu na kopci a nebo třeba když dýl nejedeme (tak pět dní). A nakonec ani ta "nefunkční pumpa" nemusí být pravidlem. Rád bych se proto zeptal, zda někdo nemá podobnou zkušenost. Já osobně na tu techniku moc nejsem, jsem spokojen, když to jede a víc vědět nemusím. Navíc, když to mechanici i elektrikář kontroloval a u nich nám to nikdy neblblo. Ono se nakonec vždycky třeba po dni nebo dvou přemluvit nechalo. Ale to není zcela dobré řešení. Dneska jsem to chtěl z toho kopce už odbrzdit, ale až na to startování na to naše auto nedáme dopustit. Hodně toho uveze, je pohodlný a jinak šlape skvěle. Děkuji za reakce a rady. Jan Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
striker Odesláno 28. září 2007 Sdílet Odesláno 28. září 2007 Ahoj, pokud starter toci a motor nenastartuje .. tak to chce overit to jestli pri startovani jde benzin do listy se vstrikovacema ( cerpadlo by melo bezet az kdyz se startuje ... ne driv ( alespon to tak u dkz bylo ). ( od te listy staci odsroubovat privod dat ho do pet lahve a zkusit trebas v tom kopci ... nebo v takovych podminkach kde by to normalne nenastartovalo ) ... pokud benzin potece tak pridelat hacicku zpet a zkusit nastartovat.. pokud auto opet nebude startovat tak je cerpadlo ok. Dal to chce zkontrolovat jetsli civka > rozdelovac prenasi spravne VN .. takze vzit svicku odpojit kabel od svicek ( postupne ) a zkusit jestli dava jiskru .. opet zapojit a zkonrlovat jestli startuje nebo ne .. pokud ne ... hledat dal.. Vzit PU cko a zmerit jestli pri startovani jsou uzemnovany vstriky ... ( merit na napeti cca 200V ( indukce )). Jedna z techto veci urcite nebude ok a problem bude prave v ni.. ( pokud to bude cerpadlo .. tak staci zmerit jestli do cerpadla jde pri startovani +12V .. pokud ne problem je v relatku ... ) pokud ano tak muze byt problem v samotnem privodu z konektoru do motoru cerpadla tam se stava ze to upadne ... ) Kdyz motor nebude davat jiskru na svicky muze byt na zavade oxidace na civce nebo spatny\ rozdelovac ... pokud i to bude ok tak to chce zmerit vsup do civky jestli je postupne uzemnovan.. pokud ano civka je v haji.. pokud ne problem muze byt spatny kontakt ( drat ) mezi RJ a civkou... V horsim pripade RJ.. ale ta staci vetsinou rozebrat a opravit studenak pripadne vymenit koncak .. U vstriku staci opravdu zmerit indukci pripadne uzemneni ... ( ale pozor na odpaleni meraku ) samotny vstriky budou ok .. ( pokud by byl jeden spatny motor by startoval taky. ) Urcite sem na dost veci zapomel tak verim ze kluci doplni Martin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
eljan Odesláno 28. září 2007 Sdílet Odesláno 28. září 2007 Tady je průšvih, že nejvíc se toho dá zjistit právě, když se ta závada projevuje. Asi by tomu moc pomohlo vybavit se na to, aby se fakt něco zjistilo, když to udělá (třeba i tím popisem od strikera). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.