Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Nestartuje


januvky

Recommended Posts

Zdravím všechny,

prošel jsem si skoro všehny příspěvky, které by se mohly týkat problému se startováním 405. My máme SRI 1,9 z 1988. Narozdíl od většiny nám starter točí. Spíše na začátku nezasyčí pumpa a motor nenaskočí. Podle všeho to vypadá, že pumpa nenatáhne benzín. Měli jsme to na kontrole s elektrikou a nic. To samé bylo s hledáním mechanické závady. Vždycky, když jsme to dostali k mechanikům, tak to startovalo jako nový. Stává se nám to obvykle, když stojíme trochu na kopci a nebo třeba když dýl nejedeme (tak pět dní).

A nakonec ani ta "nefunkční pumpa" nemusí být pravidlem.

Rád bych se proto zeptal, zda někdo nemá podobnou zkušenost. Já osobně na tu techniku moc nejsem, jsem spokojen, když to jede a víc vědět nemusím. Navíc, když to mechanici i elektrikář kontroloval a u nich nám to nikdy neblblo. Ono se nakonec vždycky třeba po dni nebo dvou přemluvit nechalo. Ale to není zcela dobré řešení. Dneska jsem to chtěl z toho kopce už odbrzdit, ale až na to startování na to naše auto nedáme dopustit. Hodně toho uveze, je pohodlný a jinak šlape skvěle.

Děkuji za reakce a rady.

Jan

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

pokud starter toci a motor nenastartuje .. tak to chce overit to jestli pri startovani jde benzin do listy se vstrikovacema ( cerpadlo by melo bezet az kdyz se startuje ... ne driv ( alespon to tak u dkz bylo ).

( od te listy staci odsroubovat privod dat ho do pet lahve a zkusit trebas v tom kopci ... nebo v takovych podminkach kde by to normalne nenastartovalo ) ... pokud benzin potece tak pridelat hacicku zpet a zkusit nastartovat.. pokud auto opet nebude startovat tak je cerpadlo ok.

Dal to chce zkontrolovat jetsli civka > rozdelovac prenasi spravne VN .. takze vzit svicku odpojit kabel od svicek ( postupne ) a zkusit jestli dava jiskru .. opet zapojit a zkonrlovat jestli startuje nebo ne .. pokud ne ... hledat dal..

Vzit PU cko a zmerit jestli pri startovani jsou uzemnovany vstriky ... ( merit na napeti cca 200V ( indukce )).

Jedna z techto veci urcite nebude ok a problem bude prave v ni.. ( pokud to bude cerpadlo .. tak staci zmerit jestli do cerpadla jde pri startovani +12V .. pokud ne problem je v relatku ... ) pokud ano tak muze byt problem v samotnem privodu z konektoru do motoru cerpadla tam se stava ze to upadne ... )

Kdyz motor nebude davat jiskru na svicky muze byt na zavade oxidace na civce nebo spatny\ rozdelovac ... pokud i to bude ok tak to chce zmerit vsup do civky jestli je postupne uzemnovan.. pokud ano civka je v haji.. pokud ne problem muze byt spatny kontakt ( drat ) mezi RJ a civkou...

V horsim pripade RJ.. ale ta staci vetsinou rozebrat a opravit studenak pripadne vymenit koncak ..

U vstriku staci opravdu zmerit indukci pripadne uzemneni ... ( ale pozor na odpaleni meraku ) samotny vstriky budou ok .. ( pokud by byl jeden spatny motor by startoval taky. )

Urcite sem na dost veci zapomel tak verim ze kluci doplni ;)

Martin

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...