Hrada

HDi za D

18 posts in this topic

Zdravim Peugeotaci, mel bych jeden dotazek. Mam 306 1,9D z roku 200, s autem jsem spokojen,ale prece jen mu chybi rychlost a akcelereace. Sel by vymenit motor z nejakeho bouraneho 2,0 HDi? A hlavne co vsechno dalsi by bylo potreba vymenit...?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Btw: Rok 200? To už bude mít slušnou historickou hodnotu, do toho ti památkáři HDičko stejně nedovolí dát :D :D (sorry za OT :xvul)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Možná by to šlo, proč ne? Co já vím, tak se třeba taky dávalo do starejch Golfů nebo Felicíí s motorem 1,9D motor 1,9 TDI. Muselo se ale přehodit čerpadlo ze starýho motoru, nebo elektrika z novýho auta, nebo tak nějak :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chybí rychlost a akcelerace, ale zase máš boží klid a žádné starosti a výdavky. Važ si to! Až si jednou koupíš HDi, budeš vzpomínat;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: filas1

Možná by to šlo, proč ne? Co já vím, tak se třeba taky dávalo do starejch Golfů nebo Felicíí s motorem 1,9D motor 1,9 TDI. Muselo se ale přehodit čerpadlo ze starýho motoru, nebo elektrika z novýho auta, nebo tak nějak :myslim

To srovnáváš poněkud nesrovnatelné, víš? TDI s rotačním čerpadlem a primitivní elektronikou vs common-rail... to je zatracený rozdíl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A viděl jsi někdy, co znamená to "motor s elektronikou" v případě HDI?

A jen tak mimochodem, představa, že přehodí jen motor s elektronikou je ultranaivní. I kdyby tam dával místo D jen blbé TD, tak ani omylem nepřehodí jen motor. Těch odlišností je tam tolik, že se po*ere do vejšky.... je jiný chladič s hadicemi, jiná spojka, jiná převodovka, jiné poloosy, jiný výfuk - to to naskáče, co? Za cenu té přestavby jsou dvě jiná auta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Smaž si ten duplicitní příspěvek a neřeš to ;)

Myslím že ušetřím pár úhozu do klávesnice služebně starším, když napíšu již mnohokrát napsaný: Řešilo se to už mockrát (stačí hleda), málokdy vyřešilo. Potřebná investice se v žádným případě nemůže rozumně vrátit (snad ani kdyby si motor někde dostal dárkem). Navíc je to po legislativní stránce nesmysl, do běžnýho provozu by si s tím nesmě.

Podobný úpravy dělaj maximálně nadšenci, co neví co s penězma na nějakejch show-carech určenejch pro tuning srazy

EDIT: Tak sem neušetřil :D

[upravil dne 26/9/07 MirasCC]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proboha! Už je to tady zase...:o Kdo už, konečně, "zakáže" pokládání takových stupid dotazů...?

Mějte se všichni.:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

No já se kdysi pokoušel vrazit do Golfa II 1,6 TD motor z Felicie. Na garážích říkali že je to brnkačka. No bohužel nebyla. Nic nepasovalo a nakonec jsem udělal na starém motoru GO.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Steiner

Proboha! Už je to tady zase...:o Kdo už, konečně, "zakáže" pokládání takových stupid dotazů...?

Mějte se všichni.:papa

Nikdo nic zakazovat nebude. Smiř se s tím, že takové dotazy byly, jsou a budou. Ne každý to dohledá v Hledání, že už to tu bylo, a že je to blbost. Takže prostě budou. Spíš je super, že je tu víc lidí schopných odpovědět výstižně a korektně jako MirasCC.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napiš ZOBYMU, to je specialista na tyto megapřestavby ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.