Hrada

HDi za D

18 posts in this topic

Zdravim Peugeotaci, mel bych jeden dotazek. Mam 306 1,9D z roku 200, s autem jsem spokojen,ale prece jen mu chybi rychlost a akcelereace. Sel by vymenit motor z nejakeho bouraneho 2,0 HDi? A hlavne co vsechno dalsi by bylo potreba vymenit...?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Btw: Rok 200? To už bude mít slušnou historickou hodnotu, do toho ti památkáři HDičko stejně nedovolí dát :D :D (sorry za OT :xvul)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Možná by to šlo, proč ne? Co já vím, tak se třeba taky dávalo do starejch Golfů nebo Felicíí s motorem 1,9D motor 1,9 TDI. Muselo se ale přehodit čerpadlo ze starýho motoru, nebo elektrika z novýho auta, nebo tak nějak :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chybí rychlost a akcelerace, ale zase máš boží klid a žádné starosti a výdavky. Važ si to! Až si jednou koupíš HDi, budeš vzpomínat;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: filas1

Možná by to šlo, proč ne? Co já vím, tak se třeba taky dávalo do starejch Golfů nebo Felicíí s motorem 1,9D motor 1,9 TDI. Muselo se ale přehodit čerpadlo ze starýho motoru, nebo elektrika z novýho auta, nebo tak nějak :myslim

To srovnáváš poněkud nesrovnatelné, víš? TDI s rotačním čerpadlem a primitivní elektronikou vs common-rail... to je zatracený rozdíl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A viděl jsi někdy, co znamená to "motor s elektronikou" v případě HDI?

A jen tak mimochodem, představa, že přehodí jen motor s elektronikou je ultranaivní. I kdyby tam dával místo D jen blbé TD, tak ani omylem nepřehodí jen motor. Těch odlišností je tam tolik, že se po*ere do vejšky.... je jiný chladič s hadicemi, jiná spojka, jiná převodovka, jiné poloosy, jiný výfuk - to to naskáče, co? Za cenu té přestavby jsou dvě jiná auta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Smaž si ten duplicitní příspěvek a neřeš to ;)

Myslím že ušetřím pár úhozu do klávesnice služebně starším, když napíšu již mnohokrát napsaný: Řešilo se to už mockrát (stačí hleda), málokdy vyřešilo. Potřebná investice se v žádným případě nemůže rozumně vrátit (snad ani kdyby si motor někde dostal dárkem). Navíc je to po legislativní stránce nesmysl, do běžnýho provozu by si s tím nesmě.

Podobný úpravy dělaj maximálně nadšenci, co neví co s penězma na nějakejch show-carech určenejch pro tuning srazy

EDIT: Tak sem neušetřil :D

[upravil dne 26/9/07 MirasCC]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proboha! Už je to tady zase...:o Kdo už, konečně, "zakáže" pokládání takových stupid dotazů...?

Mějte se všichni.:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

No já se kdysi pokoušel vrazit do Golfa II 1,6 TD motor z Felicie. Na garážích říkali že je to brnkačka. No bohužel nebyla. Nic nepasovalo a nakonec jsem udělal na starém motoru GO.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Steiner

Proboha! Už je to tady zase...:o Kdo už, konečně, "zakáže" pokládání takových stupid dotazů...?

Mějte se všichni.:papa

Nikdo nic zakazovat nebude. Smiř se s tím, že takové dotazy byly, jsou a budou. Ne každý to dohledá v Hledání, že už to tu bylo, a že je to blbost. Takže prostě budou. Spíš je super, že je tu víc lidí schopných odpovědět výstižně a korektně jako MirasCC.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.