Shitmann

Filtr pevných částic

4 posts in this topic

minulý týden mi v autorizovaným servisu řekli že je nutné vyměnit filtr pevných částic + doplnit k tomu aditivum

to celé min. za 15 000,- celé to vzniklo, že palubní počítač hlásil cca. 1 x týdně vyčistit diesel filtr (je to v NJ) tudíž nechali jsme vyměnit palivový filtr a měsíc byl klid, po té opět to začalo hlásit. Jeli jsme to reklamovat a po napíchnutí na comp nám sdělili servis tuto krásně výdělečnou informaci. Oznámili nám že se může stát, že filtr zkolabuje bůhvi kdy a motor nepůjde do otáček tudíž skoro nepojede ! Jsme z toho dost neštastně zoufalý, finančně vysatý. Je to vše možné ? Nemáte někdo podobnou zkušenost a tudíž radu.

Děkuju předem za každé info.

Hans

typ 307 2.0 HDI najeto 114 000 km

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nastal čas na výmenu, interval výmeny filtra pevných častíc FAP je pri tomto motori 120 000 km...

Buď ho vymeniť alebo vyčistiť (o tom tu už bolo veľmi veľa napísané, stačí použiť hľadanie)...

Ak sa nevymení filter tak sa už úplne zanesie a auto naozaj úplne stratí výkon...Nebudú totiž mať kam ísť výfukové spaliny.

Treba vedieť čo za auto mám a kedy treba čo meniť...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Shitmann

minulý týden mi v autorizovaným servisu řekli že je nutné vyměnit filtr pevných částic + doplnit k tomu aditivum

to celé min. za 15 000,- celé to vzniklo, že palubní počítač hlásil cca. 1 x týdně vyčistit diesel filtr (je to v NJ) tudíž nechali jsme vyměnit palivový filtr a měsíc byl klid, po té opět to začalo hlásit. Jeli jsme to reklamovat a po napíchnutí na comp nám sdělili servis tuto krásně výdělečnou informaci. Oznámili nám že se může stát, že filtr zkolabuje bůhvi kdy a motor nepůjde do otáček tudíž skoro nepojede ! Jsme z toho dost neštastně zoufalý, finančně vysatý. Je to vše možné ? Nemáte někdo podobnou zkušenost a tudíž radu.

Děkuju předem za každé info.

Hans

typ 307 2.0 HDI najeto 114 000 km

co mozne, proc mozne..to tak proste je primo delane :)

jak rekl hnusoba..treba vedet co mam za auto a co potrebuje. To je dan za to, ze mam auto, ktere nekouri, a nesmradi jak kazde druhe VW. Pokud jde o prachy, tak cela ta operace repase/vycisteni filtru se da udelat levneji, ale ne u autorizovaneho servisu, ale v neautorizovanych. Vycisteni filtru se dela vapkou s horkou vodou, ale vzhledem k tomu, ze v tom filtru je dost jedovaty bordel, tak doma na zahradce bych to nedelal :) Navic aditivum se da take doplnit doma(cena toho aditiva by mela byti kolem 3-5 tisic na doplneni), ale pokud sviti hlaska na palubnim PC, musi se s tim jet na diagnostiku. A rozhodne s tim neotalej, pac jestli uz ti nahodou nedoslo i aditivum, muzes ten filtr zapect. Aditivum se vstrikuje po natankovani do nadrze, takze to co mas v nadrzi urcite aditivum jeste obsahuje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Levněji to pořídíš i v autorizovaným (aspoň co vím). Repasovanej FAP (tzn. ODBORNĚ a EKOLOGICKY vyčištěnej) vynde na něco málo přes 7 000,-.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.