Sign in to follow this  
Followers 0
PATaMAT

Teplota

10 posts in this topic

Mám problém s toplotou tak za

1.motor se ohřeje během chvylky caa 3 km na teplotu 82 stupňů pokud jedu tak mi ta teplota drží jakmile všek zastavím na křižovatce nebo v koloně okamžitě mi leze teplota nahoru až někam ke 100 a pak se zapnou sahary které to schladí tak na 90 ale během chvíle to opět leze ke 100 je to normální?

2. když zastavím a vypnu motor a nastartuji ho zhruba po 10 minutách okamžitě leze ručička až někam přes 90 neměly by se i po vypnutí klíčku spustit sahary na dochlazení ?

3.při nastartování teplého motoru je mi v kabině cítit voda z okruhu

Voda ani olej se mi nestrácí:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: PATaMAT

klimu mám manuál,a kde bych měl hledat ten bitron

U 405ek je schovanej za levym přednim světlem (černá krabička cca 12x10cm s nápisem Bitron video), ale jestli ho mají i 406ky nevim:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Dundee

Původně zaslal: PATaMAT

klimu mám manuál,a kde bych měl hledat ten bitron

U 405ek je schovanej za levym přednim světlem (černá krabička cca 12x10cm s nápisem Bitron video), ale jestli ho mají i 406ky nevim:myslim

Zdárek Dana taky si nejsem jist jestli ho má i 406

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teď jsem koukal do katalogu a je tam. Jelikož tam neni rozkreslený umístění, předpokládám, že bude n podobnym místě, jako u 405, tzn. za levym světlem nebo cestou ke kabině (možná v podběhu)...

Share this post


Link to post
Share on other sites

to ze rucicka teplomeru u peugeotu cestuje +- 20st C je normalni, kdyz jedu volne po silnici drzi se kolem 80st, po dalnici se drzi kolem 90 a v kolone vyleze tak na 97, zapne se sahara, vychladi na 92 a tak se to opakuje dokud se zase nerozjedu. Pri delsi jizde z kopce se zarazenou rychlosti a bez pridavani plynu to dokaze spadnout i na 75stC, takze to rozmezi je fakt velke. Pokud ti to neleze na vic jak 105-110 stupnu tak bych problem nehledal

Jinak ten tzv bitron je v predni casti v levem prednim podbehu pod plastovym krytem, takze se musi sundat predni kolo, pak ten plastovej podbeh a pod nim uz je videt

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: filas1

K čemu je ten bitron?

ridi spinani vetraku chladice a spolupracuje i s ridici jednotkou klimatizace, takze umi odpojit klimakompresor pokud teplota motoru prilis stoupa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Ferry

to ze rucicka teplomeru u peugeotu cestuje +- 20st C je normalni, kdyz jedu volne po silnici drzi se kolem 80st, po dalnici se drzi kolem 90 a v kolone vyleze tak na 97, zapne se sahara, vychladi na 92 a tak se to opakuje dokud se zase nerozjedu. Pri delsi jizde z kopce se zarazenou rychlosti a bez pridavani plynu to dokaze spadnout i na 75stC, takze to rozmezi je fakt velke. Pokud ti to neleze na vic jak 105-110 stupnu tak bych problem nehledal

Jinak ten tzv bitron je v predni casti v levem prednim podbehu pod plastovym krytem, takze se musi sundat predni kolo, pak ten plastovej podbeh a pod nim uz je videt

Ferry díky moc za odpověď celkem jsi mě uklidnil,i když přeci jeno si myslím že cestování ručičky teploměru +- 20 stupňů asi nebude pro ten motor zrovna ideální.

Mě to totiž nikdy nedělal prostě jsem ho ohřál kousek za 80 stupňů a držel mi to ať jsem stál nebo jel v koloně,proto mě to teď trochu znepokojuje.:potlesk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.