Sign in to follow this  
Followers 0
Globe

Otáčení poklice

7 posts in this topic

Zdravím,

mám takový menší problém. Při jízdě mi něco klapalo na předním kole - první nápad byl jasnej - kamínek ve vzorku ... nic. Už jsem začal být docela zoufalej, že to bude nějaká větší chyba, ale pak jsem přišel na to, že se prostě pootočí poklice na kole, skřípne ventilek a pak to vydává tento pravidelný (vrzavý) zvuk. Problének je ale v tom, že když poklici otočím do polohy kde má být (jde to samozřejmě rukou, ale musím docela zabrat) tak zhrube po kilometru je to stejné jak to bylo :nevim .

Nevíte někdo jestli se to dá nějak opravit ? Např. jestli se nedají ty dráty nějak roztáhnout, bo tak něco ?? Odmítám rady typu - přilepit sekunďákem - to už na mě jeden týpek zkoušel ... :myslim Mám docela strach, že jednoho krásnýho dne to ventilek vzdá a upadne, chudák ... :(

Ještě snad - mám 206, originál 15" poklice ...

Díky za názory a rady.

Share this post


Link to post
Share on other sites

je to klasicky uchyt dratenym kruhem a pacickama?

Ja to resil tak, ze jsem ten drat pod pacickou omotal slabsim dratkem, se to nasponovalo a drzela jako svine:super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heh? Tak to jsem ještě neslyšel. Viděl jsem ovšem tady u nás na sídlišti na minimálně 4 autech (asi nějaký lokální patent) že měli poklice k plecháčům připojištěné plastovým stahovacím řemínkem, ale to by se ti asi nelíbilo, že?

Rada, kup elektrony, asi taky nebude ta pravá.

Prohodit levou a pravou nebo přední a zadní můžeš.

Drát jako takový asi moc neroztáhneš. Nanejvýš nějak zdeformuješ, ale to asi nepomůže. Co třeba na ty plastový packy na poklici nalepit nebo nasadit něco gumovýho, aby se zvýšilo tření mezi packami a diskem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

No - to je nápadů ... trochu se stydím - napadalo mě spousta pi...ovin, ale to nejjednodušší, jako je prohození poklic me netrklo :roll

No - vypada to, že zkusím všecko najednou, takže, prohodit poklice, nasadit něco gumovýho, podlepit silikonem a ještě pojistit stahovacím páskem ... a až někde píchnu, tak si to můžu hodit :myslim

2 Ticcino - na elektrony se chystám, ale doteď nějak nebyl peníz a na zimu se mi moc nesce (většinu s tím odjezdí přítelkyně, takže důvody jsou nasnadě ...)

Díky všem - snad dám vědět jak jsem dopadl ... :super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Příčina je jasná, poklice jsou rozměrem svojí venkovní hranou tak velký, že v místě kde pneumatika stojí na silnici (vlastní vahou se vyboulí bočnice) se dotýká poklice. Jízdou místo styku s poklicí rotuje po odbvodu disku, pokud se jede do zatášky či díry tak se to mění. Tím poklice vrže a pootáčí se.

Já to udělal jednoduše. Poklici jsem nožem přiříznul po obvodu z vnitřní strany a je vystaráno. Je to lepší vzát flexou, nemel jsem poruce elektriku.

Vázat to stahovačkama mi nepřijde šťastný řašení, když měřím tlak, nebo cokoliv s kolem budu potřebovat, tak bych je musel sundávat, nandávat nové ... složitý a příčina se neodstarní.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.