Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

406 HDi ano či ne ? Asi ne :-(


Milan.opava

Recommended Posts

Ve firmě máme

406 HDi najeto 255000

306 HDi najeto asi 180000

Jumper 2,8HDi najeto 120000

607 HDi najeto 260000

607 HDi najeto 200000

Vstřiky ještě neodešly na žádném. Je fakt, že neděláme chip-tuning.

Občas nějaká řemenice atd. Ale úspora na spotřebě je značná, nebál bych se koupit další.

Jestli jezdíš málo, tak kup raději benzín.

Napište, kdo máte kolik najeto na HDi!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mam najeto cca 373 000 a menila se spojka, regulator, 2 hadice k turbu a naftova pumpa, jinak nic zvlastniho. Udajne podle diagnostiky uz bylo neco odmazlý kdyz se to na 120 000 kupovalo. Jediny vaznejsi je to, ze odchazi jeden vstrik - rano jde chvilku na 3. Celkove muzu ten motor doporucit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mám auto dovoz z NL, takže km neurčité (na tachu 121.500km) :D a tiež som myslel, že vstreky sú v p...., ale nataknoval som OMV naftu a motor ide ako šepot kvetín. Keď mu dupnem, tak sa to ešte síce trochu ozve, ale keďže to nemá žiadne iné prejavy, tak si dám len hlasnejšie rádio... ;)

Takže ja HDI odporúčam, vzhľadom na vzhľad, výkon a spotrebu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No Přemo,nesouhlasil bych s tebou,tím chipem jim neublížíš,ale musí být udělaný od nějakýho profíka co se v tom vyzná,ty vstřiky a potažmo i čerpadlo zvládne až 1600 barů pokud jsi to přetáhl,tak pak by to možná bylo tím,ale do 1600 barů dám ruku do ohně že jim neublížíš ani náhodou,samozřejmě to chce tankovat kvalitní naftu,ale jak koukám na tvého pažíka tak má jistě tu nejlepší péči,ale taky samozřejmě nevyvracím že je to tím chipem,tím to taky mohlo být!

Jde o to kolik měl před chipem a kolik má teď,třeba u Octavie je rozdíl v hmotnosti motoru mezi 66 kw a 96kw 4 kila,a proč asi ?? Je víc vystuženej a připravenej na větší vstřikovací tlak,takže o tomhle to je,chip ano,ale s jak se říká všeho s mírou !

Ale celkově HDI jen můžu doporučit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Napište, kdo máte kolik najeto na HDi!

ja mam najazdenych 183 000, poctive, lebo mi to predal kamos. Ten na tom tocil 5 rokov SVK-ITL.

vymene predne tlmice, teraz su tam Steinhel jeden uz opat tecie takze zase ich vymenim za origo z druhej ruky. Ja som menil spojku pri 182000km.

inak som menil filtre, brzd. valčeky a paktne.

rozvody aj kotuce menil predch. majitel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Burisek

No Přemo,nesouhlasil bych s tebou,tím chipem jim neublížíš,ale musí být udělaný od nějakýho profíka co se v tom vyzná,ty vstřiky a potažmo i čerpadlo zvládne až 1600 barů pokud jsi to přetáhl,tak pak by to možná bylo tím,ale do 1600 barů dám ruku do ohně že jim neublížíš ani náhodou,samozřejmě to chce tankovat kvalitní naftu,ale jak koukám na tvého pažíka tak má jistě tu nejlepší péči,ale taky samozřejmě nevyvracím že je to tím chipem,tím to taky mohlo být!

Jde o to kolik měl před chipem a kolik má teď,třeba u Octavie je rozdíl v hmotnosti motoru mezi 66 kw a 96kw 4 kila,a proč asi ?? Je víc vystuženej a připravenej na větší vstřikovací tlak,takže o tomhle to je,chip ano,ale s jak se říká všeho s mírou !

Ale celkově HDI jen můžu doporučit.

Měl 80 kw a ted má 106 kw a dělal to fakt profík který se zaměřuje převážně na diesly,mám už na ten chip cca 30000 km a kromě těch zminovaných vstřiků,jsi motor jen bublá......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Osobně říkám HDi ano.

A drahé díly jsou, pokud je draze chceš koupit. Kamarádovi třeba nabízeli fungl novej regulátor tlaku v Citroenu za 17tisíc kaček hajzlové. Následně byl zakoupen v Boschi v Přerově novej se zárukou stejnej za 4 tisíce korun.

Co se týče ostatních dílů.

Podávací čerpadlo jde koupit kolem sedmičky, ale taky když umíš hledat tak origo Bosch za 4600,- nebo neorigo MTM made in POlsko, ale je ověřené a jezdí se na něj v pohodě za 1400,-Kč

Řemenice klikové hřídele 2600-,Kč

Se vstřikama je to tak, že skoro každej autorizovanej servis chce hned měnit samozřejmě vše, je to pro ně dobrej kšeft. Odborníci z Bosch servisů říkají, že u většiny stačí ultrzvukem vyčistit špičky co rozprašujou a jede se dál (cca 200,-Kč za jeden bez DPH), když jim ani tohle už nepomůže tak zvládnou vyměnit pouze špičku vstřiku, která je vadná za cenu cca 1900,-bez DPH. Nebo pokud odejde cívka tak vymění pouze tu za podobnou cenu. NENÍ VĚTŠINOU TŘEBA MĚNIT CELÝ VSTŘIK!!!!!!

To jsou asi nejčastější závady u HDI motorů.

Jinak třeba rozvody pořídíš i s prací do pěti tisíc včetně vodní pumpy ze značkových dílů. ;)

Vejfuck zadní díl IMASAF ( 2mm plech ) 2050,- zadní díl.

Jako nejsou to ceny jak na 120tku škůdku, ale na to jak je to velké auto tak přijatelné.

[upravil dne 27.9.2007 Xantik]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To by jsis nekoupill asi už nikdy nic jestli ti jde o cenu servisu.Vývoj technologii v oblasti motorů a autoelektroniky jde pořád dal.Jak psal Xantik,da se to udržovat v rozumných mezích,chce to hledat a porovnávat ceny.Ja jsem ted dělal na Hdičku rozvody + řemenici s pomocným řemenem a cena 6500kč.Před tím jsem měl 2.1td a pod čerpadlem se mi udělala loužička nafty a oprava tohohle mě stála 19 900kč. Dnes si asi nevybereš,ty ceny oprav na ostatních motorech budou stejny,nebo i vyšší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dík za příspěvky. Trochu jste mně uklidnili. Totiž brácha žije ve francii a chce mi koupit nějakou slušnou káru....samozřejmě ne z bazaru. Ale já néjsem ve vatě jako on, takže mně docela zajímá o kolik může být moje peněženka lehčí. Pokud se s autem zachází jak má a jezdí se na dobrou naftu, jak dlouho jsou třeba ty vstřiky vydrží ? A co ty rozvody? Jak často by se měly měnit? Asi jsou to blbé otázky. Pokud na ně jde odpovědět ,tak dík

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No pokiaľ kúpiš dovezené auto bez servisky, tak si v prípade 406 hneď pripočítaj nejakých 15-20.000,- na opravy. S rozvodmi môžeš rátať hneď (odporúčam pri kúpe ojazdeného auta vymeniť bez ohľadu na KM na tachu), bežné veci ako náplne + filtre a keď sa Ti k tomu pridá nejaká búchajúca tyčka na náprave ako mne, tak si na spomenutej sume.

Ako ale písali ostatní, s týmito opravami by si musel rátať pri akomkoľvek inom aute a to HDi sa Ti fakt odmení pružnosťou a super spotrebou. Takže ja odporúčam ešte raz. Ja som si po BMW musel síce chvíľu zvykať (pravdupovediac si zvykám stále...:D), ale spravil som za 6 týždňov zhruba 4.000km a fakt mám dojem z toho auta stále lepší a lepší...

[upravil dne 28.9.2007 Tomášik]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Milan.opava

Dík za příspěvky. Trochu jste mně uklidnili. Totiž brácha žije ve francii a chce mi koupit nějakou slušnou káru....samozřejmě ne z bazaru. Ale já néjsem ve vatě jako on, takže mně docela zajímá o kolik může být moje peněženka lehčí. Pokud se s autem zachází jak má a jezdí se na dobrou naftu, jak dlouho jsou třeba ty vstřiky vydrží ? A co ty rozvody? Jak často by se měly měnit? Asi jsou to blbé otázky. Pokud na ně jde odpovědět ,tak dík

No je to hlavně o tom na jakou mrdku narazíš, chce to vybírat, pokud píšeš auto z Francie a někoho tam máš tak pokud to nebude koupě styli hurá akce a bude Ti brácha chvilinku vybírat auto a nevem první co uvidí, tak by to mohlo být docela super. Znám lidi co vozí CItroeny z Francie, lehce bourané a vždycky ty auta vypadali docela fajn, ve srovnání s autama v našich bazarech se dá říct jako nové. U nás v bázu sehnat slušné auto přirovnávám ke štěstí jako vyhrát v loterii, protože takové auto je hned pryč.

Vstřiky je věc individuální a jak jsem psal, většinou stačí pouze vyměnit špičku a někdy stačí jen ultrazvuk vyčistit. Na slova autoriz. servisů to se musí vyměnit vše se jen vysmívám. Však ono se podívej jak se teď brání, když maj poskytnout výrobci aut diag přístroje i neautroiz. servisům, jak se brání, protože by k nim už málo kdo jezdil, kdyby ztratili tuhle výsadu.

Rozvody konkrétně na 2.0HDi vydrží 120 tisíc km pokud jezdíš málo ( město a větší zátěž ), pokud dálnice hodně tak předpis je 160tkm, zjednodušeně řečeno. Já osobně měnil při 130tisících km. Cena byal necelých pět i s výměnou vodní pumpy, drážkového řemene i chladící kapaliny. Řemenici jsem nedělal, ta se po ověření zatím ani nehne. Ověřit to jde velmi jednoduše a zvládne to naprostý amatér. Jinak jak jsem psal ta stojí 2600,-Kč

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já dělal rozvody ve 130tis, ale v servisce mam napsáno 160tis.V české servisce. Jinak si myslím,že francouzi celkem na auta prdí,stejně jak italové.Berou je jako užitkovou věc,takže mívaj různé promačklinky a škabance.Němci a rakušáci,švicaři to celkem prožívají,ale jsou zas dražšší.Spíš počítej s dobnějšima pracemi,nějaká ta vůle v napravách a raději ten rozvod s olejem. 405 jsm měl asi 7 a taky tam nebyla nouze o servis. Ze 406 si budeš připadat uplně jinde,myslím tim 405 verzus 406

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

" Jen tak jsem brouzdal na netu a narazil na recenzi 307 :

Největším zklamáním pro mnohé však je omezená dynamika verze se slabší variantou motoru 2,0 HDI (66 kW). Velmi to vynikne ve srovnání se starším modelem 306 poháněným tím samým motorem, nebo klidně i starým 1,9 litrovým předkomůrkovým turbodieselem. Může za to nejen vyšší hmotnost moderního bezpečného auta, ale i vstřikovací zařízení Common Rail značky Siemens, jímž jsou některá „há-dé-íčka“ vybavena. To jen pramálo reaguje v první polovině dráhy plynového pedálu, takže máte pocit, že auto je velice líné. Common-Rail od firmy Bosch je v tomto ohledu lepší. Ve vozech se tyto dva systémy vyskytují náhodně, takže musíte otevřít kapotu, abyste poznali, se kterým máte tu čest. Pokud najdete lankem ovládaný potenciometr plynového pedálu v motorovém prostoru, jde o nešťastný Siemens.

Vozy značky Peugeot vždy byly vyhlášené vznětovými motory. V případě modelu 307 to zas tolik neplatí, většina konkurence vykazuje podobné, ne-li lepší parametry. Dvoulitrové diesely často obtěžovaly posádku disharmonickými vibracemi, za což mohl měkký spodní silentblok motoru. Ani zcela nový motor 2,0 HDI 16V není zcela přesvědčivý, jelikož vinou filtru pevných částic svůj výkon naplno rozvíjí až ve vysokých otáčkách. "

Ty motory na 307 by měly být podobné nebo stéjné jako u 406. Ale co jsem slyšel ,tak 406 zabírá pěkně od spodu. Nějaký váš poznatek ? A jak poznat že kupuju auto s Boscháckým čerpadlem? Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Svou 2,2Hdi mohu jen chvalit, nelituji tohoto vyberu, auto jezdi skvele, ma dobry zatah a na dalky s nim jezdim za 5,9l/100km vcetne osadky a zavazadel, cestovni rychlost kolem 130km/h. Oproti me predchozi 605 2,5td je to obrovsky skok kupredu, tichounke, kultivovany a zivy motor a hlavne se nehreje jak stara 2,5td.

V bazaru je na prodej jedna moc hezka 406 break 2.0Hdi za 165tis.:super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...