Sign in to follow this  
Followers 0
Danek

Peugeot 605

15 posts in this topic

Dobrý den,

chtěl poprosit o názor lidí, kteří mají tento vůz konkrétně s motorem 3.0 V6, případně mají jakékoliv zkušenosti. Uvažuji o koupi P605 3.0 proto uvítám informace zda je to dobrý nápad, výdrž motorů, spolehlivosti apod.

Pro upřesnění jedná se o stařečka ze začátku devadesátých let s hodně najetými km dle tachometru přes 200.000 km.

Děkuji předem za případné odpovědi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danek: a ma to bejt automat, nebo manual?

Muj nazor je takovej, ze porizovaci cena tohoto luxusniho auta bude hodne nizka, ale na udrzbu a povinne ruceni to bude rana. A taky pocitej s vyssi prumernou spotrebou 10-15L ve meste i mimo (protoze s takovym delem nebudes jezdit ekonomickou 100km/h ;)) Tahle auta mela plnou vybavu, takze riziko problemu s elektrikou je taky vyssi. Ale jako u vseho, zalezi, jake budes mit stesti (nebo spis kliku? :)), jak se o to predchazejici majitele starali, atd. Motor kdyztak sezenes i z XM.

Dalsi info o 3.0 V6 viz Modely - 605.

Jinak ja 3.0 V6 nikdy nemel, takze nemuzu mluvit z vlastni zkusenosti (jak jsi chtel), ber prosim muj nazor s rezervou.

[Editován dne 21/10/03 Dydzej]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam diesla, ale nekde na netu jsem cetl, ze tyhle motory (3.0), kdyz najedou pres 200, tak tam dochazi k poskozeni cehosi, co se prakticky neda opravit a je to udajne na novej motor. Pokud bych ten clanek jeste nasel, tak upresnim. Ale nezrazuju od koupe!! Naopak. Libi se mi velky auta a nechapu lidi, co mi rikaji, ze by v tom neumeli jezdit, ze je to hrozne velky. Ze si radeji koupi felicii...:):):)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Přesně to samé jsem taky někde na netu četl. Tyhle motory po 200 000 km nějak odcházej a pak je to na výměnu.... Co to bylo si už nepamatuju... :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danek: je to super voz ale skus radsej pozriet nejaky dvojlitrik. Myslim ze sa v nom povozis uplne rovnako pohdlne ale hlavne za mensie peniaze. A na tie dvojlitre pasuje kopec veci aj zo 405 . Ale neodradzam, ja mam tiez obcas chut si sadnut do silnejsieho. Vsetko zalezi na stasti, mozes kupit super voz trojlitrovi a nedas don ani korunu a tak isto mozes kupit dvojlitrovu haraburdu. Je to len na tebe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jezdim asi presne v typu o ktery mas zajem.Je to P605 3,0SV(123KW) r.v.93 a na tachometru mam 286tis.Je to

manual,kuze,elektricka-okna,zrcatka,sibr,sedacky(vyhrivane),

central,alarm na DO,kod na startovani u radici paky(elegantne skryty).Digital auto klima,tuhost tlumicu atd..myslim ze v tom roce max u peugeota.Auto mam 10mesicu a moc se o nej nestaram...a zatim jsem mel prakticky jeden nestandartni problem,nejaky ridici modul zapalovani,sehnal jsem za cca 3600 i s praci.Motor jede zatim skvele a rozhodne je to nejsilnejsi clanek auta :P.(Taky jsem cetl o te zivotnosti)Pohodli a prostor taky neni k zahozeni.Spotreba ve meste pod 15 nehrozi.Mimo mesto,kdyz jedu slusne dostanu se pod 10.Jak jedu rychle je to tak 12,5.Takze to boli.Jinak pomerne slozitej podvozek(podle mne)spousta silenbloku.A hodne te elektriky,ted mi prestaly hrat sedacky:o Myslim,ze zavisi na celkovym stavu auta,ktery koupis a cene.Uprimne-myslim,ze to je slusny auto a kdyz ma clovek smulu,nasype prachy i do cehokoliv.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bohuzel jsem uz nenasel ten clanek, kde se psalo, co ze se to vlastne ma podelat, ze je pak potreba vymenit cely motor. Ale mohl to byt plk nekoho, kdo videl dve sestsetpetky a u jedne se to stalo a on to s radosti zobecnil ;).

Obecne k tomu autu - je to vzdycky dobry, kdyz nekoho vezes, kdo jede v 605 poprve a vidis jak pomalu natahuje nohy a neveri kolik tam je prostoru proti te jeho skodovce nebo v cem to zatim jezdil.:D:D:D

Ja na to auto nedam dopustit, i kdyz ted mam zase nejake problemy se startovanim. Cim dyl ho mam, tim vic jsem spokojenej - vybral jsem dobre, nelituju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Děkuji za všechny reakce. Hledal jsem také po internetu nějaký článek týkající se životnosti motoru ale nenašel jsem, tak kdyby někdo ještě něco našel tak budu vděčný. Jinak po kolika cca km se mění ten rozvodový řetěz?

A ještě pokud by se tedy naplnila zlá zpráva že motor po 200 tis. odejde copak? Pochybuju že bych našel na vrakovišti motor z deset let starého auta a které by mělo najeto pod 200 tis. hlavně ještě u 605. Šel by tam dát jiný motor?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je tam rozvodovy remen. Jak casto se meni Ti nereknu, na to by mohl odpovedet Oddie. Ale pokud koupis auto a nevis, kdy byl menenej, tak je asi nejlepsi dat ho vymenit hned.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To jestli ti odejde motor zalezi na trech vecech...na nahode :), na tom jak se o to staras/staral majitel, a na tom v jakych podminkach to jezdi/jezdilo..to hlavne, jestli to mel nekdo na vikendove pokochani se po krajine, nebo tomu daval zabrat se na tom dost podepise. Pred mesicem jsem videl jednu tmavezelenou metalyzu..karoserka vypadala tak nadherne ze bych klidne rekl, ze to prave vyjelo z fabriky, nikde zadny skrabanec. V max. vybave s kuzi, interier taky lahoda, no nadhera a za peknych 80.000- . Ono..kdo to auto taky ma zivit zejo :) Mit na ten provoz prachy, tak mam misto TD taky V6tku, ale pro me je problem zaplatit i tu naftu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

už sem to našel, kde se o tom píše

....Třílitrový vidlicový šestiválec ZPJ o výkonu 123 kW (167 k) a jeho přeplňovaná 147kW (200 k) verze ZPJ 4 se čtyřventilovou technikou disponují rezervou pro ujetí přibližně 200 tisíc km. Ještě větší vzdálenost zvládnou jen zřídkakdy, a – co je nepříjemné – tyto motory jsou téměř neopravitelné

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je presne, co jsem cetl i ja. Ted ale koukam, ze je to takovy nicnerikajici... Kde ze to bylo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.