Georginho_cz406

Nejde řadit - please help me

13 posts in this topic

Tak a opět po týdnu klidu problém.

Na mé 406té mi ode dneška nejde řadit 2,3, a tak různě.

Vypadává rychlost, jede přes zuby aj...

Spojka je dělaná před 20000 km.

Převodový olej jdu vyměnit v úterý!

Může to dělat převodový olej, nebo spíše táhla od řadící páky?

Spojka asi nee že? (výměna necelý půl rok :-) )

Najeto celkem 125000 km...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pochybuji tom,že by na toto měl vliv převodový olej.Ale byla by to vcelku levná oprava.S tím ale nepočítej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

to budu najskor tiahla.teraz pred tyzdnom sme riesili taky problem na dodavke.nesla zaradit dva alebo sla ale cez zuby a na silu a patka nesla.chybne tiahla, odstranene.

vymienat olej je zbitocnost.to ti v ziadnom pripade nemoze pomoct

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olej asi ne, synchrony poznáš lehce, řaď s meziplynem a mezispojkou jako v náklaďáku. Tím to poznáš hned. Pokud to ztichne , moc Ti nezávidím , oprava půjde do tisíců.

Možná lepší sehnat funkční špajzku a vyměnit ji kus za kus.

Spíš to vidím na problém ovládání. Zační tím , že to umyješ , osušíš, promažeš a svezeš se.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kobra ví, co mluví ... u starých mechanik (nebudu říkat co má) to funkuje na 100%. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mě zlobí táhla , čas od času to ladím ,ale pomoc tomu není. Je to pod autem , voda , sůl, písek ....silonové pouzdro ( nevyměnitelné ) a ocelová ( korodující ) kulička. Pokud to nevyměníš ( sada cca 10000 Kč ) stejně si nepomůžeš. Na vrakovišti seřeneš díl se stejným , nebo vyšším stupňem opotřebení, jak máš na autě.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm, a na Favorita se něco podbného nedávalo ? 10 tKč, to přesahuje cenu mého (a možná, že už i tvého) vozu...

... ale jestli tě trápí jenom tohle :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Favorit má trošku odlišnou koncepci, pro změnu jim zase sere olej z rychlostky. Oni to soudruzi z AZNP taky nedali :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: vix

hmm, budeme hledat dál... DACIA ? YUGO ? MOSKVIČ ?

samé lepší značky :super

Co třeba OLTCIT:D:D

Pokud ty rychlosti vypadávají tak to vypadá fakt na ty táhla, prostě ji tam nedocvakne, nejspiš by neodešli dva synchrony najednou:myslim

[upravil dne 23/9/07 Radek Hurvajz]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak ono to bylo způsobené asi opravdu tyčkami :-)

Ve čtvrtek jsem měnil hadice k LPG a samozřejmě i chladící kapalinu. Po té jsem kompletně motor umyl!

A v tom je problém. Z táhel zmizel olej. Dnes jsem postříkal WeDečkem a je to v pořádku :-)

Jinak díky za rady a za nasměrování na problém!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.