Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Servis Autokotlářka v Praze


Dress

Recommended Posts

Prispevek z autorevue.cz :-). Autorovi se zda text vytrzeny z kontextu, tak tady je cela diskuze.

Autor: Imaxim Datum: 21. 10. 22:27

Titulek: Re: Předražený šrot Odebírat reakce:

Odpovědět

Já jenom nechápu, jednoznačné soudy na základě cenh vozů. Vlastním servis (www.autovasenda.cz), měl jsem nového Forda (šílené) a teď několik let vlastním Škodovku a za měsíc si jdu opět pro novou Octavii Combi 96KW. Je mi jasné, že to auto je starší, interiér je trošku zaostalý, výbava ve standardu pokulhává třeba za Fiatem, ale po svých zkušenostech a příbězích zákazníků ze servisu, kteří k nám přejdou od delaerů jiných značek (např. obdivovaný Peugeot) dám klidně něco navíc za klidný a vážený obchodní vztah, kdy ze mě nikdo nedělá vola, funguje a především mám se Škodovkami jenom kvalitní zkušenosti.

Jezdím do NH Caru na Praze 9 a nemám jediný problém jak s vozem, tak se servisem a ojetinu si nekupuju, ačkoliv to můžu opravovat ve vlastním, radši si užuji ten pocit a dám vydělat někomu, s kým jsem spokojen.

Nevím jestli je to srozumitelné, testy a osobní pohled jsou zajímavé věci, ale nic nevyváží pocit, že jsem narval statisíce do kusu plechu, o který se někdo dobře stará. Takže uznávám všechny papírové výhody Fiata, peugeotů, ale pokud se mě zákazník zeptá, co si má nového koupit, doporučím mu Škodovku, protože funguje. Jenom taková kravina - dneska jsem kupoval pro zákazníka zimní gumy, včera byly objednány v Boleslavi, dneska dorazily na ráfcích, vyvážené, jenom jsem je vybalil z igelitu a nasadil na auto, to je třeba systém dodávek ND.

Mechanici všech jiných značek při divné závadě na novém modelu měsíce čekají a zákazník zuří, než mateřská továrna někde vymyslí opravárenský postup - opět podpora Škodovky je prostě rychleší, těch aut jezdí hodně a řeší se to.

Mohl bych pokračovat ještě dlouho, ale nemá to význam, stejně si myslím, že to řada lidí nepochopí, vidí vždycky tu perfektní novinku a Škodovky je prostě serou, ale mě to za klidné spaní stojí. Protože nad hýčkání mým dealerem je už jenom systém Mercedesu, ale to je tovární program, ne osobní přístup.

Je pravda, že podobné tušení mám z Emila Freye, ale to je jenom povrchní dojem, žádná dlouhodobá zkušenost. Na lámání chleba stejně dojde, když člověk chce něco reklamovat a oni tam mají rovnou uplaceného soudního znalce, to je potom panečku žůžo.

Všem mnoho spokojenosti s oblíbenou značkou, já bych taky rád něco většího, prestižnějšího, ale nemám sílu a odvahu dát 3/4 mega a potom řešit konflikty.

Imaxim

[Editován dne 23/10/03 Masinka]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...