Sign in to follow this  
Followers 0
Dress

Servis Autokotlářka v Praze

8 posts in this topic

O vašendovy už jsem tu slyšel a někdy ho třeba zkusím, ale pro mě je to úplně na druhý straně Prahy, škoda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to je dálka, to je aspoň 10km, co? :)

To já si radši zajedu těch pár km navíc, když vím, do čeho jdu... ale kdyžtak u Vašendy nabízej i vyzvednutí vozu doma, a vrácení vozu zase domů, kdyby se ti nechtělo a nebo jsi neměl čas k nim jezdit...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo, tak to nevím, to se musíš optat přímo jich, buď na tel., nebo mailu (ale nejsou online). Já bych docela čekal, že si něco účtovat budou... ale zeptej se, a uvidíš.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prispevek z autorevue.cz :-). Autorovi se zda text vytrzeny z kontextu, tak tady je cela diskuze.

Autor: Imaxim Datum: 21. 10. 22:27

Titulek: Re: Předražený šrot Odebírat reakce:

Odpovědět

Já jenom nechápu, jednoznačné soudy na základě cenh vozů. Vlastním servis (www.autovasenda.cz), měl jsem nového Forda (šílené) a teď několik let vlastním Škodovku a za měsíc si jdu opět pro novou Octavii Combi 96KW. Je mi jasné, že to auto je starší, interiér je trošku zaostalý, výbava ve standardu pokulhává třeba za Fiatem, ale po svých zkušenostech a příbězích zákazníků ze servisu, kteří k nám přejdou od delaerů jiných značek (např. obdivovaný Peugeot) dám klidně něco navíc za klidný a vážený obchodní vztah, kdy ze mě nikdo nedělá vola, funguje a především mám se Škodovkami jenom kvalitní zkušenosti.

Jezdím do NH Caru na Praze 9 a nemám jediný problém jak s vozem, tak se servisem a ojetinu si nekupuju, ačkoliv to můžu opravovat ve vlastním, radši si užuji ten pocit a dám vydělat někomu, s kým jsem spokojen.

Nevím jestli je to srozumitelné, testy a osobní pohled jsou zajímavé věci, ale nic nevyváží pocit, že jsem narval statisíce do kusu plechu, o který se někdo dobře stará. Takže uznávám všechny papírové výhody Fiata, peugeotů, ale pokud se mě zákazník zeptá, co si má nového koupit, doporučím mu Škodovku, protože funguje. Jenom taková kravina - dneska jsem kupoval pro zákazníka zimní gumy, včera byly objednány v Boleslavi, dneska dorazily na ráfcích, vyvážené, jenom jsem je vybalil z igelitu a nasadil na auto, to je třeba systém dodávek ND.

Mechanici všech jiných značek při divné závadě na novém modelu měsíce čekají a zákazník zuří, než mateřská továrna někde vymyslí opravárenský postup - opět podpora Škodovky je prostě rychleší, těch aut jezdí hodně a řeší se to.

Mohl bych pokračovat ještě dlouho, ale nemá to význam, stejně si myslím, že to řada lidí nepochopí, vidí vždycky tu perfektní novinku a Škodovky je prostě serou, ale mě to za klidné spaní stojí. Protože nad hýčkání mým dealerem je už jenom systém Mercedesu, ale to je tovární program, ne osobní přístup.

Je pravda, že podobné tušení mám z Emila Freye, ale to je jenom povrchní dojem, žádná dlouhodobá zkušenost. Na lámání chleba stejně dojde, když člověk chce něco reklamovat a oni tam mají rovnou uplaceného soudního znalce, to je potom panečku žůžo.

Všem mnoho spokojenosti s oblíbenou značkou, já bych taky rád něco většího, prestižnějšího, ale nemám sílu a odvahu dát 3/4 mega a potom řešit konflikty.

Imaxim

[Editován dne 23/10/03 Masinka]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.