Guest Masinka Odesláno 21. říjen 2003 Sdílet Odesláno 21. říjen 2003 Mam prosbu, muzete se nekdo podivat jak to ma 405 zapojeny? Jde mi o to, ze po bouracce mi v servise ty dalkovy H1 nezapojili a nemuzu nikdo po aute najit draty ktery do nich vedou, proto se vas ptam na tyhle moznosti 1) elektrika vede v husim krku spolecne s elektrikou na H4 2) z husiho krku vede jenom elektrika pro H4 s H1 je napojena primo na H4 konektor. Pokud byste byl nekdo tak hodnej a podival se jak to je zapojeny, tak bych mu byl vdecnej. A pokud by mel nekdo v sasobe kabel s konektrorama na H1, tak bych taky neopovrhl. [Editován dne 21/10/03 Masinka] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek V. Odesláno 21. říjen 2003 Sdílet Odesláno 21. říjen 2003 Teda Masinko, takovejch 405karu tu je a ani jeden se nekoukne pod kapotu, jak to ma zapojene......co? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Masinka Odesláno 21. říjen 2003 Sdílet Odesláno 21. říjen 2003 Ted venku prsi, taky by se mi tam nechtelo Verim ze az prestane, tak tenhle thread bude mit razem nejvic prispevku :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr605 Odesláno 21. říjen 2003 Sdílet Odesláno 21. říjen 2003 Tome, ja bych se s tim nemazlil a natahl bych kousek dratu z ty H4 na H1. Jestli tam nemuzes ty konektory najit, tak tohle je asi to nejrychlejsi a nejpohodlnejsi, co jde udelat. Nez tam dobu neco hledat, nenajit to a pak to udelat stejne tim dratem. :D:D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Masinka Odesláno 21. říjen 2003 Sdílet Odesláno 21. říjen 2003 No asi to tak dopadne, ale ja technicka elektrikarska lama bych to urcite zvrtal :-), proto zatim jdu cestou se kterou si dokazu poradit (no teda snad umim nacvaknout konektor) No de mi hlavne o to, jestli to je vyvedeny z tech H4 nebo ne, mam strach abych nevyhorel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jindra Odesláno 21. říjen 2003 Sdílet Odesláno 21. říjen 2003 POčkej ja tam vlezu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jindra Odesláno 21. říjen 2003 Sdílet Odesláno 21. říjen 2003 Ve svazku vedou dva šedé dráty. 1 na H4 a 1 na H1. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Masinka Odesláno 21. říjen 2003 Sdílet Odesláno 21. říjen 2003 takze ti to vede ze svazku a ne z konektoru? sakra kde se mi ty draty mohly ztratit :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jindra Odesláno 21. říjen 2003 Sdílet Odesláno 21. říjen 2003 Jojo ze svazku.Někde to tam musí být. Podívej se požádně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Masinka Odesláno 21. říjen 2003 Sdílet Odesláno 21. říjen 2003 sem se prave poradne dival dokonce jsem sundal i svetla a hledal i pod nima a okolo vsude mozne jestli se nekam nezatoulaly a bohuzel nenasel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
impact Odesláno 21. říjen 2003 Sdílet Odesláno 21. říjen 2003 asi v servise nevedeli na co jsou, tak je ufikly Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Masinka Odesláno 21. říjen 2003 Sdílet Odesláno 21. říjen 2003 hmm, tak to zkusim ty husi krky rozricnout a podivat se do hloubky jeslti to tam neni nekde zastrceny :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dydzej Odesláno 21. říjen 2003 Sdílet Odesláno 21. říjen 2003 Masinka: to jako myslis zastrceny v krku i s konektorama? To se mi moc nezda... Sice je to jen jeden kabel s autokonektorem, ale presto... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Tomáš1 Odesláno 22. říjen 2003 Sdílet Odesláno 22. říjen 2003 Tak jsem to taky studoval a je to tak jak psal Jindra. Říkal jsem, že ty Mi jsou tajemný až uplně zapikaný. Ale kde je kabel? To nechápu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Masinka Odesláno 22. říjen 2003 Sdílet Odesláno 22. říjen 2003 ne s konektorama asi ne, hlavne kdyz tam bude ten drat, v servise kdyz opravovali tu moji bouracku, tak asi vazne nevedeli kam to zapojit, tak to sikovne ufikli :( dik vsem kteri se na to podivali Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hics Odesláno 22. říjen 2003 Sdílet Odesláno 22. říjen 2003 To Masinka: Eště k těm dvoulampovkám na 405. Píšeš, že ti svítí vždy jen jedna žárovka. Já sem se do elektriky světlometů zatím nehrabal a v mým případě je to tak, že na potkávačky svítí potkávací vlákno v H4 a na dálkový zhasne, rosvítí se dálkový v H4 a k tomu se přidá H1 v dálkový parabole, takže šajnu dostatek. Někde sem tu čet, že nemůžeš najít kabely k těm přídavnejm H1. Koukal sem na to u sebe a jsou normálně součástí kabelovýho svazku a ani je pořádně nejni kam schovat, taxi myslím, že nějakej šikula vzal wirecutter a vyřešil to po svým. Některý servisy to bohužel takhle praktikujou. ( mě např. ušmikli konektor k hladinovýmu snímači chladící kapaliny. Prostě nevěděli, kam ho zapojit, tak nazdar bazar). To ti dělal někdo tadyk v Práglu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Masinka Odesláno 22. říjen 2003 Sdílet Odesláno 22. říjen 2003 NO delal to sevis Honzy Cernika v Liberci , coz me mrzi o to vic, ze je to clovek, kteryho znam, na tom aute je toho p ty oprave nepovedenyho vic, nemuzu taky nikde najit draty k mlhovkam, leda mozna az sundam predni spojler, tak je treba najdu. NO dal nebyly zapojeny vrtule na sahare, misto nemrzky tam byla jenom voda, dost hnusne nalakovana nova kapota, kterou museli davat novou kdyz to jeli projet a zvedla se jim do skla, ktery to samozrejme taky neprezilo, tak je ted boule ve strese, ale nejvic me sere ze to rozlamalo sterace za 700/ks. Noa ty dalkovy svetla, proste nemuzu pochopit, proc by ty draty ustipavali a pak by si dali praci s jejcih maskovanim, protoze jsem mel sundany obe svetla a hledal jsem jak blbej a nic sem nenasel, je pravda ze sem nerozmotaval ten svazek kterej vede k H4, mozna tam ten drat bude, ale moc uz tomu neverim :-(((( Kdyz mi ty svetla fungovaly tak mi svitili jako tobe, cili, potkavacky H4 a dalkovy H4 (60W) a H1 dohromady, tak bylo svetlo jak ve dne, ale to ty vis sam. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hics Odesláno 22. říjen 2003 Sdílet Odesláno 22. říjen 2003 Hmm.... Tak tomu říkám mírně řečeno levota. Takhle domršit kárku, která tam je notabene na opravu je vskutku trestuhodný. Nevim nevim, ale řikat si servis a pouštět do světa takovýhle výkvěty... No, znám spolehlivější partičky servisáků. Jinak vodiče k mlhovkám taky nemůžu najít, ale obávám se, že tam prostě žádný nebudou. Prostě sis pořídil auto bez mlhovek, taxi to tam čecháčku natáhni sám. Měl sis připlatil... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Masinka Odesláno 22. říjen 2003 Sdílet Odesláno 22. říjen 2003 uz se stalo, alespon mam pouceni pro priste, ze 1) nemam bourat 2) dat to do dobryho servisu, dneska bych asi zkusil vasendu :-)) A natahl sis ty draty k mlhovkam? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hics Odesláno 22. říjen 2003 Sdílet Odesláno 22. říjen 2003 Budu rád, až budu mít s autem starosti typu \"dráty k mlhowkám, modrý ledky kamkoliv, zaječí wocásek na anténu a pod.\" Zatím mě čekají tlumiče, a kdejaký uchycení čehokoliv na podvozku, páč to začíná chrastit jak herynkářská dročka.... Mmch, právě mi volal servisák, že mám prdelku v cajku a že jako 9K bankovek. Nafotim a přihodim sem pro porovnání... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.