doga Odesláno 20. září 2007 Sdílet Odesláno 20. září 2007 U Peugeota Partner 2.0 Hdi 2004 po nastartování bílo-modrý smradlavý kouř . Po rozjezdu cca 300 m kouř slábne a po zahřátí při jízdě téměř neznatelný . Při zastavení na křižovatce však opět začíná a při odjezdu za mnou zůstává oblak velikosti autobusu ( téměř ) . Tímto se všem za mnou stojícím omlouvám ! V servisu po připojení počítače žádná závada nenalezena , vstřiky v pořátku , olej ani voda se neztrácí . Filtr nafty a vzduchu vyměněn . Tankuji u běžných stanic . Prosím o další tipy na odstranění závady . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xantik Odesláno 20. září 2007 Sdílet Odesláno 20. září 2007 No pokud diag nic neukazuje tak je to divné. Mohla by to dělat i váha vzduchu, blbej poměr paliva dávat při špatném vyhodnocení, ale tu by asi taky diag ukázal, i když né vždy to tak musí být. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Přema Odesláno 20. září 2007 Sdílet Odesláno 20. září 2007 Mě tady přesně tohle dělal kdysi VW golf a byli to gufera na ventilech,není to tak drahé a zkusil bych to,cenu na golfu cca 2000 i s prací..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 20. září 2007 Sdílet Odesláno 20. září 2007 Gufera by trochu žraly olej. To by ani nemělo mít najetý kiláky aby byly gufera v čudu po 3 letech. Kolik má auto najeto? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jogin Odesláno 21. září 2007 Sdílet Odesláno 21. září 2007 Zase ale bilo modry kour, je jasnej znak , ze to spaluje i olej ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pata Odesláno 21. září 2007 Sdílet Odesláno 21. září 2007 no podle teorii, ktere tu nekdo kdysi psal: kdyz to kouri po startu (olejem), tak to bere olej pres krouzka... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 21. září 2007 Sdílet Odesláno 21. září 2007 Já s tím souhlasím, oblak po startu = olej proteče kolem gufer. Mě akorát nesedí r.v., ale může to mít samozřejmě najetých 300t. Proto je to docela podstatná informace. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
doga Odesláno 21. září 2007 Autor Sdílet Odesláno 21. září 2007 Omlouvám se že se ozývám až teď , má to najeto poctivých 80 tisíc . Dnes jsem byl opět ve značkovém servisu . Minule mi řekli , že bude ucpaný katalizátor a že ho mám vymlátit . Toto jsem učinil a dým je stejný . Dnes mi řekli , že jak byl ten katal. přicpaný tak je veškeré potrubí plné sazí , oleje a nečistot a že prý mám jezdit a jezdit . Od vybrakování kat. jsem najezdil cca 300 Km . Navíc mi doporučili pročistit ( např. benzínem ) sací a výtlakové potrubí od turba . Doma jsem ho vyndal a uvnitř nebyla téměř žádná nečistota . Kouří to stále . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Escaper Odesláno 21. září 2007 Sdílet Odesláno 21. září 2007 jestli nezere olej ani vodu tak nema co kourit. Zbyva spatny pomer smesi ale to by spis valilo cene.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jogin Odesláno 21. září 2007 Sdílet Odesláno 21. září 2007 Vymlatit katik? Jako ted nechapu, si ho vymlatil jako , ze znicil, nebo jako ze vycistil Jestli si ho znicil, pak bych do toho znackovy servisu poslal asi nakou inspekci, jestli sou normalni tohle cloveku poradit, to je jakoby ti rekli, at si rovnou koupis novej kat , ze treba to bude tim Jinak podle me to bude netesnost, muze bejt fakt mala, ale modrej kour, je jasnej olej ve spalovani. A nebo ti to cpecialne kouri do modra pro efekt ale to neber vazne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 21. září 2007 Sdílet Odesláno 21. září 2007 To sou teda rady autorizovanýho servisu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal123 Odesláno 21. září 2007 Sdílet Odesláno 21. září 2007 No jo. To je to povinný přimíchávání biosložek do paliv. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
doga Odesláno 9. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 9. říjen 2007 Tak už jsem tady zas . Mám pro Vás všechny DOBROU zprávu . Závada je lokalizováná a na její opravě se usilovně pracuje . Jeden z vašich tipů mě nasměroval na gufera u ventilů a tak jsem se domluvil s mechanikem , že mi je vymění . Po sundání hlavy následoval šok . Jeden píst upálenej , druhý načnutý , jedna žhavící svíčka upálená , ventily vakl . . . Jedním prstem zahýbal tím upáleným pístem a ten měl válci vakl snad 1 mm . Ale olej ani vodu to nežralo - nechápu . Ten mechanik má sám Partnera 2.0 Hdi ale r.v. 2003 , motor u toho mého je prý úplně jiný a hlavně celkově zeslabený ( ventily . . . ) Jsem laik a tak co ten toho vyjmenova jsem ani nestíhal . Zajímalo by mě kde udělali soudruzi z Francie chybu . Tyto motory toho prý moc nenajezdí . Abych nezdržoval - ještě rovnou vymění rozvody , přezkouší hlavu , vymění písty , zabrousí ventily , udělá snad vodítka ventilů - bratru 25 - 30 tisíc Kč . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomášik Odesláno 9. říjen 2007 Sdílet Odesláno 9. říjen 2007 Nedával mu niekto nakladačku? Ja práve z každej strany počúvam, aké sú HDI spoľahlivé a relatívne bezproblémové, tak sa mi to veľmi nezdá, ale v dnešnej dobe, keď sa fakt šetrí na všetkom sa to stať môže... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomášik Odesláno 9. říjen 2007 Sdílet Odesláno 9. říjen 2007 Nedával mu niekto nakladačku? Ja práve z každej strany počúvam, aké sú HDI spoľahlivé a relatívne bezproblémové, tak sa mi to veľmi nezdá, ale v dnešnej dobe, keď sa fakt šetrí na všetkom sa to stať môže... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
doga Odesláno 9. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 9. říjen 2007 Jestli dostával za uši to fakt nevím . Já jsem na něm najel cca 3 500 Km . Koupil jsem ho 28.8.2007 v bazaru ( pokus o reklamaci - děs a běs ) , byl to dovoz , ale jinak je to auto netknuté a skoro voní novotou . Každý z poradců mi to auto schválil a doporučil . Při reklamování mi řekli , že to za cca 7 000 Kč dají do hromady - když jsem koukal na ceny dílů tak pochybuju o tom , že bych si to auto nadále nechal . Hned bych ho musel dát : a) do bazaru ( sině pod cenou ) b) prodat osobně ( po půl roce dostanu od kupce nakládačku ) zvolil jsem třetí možnost a zainvestuju opravu s tím , že budu mít v podstatě nové auto . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pata Odesláno 9. říjen 2007 Sdílet Odesláno 9. říjen 2007 Fusion: pochopil jsi me presne naopak Kdyz kouri po startu, tak bere pres krouzka. Pres gufera - kdyz u vytoceneho motoru brzdis motorem a pak se mu slapnes na krk, tak to udela oblacek... doga: jestli ho mas z bazaru, tak jak si muzes byt tak jisty kilometrama?? :bojim:bojim preju hodne stesti, kdo vi, co ma ten motor vsechno za sebou :myslim:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 9. říjen 2007 Sdílet Odesláno 9. říjen 2007 doga: tak jsi to koupil za x + 35000 Kč. Teď to snad bude jezdit dobře. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 9. říjen 2007 Sdílet Odesláno 9. říjen 2007 Kolik stojí motor HDi na vrakáči? Nezjišťoval jsi? [upravil dne 9.10.2007 P607Olda] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 9. říjen 2007 Sdílet Odesláno 9. říjen 2007 Původně zaslal: P607Olda Kolik stojí motor HDi na vrakáči? Nezjišťoval jsi? [upravil dne 9.10.2007 P607Olda] No a kde má jistotu že nekoupí to samý, je to sice pálka ale opravil bych to a mám jistotu, jinak z vrakáče to je o štěstí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.