Sign in to follow this  
Followers 0
doga

Pepa kouří - pomoc !

27 posts in this topic

U Peugeota Partner 2.0 Hdi 2004 po nastartování bílo-modrý smradlavý kouř .

:roker Po rozjezdu cca 300 m kouř slábne a po zahřátí při jízdě téměř neznatelný . Při zastavení na křižovatce však opět začíná a při odjezdu za mnou zůstává oblak velikosti autobusu ( téměř ) . Tímto se všem za mnou stojícím omlouvám ! :grr V servisu po připojení počítače žádná závada nenalezena , vstřiky v pořátku , olej ani voda se neztrácí . Filtr nafty a vzduchu vyměněn . Tankuji u běžných stanic . Prosím o další tipy na odstranění závady .

Share this post


Link to post
Share on other sites

No pokud diag nic neukazuje tak je to divné. Mohla by to dělat i váha vzduchu, blbej poměr paliva dávat při špatném vyhodnocení, ale tu by asi taky diag ukázal, i když né vždy to tak musí být.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mě tady přesně tohle dělal kdysi VW golf a byli to gufera na ventilech,není to tak drahé a zkusil bych to,cenu na golfu cca 2000 i s prací.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gufera by trochu žraly olej.

To by ani nemělo mít najetý kiláky aby byly gufera v čudu po 3 letech. Kolik má auto najeto?

Share this post


Link to post
Share on other sites

no podle teorii, ktere tu nekdo kdysi psal: kdyz to kouri po startu (olejem), tak to bere olej pres krouzka...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já s tím souhlasím, oblak po startu = olej proteče kolem gufer.

Mě akorát nesedí r.v., ale může to mít samozřejmě najetých 300t.

Proto je to docela podstatná informace.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omlouvám se že se ozývám až teď , má to najeto poctivých 80 tisíc . Dnes jsem byl opět ve značkovém servisu . Minule mi řekli , že bude ucpaný katalizátor a že ho mám vymlátit . Toto jsem učinil a dým je stejný . Dnes mi řekli , že jak byl ten katal. přicpaný tak je veškeré potrubí plné sazí , oleje a nečistot a že prý mám jezdit a jezdit . Od vybrakování kat. jsem najezdil cca 300 Km . Navíc mi doporučili pročistit ( např. benzínem ) sací a výtlakové potrubí od turba . Doma jsem ho vyndal a uvnitř nebyla téměř žádná nečistota . Kouří to stále .:roker

Share this post


Link to post
Share on other sites

jestli nezere olej ani vodu tak nema co kourit. Zbyva spatny pomer smesi ale to by spis valilo cene....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vymlatit katik? Jako ted nechapu, si ho vymlatil jako , ze znicil, nebo jako ze vycistil :D Jestli si ho znicil, pak bych do toho znackovy servisu poslal asi nakou inspekci, jestli sou normalni tohle cloveku poradit, to je jakoby ti rekli, at si rovnou koupis novej kat , ze treba to bude tim :D

Jinak podle me to bude netesnost, muze bejt fakt mala, ale modrej kour, je jasnej olej ve spalovani. A nebo ti to cpecialne kouri do modra pro efekt :D ale to neber vazne :super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak už jsem tady zas . Mám pro Vás všechny DOBROU zprávu . Závada je lokalizováná a na její opravě se usilovně pracuje . Jeden z vašich tipů mě nasměroval na gufera u ventilů a tak jsem se domluvil s mechanikem , že mi je vymění . Po sundání hlavy následoval šok . Jeden píst upálenej , druhý načnutý , jedna žhavící svíčka upálená , ventily vakl . . .

Jedním prstem zahýbal tím upáleným pístem a ten měl válci vakl snad 1 mm . Ale olej ani vodu to nežralo - nechápu .

Ten mechanik má sám Partnera 2.0 Hdi ale r.v. 2003 , motor u toho mého je prý úplně jiný a hlavně celkově zeslabený ( ventily . . . ) Jsem laik a tak co ten toho vyjmenova jsem ani nestíhal . Zajímalo by mě kde udělali soudruzi z Francie chybu . Tyto motory toho prý moc nenajezdí . Abych nezdržoval - ještě rovnou vymění rozvody , přezkouší hlavu , vymění písty , zabrousí ventily , udělá snad vodítka ventilů - bratru 25 - 30 tisíc Kč .:mad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nedával mu niekto nakladačku? Ja práve z každej strany počúvam, aké sú HDI spoľahlivé a relatívne bezproblémové, tak sa mi to veľmi nezdá, ale v dnešnej dobe, keď sa fakt šetrí na všetkom sa to stať môže...:potlesk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nedával mu niekto nakladačku? Ja práve z každej strany počúvam, aké sú HDI spoľahlivé a relatívne bezproblémové, tak sa mi to veľmi nezdá, ale v dnešnej dobe, keď sa fakt šetrí na všetkom sa to stať môže...:potlesk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jestli dostával za uši to fakt nevím . Já jsem na něm najel cca 3 500 Km . Koupil jsem ho 28.8.2007 v bazaru ( pokus o reklamaci - děs a běs ) , byl to dovoz , ale jinak je to auto netknuté a skoro voní novotou . Každý z poradců mi to auto schválil a doporučil .

Při reklamování mi řekli , že to za cca 7 000 Kč dají do hromady - když jsem koukal na ceny dílů tak pochybuju o tom , že bych si to auto nadále nechal . Hned bych ho musel dát :

a) do bazaru ( sině pod cenou )

b) prodat osobně ( po půl roce dostanu od kupce nakládačku )

zvolil jsem třetí možnost a zainvestuju opravu s tím , že budu mít v podstatě nové auto .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fusion: pochopil jsi me presne naopak :D Kdyz kouri po startu, tak bere pres krouzka. Pres gufera - kdyz u vytoceneho motoru brzdis motorem a pak se mu slapnes na krk, tak to udela oblacek...

doga: jestli ho mas z bazaru, tak jak si muzes byt tak jisty kilometrama?? :bojim:bojim:bojim

preju hodne stesti, kdo vi, co ma ten motor vsechno za sebou :myslim:myslim:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: P607Olda

Kolik stojí motor HDi na vrakáči? Nezjišťoval jsi?

[upravil dne 9.10.2007 P607Olda]

No a kde má jistotu že nekoupí to samý, je to sice pálka ale opravil bych to a mám jistotu, jinak z vrakáče to je o štěstí

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.