FoFo

405 pořád topí-závada nalezena, mrkněte a půjdete do kolen - to

30 posts in this topic

Jsem čerstvím majitelem 405 MI 16 - auto super až na drobné závady.

Dnes jsem hledel závadu na topení - pořád topí (topení s el.regulací). Měl jsem rozebranej střední panel ale tam toho moc není. Napište prosím pokud jste se s tímto problémem někdo setkal. Zatím to až tak nevadí, ale na jaře už by to nebylo asi nic moc. Nevíte někdo náhodou jak ta regulace funguje a kam bych se měl podívat ( klapka, pojistky, relátka atd. ).Dík: FoFo

[Editován dne 20/10/03 FoFo]

[Editován dne 20/10/03 FoFo]:D:D:D

[Editován dne 20/10/03 FoFo]

[Editován dne 22/10/03 FoFo]

[Editován dne 23/10/03 FoFo]

Share this post


Link to post
Share on other sites

je to trochu offtopic, ale od cehopochazi FoFo??? neni to nahodou od Furt Ozraly, Furt Ospaly?...

Jiank tyhlety topeni maji pry nejaky teplotni cidlo... je to takova skoro klimoska a to cidlo nejspis nejak ovlada tu klapku stdeny/teply vzduch.... tak mozna se to podelalo nebo je tam upadlej dratek nebo tak neco, ale neptej se me kde to je :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam to cidlo taky nad kastlikem spolujezdce - jako Masinka. Nad zamkem je takova mrizecka a za ni je to cidlo a za nim je dokonce jeste takovel malilinkatej vetracek, kterej pres to cidlo nasava vzduch z kabiny. A u 605 se to cely vynda jenom kdyz otevres kastlik a vydoubnes svetylko. Pak tam je jeden sroub a ten to cely drzi. Je to jeden dil - vetracek + cidlo. Ale to je u 605, u 405 to muze byt jinak...

Share this post


Link to post
Share on other sites

To FoFo: Pri otoceni klicku do predstartovni polohy by si mel slyset, jak zabzuci servo ovladajici klapku na ventilaci. Pokud ne, tak muze beyt problem se servem, nebo s ridici elektronikou, ktera je pridelana nekde na pravym boku bloku rozvodu vzduchu. Ridici elektronika s tim servem \"seekuje\" pokazdy (kontroluje si odporovou dráhu pozice klapky). Pokud toto probehne, tak bude skutecne nejspis problem s cidlem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Napsán autorem Petr605

Ja mam to cidlo taky nad kastlikem spolujezdce - jako Masinka. Nad zamkem je takova mrizecka a za ni je to cidlo a za nim je dokonce jeste takovel malilinkatej vetracek, kterej pres to cidlo nasava vzduch z kabiny. A u 605 se to cely vynda jenom kdyz otevres kastlik a vydoubnes svetylko. Pak tam je jeden sroub a ten to cely drzi. Je to jeden dil - vetracek + cidlo. Ale to je u 605, u 405 to muze byt jinak...

405 vetracek u cidla nema, proto musim mit nekdy otevrenej kastlik u spolujezdce aby cislo doopravdy vedelo ze v auticku je zima :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co treba vozit sebou suchy led a obcas cidlu \"pripomenout\" co je zima a jak ti je :D:D Treba si pak rozmysli kdy ti pritopit :D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

to bych se upekl :-)), protoze to topi jako krava, no resim to tak, ze si dam teplotu 25°C a v kabine mam pak 24 :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Napsán autorem Hics

To FoFo: Pri otoceni klicku do predstartovni polohy by si mel slyset, jak zabzuci servo ovladajici klapku na ventilaci. Pokud ne, tak muze beyt problem se servem, nebo s ridici elektronikou, ktera je pridelana nekde na pravym boku bloku rozvodu vzduchu. Ridici elektronika s tim servem \"seekuje\" pokazdy (kontroluje si odporovou dráhu pozice klapky). Pokud toto probehne, tak bude skutecne nejspis problem s cidlem.

ale jestli chces slyset to servo, tak si nejdriv odpoj pumpu od brzd, ta rve jako krava a nic bys prez ni neslysel, teda pokud ji mas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To Masinka. Mě ABS jen 3x cvakne a vrci az kdyz se blokne nejaky kolo. Na starym modelu, kde sem měl klima, sem měl klasickej vakuovej posilovac a to servo od klapky bylo krasně slyset.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo to jo, ale on ma asi v Micku ten system co ja, coz znamena ze mam pupmu ktera tlakem pumpuje do brzd a rve jako krava :-). Kvuli tomu jsi me mohl tahnout bez toho aniz by ses bal ze ti navstivim kufr :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaxis asi vsiml, tak se navsteva kufru uspesne podarila nekomu jinymu, ale dneska si pro to jedu, takze si zasejc budu moct vozit prdelku ve svym. Jinak mam pucenou od kamose Hondu Civic 1,6 r.v. 98 a musim otevrene priznat, ze se v tom jezdi velmi prijemne. A propo ta tvoje hydraulicka pumpa je soucasti ABS, nebo jen supluje klasicky podtlakovy posilovac?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jednak doufam, ze ti auti opravi lip nez me a nebudes pak resit, ze ti nesviti svetla a jiny podobny blbosti.

Obe moznosti jsou spravne ta pumpa je soucasti abs a supluje klasicky podtlakovy posilovac, proto kdyz rano sednu do auta tak nemuzu zmackout spojku a brzdu a nastartovat, ale musim prvne zapnout elektriku, aby se to mohlo natlakovat. Kdybych ji nezapnul tak by to vuubec nebrzdilo, proste pedal propadne na podlahu :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nasel jsem závadu - vytažený konekto ( četný - široká samice přes kterou jde napájení kostra atd.) , ale mam problém ještě větší - není kam strčita nebo je ta zástrčka tak dobře schovaná. nevíte náhodou kde jí najdu . vsechno mám rozdělaný , až na přístrojovku , ale do toho se mi nechce.

Jinak přezdívku mám po otci kterej jezdil kombajnem v kolchozu a když jezdil na slovensko na \"výpomoc při žních ( což byl asi takovej malej výcvikovej tábor v chlastání )\" tak to znamenalo Furt ožralý Furt v obilí tolik asi na vysvětlenou . jinak servo klapku jsem našel - tekže už jen ten konektor a vzhůru do teplých krajin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

To Fo Fo: Se řehnim jak maley! Jsi typický příklad někoho, kdo zatím netuší, jaxe u peugeotů řeší elektroinstalace. Fakt vůbec nic ve zlým, jen že sem se na začátku š?ourání v peugeotech setkával s něčím podobným každou chvíli.... Vysvětlení je jednoduché. On ten konektor opravdu nebude kam zapojit, páč elektrosvazky jsou do vozů montovány téměř nahodile, jen aby to splňovalo limit dané výbavy a co je navíc nebo nejni, to nikdo neřeší. Opravdu nekecám a zkušenější \"š?ouralové\" mi to jistě se za?atými zuby potvrdí.

Čili závěr pro tebe? Znovu všechno prolízt a najít elektronický modul ovládající servo klapky. Oměřit napájení, vedení k sevu, ke snímači a k potenciometru regulátoru teploty. Ve skutečnosti je to poměrně prcačka, ale pokud to máš takhle rozhozený, tak se k tomu celkem může a jde to.

P.S. V přístrojovce bych to opravdu nehledal....:D:D:D

To Masininka: Ty maš i hydraulický posilovač spojky? Ti celkem závidim, páč bez něj je to pro nezkušenou osobu celkem šok, když nusí dupat na spojku v diselu bez posilovače jak magor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ten konektor tam být musí - jde do něj servoklapka , kostrá od osvětlení středního panelu, kontakty potenciometru, a hafo jinejch drátků - takže musí někde být , ale kde proboha.( sorry Ježíši). ten kabel je vednej dolů , ale to mohli zmršit ti \" mechanici co tam montovali alarm majiteli přede mnou \" kabel s tím konektorem může vést nahoru doleva doprava , ale někam určitě . přece by si někdo všiml že mu nesvítí střední panel( knoflíky na něm mají kostru z tohoto konektoru) když kupuje nový auto.:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

nene s tou spojkou sem to myslel tak ze bych odjel, protoze v zime pouzivat rucku je o desticky, hydraulickou ji nemam a popojizdet s tim po praze je prcka

sorry za OT

Share this post


Link to post
Share on other sites

á, naše 405tka má úplně stejnou závadu, topí jako zběsilá a? člověk nastaví teplotu jakou chce... aspoň vím kam juknout...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.