Sign in to follow this  
Followers 0
jp

Ručička palivoměru cestuje v zatáčkách

16 posts in this topic

Ahoj všichni. Mam zajímavej problém, už se tady na to někdo ptal, ale odpověď žádná. Lítá mi ručička palivoměru, ale tak nějak jinak než kdyby měl být studeňák v budíkách. Když jedu do pravé zatáčky ručička palivoměru jde do prava, když do levé tak do leva. Pokud jedu do kopce ručička klesne, když z kopce stoupne. Někdy se pohybuje tam a spátky jako, když měří rozpohybovaný benzín v nárži. Pokud jedu po rovině je vše v pořádu a ukazuje hladinu jak má. Přijde mi že je to tak v pořádku a celkem logické, jenže to přece nemá dělat. Jak je to v autě vyřešeno, aby nelítala ručička palivoněru?

Share this post


Link to post
Share on other sites

predpokladam, ze takhle meni polohu velmi rychle .... v tom pripade bych to videl na chybu v budikach

pokud je to vec pomalejsi (hlavne teda pri vraceni se zpatky ... tak ti po nadrzi cestuje plovak)

Nejdriv bych si asi zkusil od nekoho pujcit budiky :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

predpokladam, ze takhle meni polohu velmi rychle .... v tom pripade bych to videl na chybu v budikach

pokud je to vec pomalejsi (hlavne teda pri vraceni se zpatky ... tak ti po nadrzi cestuje plovak)

Nejdriv bych si asi zkusil od nekoho pujcit budiky :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

právě že cestuje pomalu, asi tak v tempu rozkývané hladiny. Budíky jsou proletovaný, je to sice už dýl, ale tim to asi nebude.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je to jistojistě studeňák, rozeber je a proletuj znovu, já už to dělal třikrát :roll

Když jedeš po rovině, tak se hladina nehýbe, ale zkoušel si zabrzdit?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne pokud jedu po rovině je všechno v pohodě, ručička se ani nehne. Když zabrzdim ručička palivoměru jde nahoru, když přestanu brzdit vrací se zapátky. Stejný jako v těch zatáčkách. Je to naprosto plinulý. Klidně mě opravte, soudim podle toho co to dělo mě při studeňáku, ručička lítá rychle nahoru a dolu nebo drží na jedom místě. Mě u toho palivoměru nikdy ani nekmitla. Vše se děje plynule podle toho kam je auto nakloněno, nebo podle toho kam působí odstředivá síla. Musí tam docházt k nějakému přelévání paliva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak přesně tohle mi to při studeňáku dělalo, věř mi, taky jsem v tom hledal něco jiného. :papa

Share this post


Link to post
Share on other sites
:D já páiím pravidelně každý rok. Funguje to tak půl roku a druhý půlrok se přemlouvám k pájení :D:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zatím se budíky nepájel. Přece, když to jednou kvalitně zapájím, tak proč bych to měl předělávat po půl roce? Čím by to mohlo být?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Georginho_cz406

Zatím se budíky nepájel. Přece, když to jednou kvalitně zapájím, tak proč bych to měl předělávat po půl roce? Čím by to mohlo být?

No to taky nevim, mě to udělalo přesně po pul roce taky, myslím že je to cínem, ale to poznám časem. Puvodní cín jsem odsál a nahradil novým

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Georginho_cz406

To asi používají nějaký speciální Francouzský, nebo vlastně německý...bo budíky jsou VDO, jestli se nepletu :-)

Tak já mám budiky Sagem, no a to hovoří samo za sebe:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.