tanagy

307 break 2.0Hdi, najeto 80.000 - na co si dát při koupi pozor?

18 posts in this topic

Nazdar 307mičkaři

Nějakej ten pátek mám 206tku a sem spokojenej. Nyní nastal čas pořídit rodinnýho kombíka do 250.000Kč.

Chci před koupí zajet na prohlídku do autorizovaného servisu peugeot (diagnostika motoru, atd...)

Mám pár nabídek a chtěl bych se vás všech optat na co si dát pozor při koupi - budu to auto asi brát z bazaru, tak mám vcelku strach, abych nešlápl vedle

Jo, mám zájem o 2.0Hdi (80kW), r.v. 03, nájezd do 80.000 km, klima, ABS, ESP, 6x airbag

Díky za rady. Vim, že sou problémy s elektronikou, směrové páčky u volantu, atd, atd.

Ještě je v hledáčku R. Megane II GrandTour 1.9dci. Je levnější, ale zase by asi byly dražší opravy. Zase podle TUV je na tom Megane o dost lépe než 307mička. No, mám z toho těžkou hlavu - není to málo peněz

Share this post


Link to post
Share on other sites

ale netvrdím, že to musí byť nejaký problém. ja som kupoval hatchback 3-ročný s poctivými 148 000 km, autorizovaný servis,...

teraz mám necelých 170 000 km a investície - 1x olej + všetky 4 filtre, asi 3x som menil nejaké žiarovky, kúpil som disky, a teraz som menil zadné kotúče + doštičky a pozajtra ešte ložisko v ĽP kolese.

páčky blbnú, ale ešte som sa neodhodlal na výmenu, ale začalo sa to radikálne zhoršovať takže asi sa budem musieť buchnúť po vrecku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bladerunner : No, od toho je snad autorizovanej servis, aby zjistili kolik to auto ma opravdu najetu. Melo by to jit pres diagnostiku vycist (celkovy najezd kilometru by mel byt ulozen na vicero mistech - v bazarech vetsinou zvladnou premazat jen udaj na display)

Jak je to teda....zjisti autorizovany servis SKUTECNY najezd kilometru?

Ad packy blinkru - je tady na foru navod jak si je sam opravit. Pry pro sikulu pracicka na dve hodiny. (usetris nejakych 15.000)

[upravil dne 14.9.07 tanagy]

Share this post


Link to post
Share on other sites

už som to raz čítal, ale nenašiel som odvahu. ale hovorím, že sa to zhoršilo a niečo bude treba spraviť.

ad skut. stav km - neviem či to je schopný servis zistiť. nespoliehal by som sa na to.:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myslím, že schopný zjistit to je,ale jen pokud s tím ten dotyčný jezdil na servis do Peugeotu, jinak asi ne...:myslim

Apropo já jsem přesně tohle auto kupoval od kamaráda před dvěma měsíceme...Serviska, poctivé km, nebouráno...A běhěm těch dvou měsíců jsem měl servis při 80 000km (klasika + př. destišky a kotouče celkem za 12 000kč), jinak se zjistilo že je v čudu sestrvák, ten naštěstí vyměnili v rámci garance, takže jsem platil jen spojku, kterou doporučoval uděla,když už je to rozdělané a práci platí Peugeot takže dalších 8 000kč a ještě vyměna BSI (teklo do ní) z vrakáče+ přeprogramování na vybavu auta 5 500kč...

Jinak s autem spokojenost, doufám, že mouchy jsem odtranil a ted už budu jen jezdit.... Jo dal jsem za něj 250 000kč stejná výbava jako chceš ty a je to 12/O3. 79kW 2.0HDI break. Ale jak už jsem psal kupováno v ČR a poctivý servis.

Jinak bych si dal asi pozor na ten setrvák, protože je to investice cca 30 000kč. Pokud je v čudu auto při nastartování a chcípání jako by píská, jde to z motoru, stejně tak při rozjezdu...

No, víc mě už nenapadá...:myslim

[upravil dne 14/9/07 RychJ-1]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taky si myslím, že by jsi si měl dát pozor na setrvačník. Kdybych si znovu kupoval 307 tak bych asi volil motor 1,6 HDi, nebo slabší verzi 2,0 HDi 66 kW, vyhneš se tak problémům se setrvačníkem.

No a další nemalá investice může být výměna FAp a doplnění aditiva.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: vlacir1

Když takl sleduji tu diskusi kolem setrvačníku. Sento problém se skutečně netýká HDi 66kW??? :bojim:bojim:bojim

Co jsem postřehl, tak myslím, že i těch...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ví někdo, jak to je doopravdy s tím setrvačníkem u HDi 2.0 66 kW? Domav výše napsal, že koupí P307 s tímto motorem by se vyhnul případným problémům se setrvačníkem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To: vlacir1

Ja som mal 307 2,0 HDi 66kW r. v. 4/2002. Za 3 roky 175 000 km. Na týchto motoroch zotrvačníky neodchádzajú.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: domav

Taky si myslím, že by jsi si měl dát pozor na setrvačník. Kdybych si znovu kupoval 307 tak bych asi volil motor 1,6 HDi, nebo slabší verzi 2,0 HDi 66 kW, vyhneš se tak problémům se setrvačníkem.

No a další nemalá investice může být výměna FAp a doplnění aditiva.

i nevyhneš!!! Mám 1,6 HDI a setrvák v 60 tis. taky v háji... M:myslimožná mám jen smůlu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asi budes vynimka, pretoze problemy so zotrvacnikmi su naozaj len pri 2.0HDi / 79kW verzii.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: DanculD

Asi budes vynimka, pretoze problemy so zotrvacnikmi su naozaj len pri 2.0HDi / 79kW verzii.

mozem suhlasit mam znameho v Peugeote a on mi racej doporucil benzin ako kachle s tymto motorom koli spojke, byvaju s nou problemy

Share this post


Link to post
Share on other sites

robozv:

Spojka neni nakonec takova tragedie. Ten setrvak by byl horsi.

Vcera sem se byl projet SWckem s 2.0Hdi 66kW a moc to nejelo. Na klidny jezdeni delsich tras idealni, ale predjizdel sem "nakrev". Je to precejenom tezky auto a tech 66kW je fakt na klidnou jizdu bez predjizdeni. Mam 206tku s 1.4 benzinem a pocitove to je na predjizdeni vic v pohode (dam za tri a za obrovskyho revu predjedu skoro vsechno).

Nakonec se objevil znamy s prodejem 307breaku s 1.6 16V 80kW r.v. 04 s najezdem do 60tisic (je to jeho vlastni auto se serviskou a vsechno dolozeno). Cena 190tisic - supr stav, ALE je to bez klimatizace :myslim:myslim Tak a teď poraďte. Na posledni dovolene v chorvatsku (pri dvouhodinovem cekani pred zacpanym tunelem v prave poledne sem si rikal, ze dalsi auto uz bez klimy zarucene nebude)

Share this post


Link to post
Share on other sites

já už bych auto bez klimy nevzal.... Byl jsem před časem na Mělníku a měli tam super novou 307 a taky bez klimy - neprodejné (tedy skoro..)

Mám 1,6 HDI čipovanou. Lítá to dobře, málo žere. Páčka se občas nevrací nebo přeběhne na druhou stranu, žárovky mizí jako všem před očima, ale celkově spokojenost. Jo setrvák mi odešel (i když by potencionálně neměl) ještě před čipem.... Ještě bych se zamyslel nad nutností toho autorizovaného servisu ... po záruce stačí někdo an koho je spoleh a kdo umí i za podstatně menší peníze:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.