reditelsveta

problemy s 2,8hdi

22 posts in this topic

ma nekdo poneti jakou pouziva boxer dignostiku? protokol atd nedelam nic jineho , nez jezdim po \"naservisech\" a topim za mazani zavad. super vykon, ale elektrika nic moc tedy spise nic. momentalne auto jede max do 3200 ot,

technik rika to je OK to jede dobre,- (mohl by jit delat prodavace do aacek) sorry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nevím, odkud jsi, ale nedaleko Mníšku pod Brdy jsem narazil na opravdového diagnostika pana Libovického, sídlí v Rymáni u Mníšku. Je to zástupce firmy BOSH a opravdu s tím počítačem umí. Jinak tu Tvojí závadu bych tipnul na váhu vzduchu, ale nemáš - li to daleko, zavolej na tel. 602 387 643, mě u mého VW T4 TDi objevil závadu, na kterou v cca 10 servisech jen tupě zírali a mazali sporadickou závadu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 Medvěd: To je fakt těžko hádat, odkud je, když je to ředitel světa!!! :D:D:D :papa

Mimochodem, pane řediteli, chtěl bych větší plat, víc dovolené, hezkou sekretářku, kratší pracovní dobu, služební 607, 307cc k soukromému používání, 807 k dispozici, mobilní telefon a služebky na Hawaii. Předem děkuji za kladné vyřízení mé žádosti. :D:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jé tak to je super, že jsem narazil na toho správného člověka který vše rozdáva a řídí. Mě by stačila vlivná moc hodně hodně penez a ten zbytek jsi už koupím děkuji. A kdyžtak mi to můžeš zabalit pod stromeček.

Mhophokrát uctivě děkuji:D:D:D:D:papa:papa:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Medvěd

Nevím, odkud jsi, ale nedaleko Mníšku pod Brdy jsem narazil na opravdového diagnostika pana Libovického, sídlí v Rymáni u Mníšku. Je to zástupce firmy BOSH a opravdu s tím počítačem umí. Jinak tu Tvojí závadu bych tipnul na váhu vzduchu, ale nemáš - li to daleko, zavolej na tel. 602 387 643, mě u mého VW T4 TDi objevil závadu, na kterou v cca 10 servisech jen tupě zírali a mazali sporadickou závadu.

Mě se líbí jak někdo kdo je jednou u někoho spokojenej vychvaluje pak toho člověka do nebe. S VW si poradil ale na Boxera může čumět jak vrána a to že je zástupce Bosche no a? To sem já taky protože ho prodávám.

U 2.8HDi byly dost poruchový váhy jak už tu někdo nakous ale levný nejsou. Já bych se s tim netrápil s dvaosmičkou sem jezdil a 3200otáček je už skoro max. výkon takže by to zas tak vadit nemělo ne? Možná to bude zas nějakej ventil turba nebo čidlo. Navštiv jednou origo servis a máš vyřešíno tam jim diagnostika hned hodí číslo dílu a je vymalováno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak velmi dlouho jsem tu nebyl, veškerá výše zmíněná přání plním postupně hned, jak splním ta svá a ty jsou na delší hub.

k věci: značkový servis jsem samozřejmě navštívil a několikrát (Kladno Praha) , až ve Fryštáku zjistili, že je to váha za kterou jsem s montáží zaplatil 9800,-Kč a od té doby již 4x reklamoval ... teď vozím váhu z oktávky s ořezaným konektorem a když už vidím, že to nejede tak zastavím na parkovišti a za 3 minuty jedu dál k další reklamaci . problém je totiž voda!!! silný déšť a je vymalováno- prý se s tím nedá nic dělat zkrátka musím jet tak max na čtvrt plynu. zvláštní na tom je, že prý pro Český trh tam váhy nebyly...???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak velmi dlouho jsem tu nebyl, veškerá výše zmíněná přání plním postupně hned, jak splním ta svá a ty jsou na delší hub.

k věci: značkový servis jsem samozřejmě navštívil a několikrát (Kladno Praha) , až ve Fryštáku zjistili, že je to váha za kterou jsem s montáží zaplatil 9800,-Kč a od té doby již 4x reklamoval ... teď vozím váhu z oktávky s ořezaným konektorem a když už vidím, že to nejede tak zastavím na parkovišti a za 3 minuty jedu dál k další reklamaci . problém je totiž voda!!! silný déšť a je vymalováno- prý se s tím nedá nic dělat zkrátka musím jet tak max na čtvrt plynu. zvláštní na tom je, že prý pro Český trh tam váhy nebyly...???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravim otec ma Mastra 2.8 T33 2001 myslim ze 93kw jen to auto vic jak 135kmhod nejede na 5stupen prez 3500ot je tam omezovac da se to vypnout nevite ????Motory maji byt stejne.Nemuzu najit tu vaho vzdychu. Poradte

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Medvěd

Nevím, odkud jsi, ale nedaleko Mníšku pod Brdy jsem narazil na opravdového diagnostika pana Libovického, sídlí v Rymáni u Mníšku. Je to zástupce firmy BOSH a opravdu s tím počítačem umí. Jinak tu Tvojí závadu bych tipnul na váhu vzduchu, ale nemáš - li to daleko, zavolej na tel. 602 387 643, mě u mého VW T4 TDi objevil závadu, na kterou v cca 10 servisech jen tupě zírali a mazali sporadickou závadu.

Hlasim uplne stejny problem, jen to prej nebylo vahou, ale nakym cidlem, co mi dycky vycistej, a po par KM to udela znova, stop a ende, dal uz to nende, a jen 3500 otacek a dost, nekde ti jen smazou zavadu, a nekde to i vycistej, a poslou te zase pryc. Prodam boxera, a koupim sprintera, tohle je fakt sileny, novy auto a jen problemy ...

[upravil dne 6/4/08 Berkoff]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Berkoff

Původně zaslal: Medvěd

Nevím, odkud jsi, ale nedaleko Mníšku pod Brdy jsem narazil na opravdového diagnostika pana Libovického, sídlí v Rymáni u Mníšku. Je to zástupce firmy BOSH a opravdu s tím počítačem umí. Jinak tu Tvojí závadu bych tipnul na váhu vzduchu, ale nemáš - li to daleko, zavolej na tel. 602 387 643, mě u mého VW T4 TDi objevil závadu, na kterou v cca 10 servisech jen tupě zírali a mazali sporadickou závadu.

Hlasim uplne stejny problem, jen to prej nebylo vahou, ale nakym cidlem, co mi dycky vycistej, a po par KM to udela znova, stop a ende, dal uz to nende, a jen 3500 otacek a dost, nekde ti jen smazou zavadu, a nekde to i vycistej, a poslou te zase pryc. Prodam boxera, a koupim sprintera, tohle je fakt sileny, novy auto a jen problemy ...

[upravil dne 6/4/08 Berkoff]

Jinak bylo to: Peugeot Kladno - Tam sme to novy koupili, pak u Domanskyho, nekde jinde v praze, ceska lipa, to bylo tenhle vikend, a dalsi a dalsi ... a je fakt k nastvani dyz mate odjet od zakaznika k dalsimu, a nemuzete, protoze to nejde natocit ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bola by obrovská chyba predať Boxer s týmto motorom.

Problémy pri tomto motori boli s regulátorom tlaku paliva na čerpadle ale samotné vybratie a vyčistenie Ti nepomôže. Zopár takýchto Boxerov som riešil a vždy za to mohla nekvalitná nafta. Palivový filter ste neskúšali vymeniť? Lebo pokiaľ sa vyčistí len regulátor a filter zostane starý za pár km si znovu tam kde pred tým. Znovu sa totiž do regulátoru dostane bordel od filtra...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nevim cim to a nevrtal sem se v tom, protoze je to nove = v zaruce, kupovali sme to loni jako hot novinku. spis bych ocenil nekoho kdo vi nebo to nejak spravil, co s tim. jestli to dela nekvalitni nafta, asi to je na zalobu na benzina a.s. protoze jinde netankujem, takze me to prijde divny :(

zjistim nazev toho co to ma delat, mam to v aute v papirech a uz se mi tam nechce, napisu zejtra ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

nakej egr ventil to byl, a dela to znova :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ten samý problém jsem měl i já na Ducatu 2,8 HDI r. v. 05, když jsem jel po dálnici v hustém dešti a předjížděl jsem kamiony, tak se někam k váze vzduchu dostala voda, rozsvítila se kontrolka čerpadla a auto přestalo tahnout. Je zajímavý, že když jsem u jiné firmy dostal auto z r. 04, tak tam byla umístěná jinak (v takovým koženým futrálu) a problém NEBYL.

Share this post


Link to post
Share on other sites

btw, opet stejny problem, nejde to nastartovat, a dyz se to povede, tak max 3500 otacek. no nic, nikdo se neozval, nikdo si nevi rady, vymenime to za uplne novyho sprintera :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Berkoff

btw, opet stejny problem, nejde to nastartovat, a dyz se to povede, tak max 3500 otacek. no nic, nikdo se neozval, nikdo si nevi rady, vymenime to za uplne novyho sprintera :)

Hovorím ešte raz, trebalo by zmeniť servis alebo nájisť niekoho schopného, tento motor je jeden z najlepších, ktorý sa dá do Boxera kúpiť....

Ja som mal problémy pri tomto motori (a to som ich riešil už zopár kúskov) vždy len s regulátorom tlaku paliva a bordelom v ňom (a samozrejme vo filtri)...Poprípade niektorý vstrekovač môže prepúšťať do prepadu ale to už je trošku menej pravdepodobné pri tomto probléme čo to robí.

Nemáš možnosť skúsiť ešte niekde inde v servise? Škoda tohto motora nakoľko v mojích očiach je ozaj podarený.

A btw. Sprinter nie je takisto žiadna výhra...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: hnusoba

Původně zaslal: Berkoff

btw, opet stejny problem, nejde to nastartovat, a dyz se to povede, tak max 3500 otacek. no nic, nikdo se neozval, nikdo si nevi rady, vymenime to za uplne novyho sprintera :)

Hovorím ešte raz, trebalo by zmeniť servis alebo nájisť niekoho schopného, tento motor je jeden z najlepších, ktorý sa dá do Boxera kúpiť....

Ja som mal problémy pri tomto motori (a to som ich riešil už zopár kúskov) vždy len s regulátorom tlaku paliva a bordelom v ňom (a samozrejme vo filtri)...Poprípade niektorý vstrekovač môže prepúšťať do prepadu ale to už je trošku menej pravdepodobné pri tomto probléme čo to robí.

Nemáš možnosť skúsiť ešte niekde inde v servise? Škoda tohto motora nakoľko v mojích očiach je ozaj podarený.

A btw. Sprinter nie je takisto žiadna výhra...

vykřik do tmy :mad:

[upravil dne 8/4/08 Pe.Tr]

Share this post


Link to post
Share on other sites

bych jen dodal, ze sem trubka, je tam 2.2 HDI ...:( ale problem s STOP a konec, a pak jen urcite otacky, a bezradnost nekolika ZNACKOVYCH servisu s vozem v zaruce me moc netesi :( opravdu se nejade nikdo kdo VI co s tim?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Berkoff

bych jen dodal, ze sem trubka, je tam 2.2 HDI ...:( ale problem s STOP a konec, a pak jen urcite otacky, a bezradnost nekolika ZNACKOVYCH servisu s vozem v zaruce me moc netesi :( opravdu se nejade nikdo kdo VI co s tim?

Tak to je ale ZÁSADNÍ obrat v informacích - 2,8a je totiž motor IVECO a opravdu jsem si na něj nemohl stěžovat (ve firmách, kde jsem jezdil bylo vždy několik Ducat s tímhle motorem a šlapaly jak hodinky bez nutných zásahů do motoru - od výměny k výměně (a fakt jsme tomu šlapali na přesky). Jediný problém jsem měl já s tou váhou vzduchu, ale po výměně pak zcela O.K.

Share this post


Link to post
Share on other sites

omlouvam se, na zacatku jsem prehledl nadpis, a koukal jen na ty problemy - temer totozne s nasima :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.