Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Zvuk motoru


myryn

Recommended Posts

V poslední době začíná motor mýho "Pažouta" 306 TXdt (turbo diesel) 1905 ccm, 66 kW dostávat takový divný "traktorový jasně klepavý" zvuk, hlavně je slyšet po nastartování při volnoběhu.

Nevíte náhodou někdo, na co se mám připravit ??

Za každou informaci děkuji .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: myryn

V poslední době začíná motor mýho "Pažouta" 306 TXdt (turbo diesel) 1905 ccm, 66 kW dostávat takový divný "traktorový jasně klepavý" zvuk, hlavně je slyšet po nastartování při volnoběhu.

Nevíte náhodou někdo, na co se mám připravit ??

Za každou informaci děkuji .

Asi na nejhorší :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: chotemicak

Známýmu něco podobnýho dělalo když už měl hodně dlouho neměněnej olej. On je totiž dost antitalent a koupil si auto ve kterým nevěděl jak dlouho tam ten olej je a ještě s ním 2 roky jezdil. Tak jsme vyměnili olej a motor se znatelně zklidnil. :papa :papa

Souhlasím olej je základ.:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Po zahřátí nebo při jízdě se mi zdá, že to tak už slyšet není, ovšem za jízdy je slyšet spoustu jinejch zvuků - gumy, vítr když otevřu okno a snažím se z venku poslouchat motor.

Podle štítku na motoru i velkýho TP je tam motor DHY - rok výroby "Pažouta" 1997 - dovoz z Rakouska i když motor může být měněn - což nevím, najeto dle tachasu cca 164 tis. (ovšem taky se nedá ověřit).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: myryn

Po zahřátí nebo při jízdě se mi zdá, že to tak už slyšet není, ovšem za jízdy je slyšet spoustu jinejch zvuků - gumy, vítr když otevřu okno a snažím se z venku poslouchat motor.

Podle štítku na motoru i velkýho TP je tam motor DHY - rok výroby "Pažouta" 1997 - dovoz z Rakouska i když motor může být měněn - což nevím, najeto dle tachasu cca 164 tis. (ovšem taky se nedá ověřit).

Tak to máš Peugeot

Model 306 (7B)

Typ 1.9 SRDT

Od roku 06.1994

Výstupní výkon 66 kW

90 HP

Objem motoru 1905 ccm

1.90 l

Válec 4

Typ motoru diesel

Druh pohonu pohon předních kol

Brzdový systém hydraulický

Číslo motoru DHY (XUD9TE)

Tam fakt není hydroštol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Jirka Soptík

Ahoj :papa sice si psal že měníš pravidelně olej ale zeptám se jestli si toho oleje tam třeba nějakou dobu neměl málo a jezdil si?Protože to můžou dělat zdvihátka.

Zdvihátka jsou mechanická a můžou bejt třeba propadlé,může bejt i velká ventilová vůle.Nebo to může dělat úplně něco jiného třeba pístní čep.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Pegoo

Původně zaslal: myryn

Po zahřátí nebo při jízdě se mi zdá, že to tak už slyšet není, ovšem za jízdy je slyšet spoustu jinejch zvuků - gumy, vítr když otevřu okno a snažím se z venku poslouchat motor.

Podle štítku na motoru i velkýho TP je tam motor DHY - rok výroby "Pažouta" 1997 - dovoz z Rakouska i když motor může být měněn - což nevím, najeto dle tachasu cca 164 tis. (ovšem taky se nedá ověřit).

Tak to máš Peugeot

Model 306 (7B)

Typ 1.9 SRDT

Od roku 06.1994

Výstupní výkon 66 kW

90 HP

Objem motoru 1905 ccm

1.90 l

Válec 4

Typ motoru diesel

Druh pohonu pohon předních kol

Brzdový systém hydraulický

Číslo motoru DHY (XUD9TE)

Tam fakt není hydroštol

No akorát na 5tých dveřích je "306 TXdt" nevím jaký je rozdíl mezi SRdt - asi výbava ??

jinak vše souhlasí.

Ne, oleje tam mám vždycky pod horní rysku, pravidelně ho kontroluju i když mám na přístrojovce ukazatel (ale říká se důvěřuj ale prověřuj).

Když ho měním - zatím teda pouze jednou - hned po koupi, tak ho tam neleju cca 2 lt a zbytek pak po "částech" - prej se tam nemá naráz nalít 4 - 4,5 lt /mohl by prý natýct kam nemá/.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Pegoo

Původně zaslal: Jirka Soptík

Ahoj :papa sice si psal že měníš pravidelně olej ale zeptám se jestli si toho oleje tam třeba nějakou dobu neměl málo a jezdil si?Protože to můžou dělat zdvihátka.

Zdvihátka jsou mechanická a můžou bejt třeba propadlé,může bejt i velká ventilová vůle.Nebo to může dělat úplně něco jiného třeba pístní čep.

No s tím pístním čepem - to by byla síla - to by mě asi jak se říká "šlakil tref"............

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: myryn

Původně zaslal: Pegoo

Původně zaslal: Jirka Soptík

Ahoj :papa sice si psal že měníš pravidelně olej ale zeptám se jestli si toho oleje tam třeba nějakou dobu neměl málo a jezdil si?Protože to můžou dělat zdvihátka.

Zdvihátka jsou mechanická a můžou bejt třeba propadlé,může bejt i velká ventilová vůle.Nebo to může dělat úplně něco jiného třeba pístní čep.

No s tím pístním čepem - to by byla síla - to by mě asi jak se říká "šlakil tref"............

No nemusí to bejt to či ono.Jsem daleko a může to bejt úplně něco jiného.:D Co trysky ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...