Stehhno

...

10 posts in this topic

Ja ted jezdim se 405 1,9grd a jezdim za 6l+-, jestli si bere ta 605 2,1td 8l +- tak je to krasny. S tou rychlosti verim. Jsem mel moznost se svezt s 605 2,1 a tech 190km/h tam slo krasne:)) . co nejake obvykle technicke zavady? jsem slysel ze se sere provodovka??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prevodovka neni moc presna, to je teda fakt. Ze by se nejak extra sr**a, to bych nerekl, po 175000 km jeste slouzi dobre, jen se zvetsuje vule v razeni. Odchazi \"spotrebni material\", zejmena kosti, silentbloky, cepy, atd., ale to je normalni u vsech aut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja jsem mel, uz v jednou pokazenou prevodovku.Nesla mi radit 2.Shanel jsem novou vsude kde se da akorad v cechach ji se dala sehnat a to za 10000,-.Tak jsem sehnal cele XM 2,1td bez papiru za 30000,- a prevodovku jsem prehodil.Tu starou jsem rozebral a zjistil, ze mi prasklo lozisko,pod tim krytem z boku prevodovky, protoze se mi povolily srouby co lozisko zajistuji.Ted asi po roce me zase prevodovka zlobi.Musim radit nekdy prvni stupen dvakrat nez zaskoci.

Spotreba je u meho vozu 5.9l na 100km .To musim ale jezdit tak max.100km/h. Jinak max. rychlost co jsem jel tak to bylo 213km/h slo to porad pomalu nahoru, ale uz jsem odbocoval. Jinak super vuz.Az na to, ze tam nejdou dat snehova retezy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak abych prihodil k te prevodovce...taky mam nepresne razeni, jak se to zahreje je to lepsi a hlavne jde vse lehceji. Tento vikend jsem to mel na kanale a koukal jsem na spodek. Podvozek sem mel jako novy, to se musim pochlubit :) Gumoasfalt nebo co to tam bylo...zadna rez, super. A pak sem koukal na ty tahle a klouby razeni, kazdy kloub a cep vule tak 0.5-1mm no a na nekolika tech se to nasbira a pak se svete div ze to je nepresne razeni. Takze jestli zbydou prasule tak v lete bych zkusil nekde sehnat bud nove, nebo starsi ty tahla nebo jejich cepy a podle me se to razantne zlepsi. Akorat mam spodek motoru od oleje :( ale cestu to zatim nekape, takze v pohode. Utika to asi ze trech mist... jedno je uplne nahore u krytu hlav, kde je pripojena ta tlusta hadice turba co jde na intercooler, tak tam jdou ty zplodiny nebo co ja vim a oslinatava z ni trochu oleje az dolu na vanu. Pak u prevodovky je nejakej kus byliho plastu z obou stran je spojeny a v tom spoji je trochu volny tak je to tam taky mokre no a potom u praveho cardanu na polose asi praskla manzeta, protoze z toho ostrikuje cerna hmota(rekl zbych ze vazelina :) Jinak se musim pochlubit, ze dneska pri -8 stupnich jsem zhavil asi sice 12-15vterin, ale startlo to na otoceni klicku, bez jedineho zakoureni, no SUPER!!!

A DOTAZ !!!! Kde se lije olej do prevodovky!!!! chci ho vymenit, pls help, nemuzu to najit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

stydim se a omluvam \"kus byliho plastu\" je samozrejme kus bilyho plastu :) kdybych to nepsal jako pepici, a napsal kus bileho plastu :) ja osel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravim..Olej co mam zkusenosti u prevodovky na 605 se naleva dosti spatne. V predu pred tahlem spojky je zapusteny, sroub,ktery se povoly imbusovym klicem ja ten sroub mam celohlinikovy.. Dale by se to dalo naplnit pres zpateckovy spinac.Nez jsem na ten otvor prisel tak jsem to plnil vypoustecim otvorem co je na levem boku prevod. a auto jsem naklonil zvedakem a lel pres hadicku a trychtyr.Kolik presne se tam ma nalet nevim.Ja tam mam asi 2l.

Jo a mam takovej dotaz?Nevi nekdo jak se da vydelat palubovka?Blbne mi rucicka palivomeru,zastavi se na 15l a pak az dole na 0l. Diik..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mluvíte tady o automatických nebo manuálních převodovkách....? Myslim to s tim, že odcházejí a že jsou nepřesné.

Já mám manuální, najeto cca 180-tis. a zatim s tim neni nejmenší problém. Neni zatuhlá ani tam nic nejde špatně. Myslíte, že mě ty problémy, co tu popisujete taky čekaj nebo mluvíte o té automatické?

Někde na netu jsem četl článek o Peugeotech 605 a tam se u častých závad zmiňovali jen o automatické převodovce, nikoli o manuální.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myslel jsem tim manualni prevodovku.U TD 2,1.Pisou o tom i v clankach, ze ma nepresne razeni.To, ze se mi porouchala a blbne zas nemusi byt prevodovkou, ale i ridicem.:-)) Navic jak jsem ji zhanel, tak se mi ozval nekdo kdo mel ten samej problem.Ze mu zacala vypadavat 2.Nebo zpatecka, ze se zasekne a nejde vyradit.Stat se muze ale vse.Navic tech 605 zacalo jezdit po cestach tak hodne, ze bude aspon vice o cem mluvit.Ja jsem celkem spokojenej az na par malickosti.Jinak je to krasne auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No já jsem taky spokojenej...

když je vše OK, tak si Pežó chválim a když se něco posere, tak šetřim a nadávám :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.