Sirael Odesláno 16. říjen 2003 Sdílet Odesláno 16. říjen 2003 Čistě teoreticky, šel by do 106 narvat větší Diesel motor? Třeba z 306 1,9? Nebo, jak zvýšit výkon toho 1,5, co mám pod kapotou? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miki Odesláno 16. říjen 2003 Sdílet Odesláno 16. říjen 2003 clovece co vymyslas kraviny ?? :D:D:D:D:D:D:D:D:D Daj tam 1,6 16 V zo 106tky a mas vystarane :-)))):D:D , potom nova riadiaca jednotka , nove brzdy , nova naprava a hned ta to prejde :D a este samozrejme nova skrina Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sirael Odesláno 16. říjen 2003 Autor Sdílet Odesláno 16. říjen 2003 věděl sem, že budeš první, ale takhle rychle :D:D:D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miki Odesláno 16. říjen 2003 Sdílet Odesláno 16. říjen 2003 :D:D:D:D:D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David 106s16 Odesláno 16. říjen 2003 Sdílet Odesláno 16. říjen 2003 Do 106ky se davaly motory rady TU a 1,9d je rada XU a ten je si myslim moc siroky na to aby se tam vlezl. Ale mozna by tam slo 1,4 HDi, takze jestli mas zbytecnou spoustu penez tak to zkus. A jak zvetsit vykon motoru? U holeho diesela bez turba jen velmi tezce. Slo by tam dat nytro, ale nevim jak tam v tu chvili k tomu jeste dostat vic nafty, takze moznost ciste teoreticka. A nebo pridelat turbo, intercooler, nove sani, jine cerpadlo, lehce upravi vyfukove svody a hlavne snizit kompresni pomer, bud kratsi ojnice nebo nizsi pisty. No a pak uz jen jezdit a cekat co se posere nejdriv, jestli ojnice skrz blok ven a nebo hlava . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Tomáš1 Odesláno 17. říjen 2003 Sdílet Odesláno 17. říjen 2003 Povinně založit 106 forum s názvem Peugeot 106 tisíckrát jinak :D:D:P Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sirael Odesláno 17. říjen 2003 Autor Sdílet Odesláno 17. říjen 2003 :D:D:D:D:D:D že by eště off road a ....... taky fantomas měl vychytaný úpravy :D:D:D:D Ne, vážně, ten motor mě zajímá čistě teoreticky, jestli je nějaká možnost a jak vidím, sice je , ale Nitro teda určitě ne, a verze : No a pak uz jen jezdit a cekat co se posere nejdriv, jestli ojnice skrz blok ven a nebo hlava to asi taky ne :D:D jinak: velice příjemná úprava 5-ti dvéřové verze http://www.ecosse-peugeot.co.uk/show_product.asp?id=207 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David 106s16 Odesláno 17. říjen 2003 Sdílet Odesláno 17. říjen 2003 Ciste teoreticky: klasicka cesta jako u benzina: jiny vzduchovy filtr,zajistit k nemu privod studeneho vzduchu, v sani zarovnat vsechny prechody a vylestit kanaly v hlave. Vyhodit katalyzator . A pak pridat na cerpadle naftu aby ty upravy mely smysl. Druha rada uprav: lehce snizit hlavu, dat jinou vacku, odlehcit setrvacnik, jine vyfukove svody. To vse ti vykon prida ale nebude to u toho diesela nic moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vector Odesláno 17. říjen 2003 Sdílet Odesláno 17. říjen 2003 No chlapci si do 205 rvali motor z Mi 405, tak myslim, že při troše snahy by i do 106 šlo lecos, ale v našich podmínkách bude asi jednodušší a levnejší koupit si rovnou pěkně našlapanou 106 a prodat co máš. [Editován dne 17/10/03 vector] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David 106s16 Odesláno 17. říjen 2003 Sdílet Odesláno 17. říjen 2003 Ale ta spotreba asi bude nekde jinde. Moje 106 cca 10l/100km, ale umi i 18l/100km. A pri zavodech do vrchu prumer vychazi cca 55l/100km Shell 99+. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voštík Odesláno 17. říjen 2003 Sdílet Odesláno 17. říjen 2003 David S16: To ze se tam nevejde XU je blabol... Ty motory jsou tak udelany,aby se nemusela menit konstrukce skeletu. Ty motory jsou co se montaznich bodu naprosto zamenne....vsechny XU a TU Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David 106s16 Odesláno 17. říjen 2003 Sdílet Odesláno 17. říjen 2003 To je fakt, TU a XU je bez vetsich problemu zamenitelne, vse je dano tremi montaznimi body a k nim vedou drzaky silentbloku a ty maji vsude jinou delku. Uz motor v moji 106 TU5JP4 je tak siroky(nebo spis dlouhy),ze vymenit rozvody je skutecne zazitek. No a dat tam XUD7 nebo XUD9, si myslim ,je bez upravy skeletu nemozna vec. Motory rady XU a TU jezdi zaroven treba ve 206 (ber ze DW8 je modifikovana XUD9) a drzak motoru pravy horni je treba u 1,4i ve 206ce delsi nez ve 106.Myslim vzdalenost blok-nosnik. Je to jen muj nazor, ale kdyby to slo,tak uz by asi po svete nejaka 106 Mi 16 aaaneebooo T16 jezdila. Ale zatim jsem o tom neslysel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
robert Odesláno 17. říjen 2003 Sdílet Odesláno 17. říjen 2003 anebo tam dát třílitr, ale před zadní nápravu viz. Clio Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David 106s16 Odesláno 17. říjen 2003 Sdílet Odesláno 17. říjen 2003 A to jsem uplne zapomel ze XU je sklonene vzad a tam by to asi taky moc neslo pres torpedo. Nejak mi to vrta hlavou, 106 Mi 16 a stary model a dozadu bych si dal nalepku Diesel Inside a vsichni by cumeli a 0-100 tak za 6s .............Sakra, musim to zkontrolovat, mozna nemam pravdu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David 106s16 Odesláno 17. říjen 2003 Sdílet Odesláno 17. říjen 2003 Napsán autorem robert anebo tam dát třílitr, ale před zadní nápravu viz. Clio To by byl narez, kouknes dozadu a tam motor. Skoda ze stim prvnim Cliem to jezdilo pry jen rovne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voštík Odesláno 18. říjen 2003 Sdílet Odesláno 18. říjen 2003 no je pravda, ze treba 1,4 TU je ve 205ce dost malej, ale XU 1,6 a 1,9 je stejne velky, akorat je tam mezikus mezi vanou a blokem, kterej vyrovnava jinak udelanou kliku..... MI16 do 205ky narvat jde, ze jo. tak nevim, proc by nemohl o do 106. vzdyt je to skoro to samy.... A ze tu neni 106 T16? mozna je to tim, ze je trosku jinak udelanej myslim, ze ten spodni silentblok...a taky kvuli turbu se to tam mozna nevejde..... A mozna i prave pro tu delku motoru se tam endav ami16 chtelo by to nejak vykoumat. ale kdyz vezmes, ze s16 se vlastne Mi16, tak nevidim duvod to nedokazat.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.